Temat: Ciśnienie w silniku
Witam. Zakupiłem w tym roku yamahe yz450f 2008 przerobione na supermoto . Moto miało od nowości przelatane 56 mth. Nie wierząc do końca w to co pokazuje licznik motogodzin postanowiłem wymienić tłok za kuty wossnera z jednym pierścieniem. Cylinder został zmierzony(jaja nie ma zbyt mało przejechane :)) zawory wyregulowane bo lekko siadły co było wynikiem używania papierowego filtru, który i tak zawsze przepuści jakiś syf. 1 trening odbył się pod dachem na torze kartingowym. Wszystko ok. Na następnym po przejechaniu godziny zobaczyłem, że ze zbiorniczka, do którego został podłączony wąż od odmy( czyjś patent, w środku gąbka, która zbiera olej) , wyciekł mi olej i zachlapał całą lewą stronę motocykla. Zdemontowałem ten zbiorniczek wyczyściłem i dolałem 100ml oleju bo tyle ubyło. Po dzisiejszym treningu to samo :(......Reasumując moto nie trzyma ciśnienia...Moje pytanie jest czy ktoś ma pomysł jak usunąć ta usterkę???? Czy ktoś miał podobny problem???? Wiem , że można by na to machnąć ręka i po każdej jeździe czyścic zbiorniczek i uzupełnić olej. Nie sadze żeby uszczelka pod głowicą była przedmuchana, moto ma przejechane na nowym tłoku 3,7mth. Zastanawiam się z kolei czy nowy tłok wossnera, który ma tylko jeden pierścień i nie jest jeszcze ułożony i może nie trzymać kompresji i czy powinienem wrócić na coś z trzema pierścieniami.....Przerabiał ktoś z Was coś takiego????