16

Odp: Co wybrać ?

:D 50 wódki zawsze chętnie :D
Ale jednak chodziło o 50ccm

Yamaha DT 50 R

17

Odp: Co wybrać ?

No zapewne może cie ten sprzęcior na początku wystraszyć. Ja bym jednak na początek coś spokojniejszego wybrał niż 250 2T ;) Ale twój wybór.

[url=http://www.night-race.pl/index.php?ref=23007][img]http://www.night-race.pl/images/baner.png[/img][/url]

18 Ostatnio edytowany przez jareks (2009-11-27 23:38:43)

Odp: Co wybrać ?

2t wyczynówka moim subiektywnym okiem tak średnio sie nadaje do normalnej cywilnej eksploatacji SM.
Dziwne rzeczy sie dzieją.
Jedziesz na stałym uchyleniu przepustnicy, powiedzmy 90 km/h. Trzymajac manetę gazu w tym samym IDENTYCZNYM połozeniu dostajesz powiedzmy wiatru w plecy i motocykl rozpedza się do 95 km/h. Nie zmieniajac ani o milimetr uchylenia przepustnicy nagle czujesz jak motocykl zaczyna wyrywac do przodu, a Tobie ściąga nogi z podnózków-otworzył się zawór wydechowy. Tak ze jazda na płaskim, po trasie to taka sinusoida z zamykaniem i otwieraniem gazu, nei wiem, moze idzie sie do tego przyzwyczaić ale nie jest to normalna jazda .

Husqa SM 450 R 08`, Husqa CR 250 82`,  Beta Zero 125 91`

19

Odp: Co wybrać ?

Ja myśle wyłącznie o torze, ew jakies dojazdy na krótkich odcinkach i weekendowe wypady w zasięgu zbiornika.
Teraz latałem 1,5 sezonu na 125 2T i na treningi jeździłem, byłem jednym z szybszych moze to za duzo powiedziane ale dawałem rade, a pojemnościowo najmniejszy przy wadze sprzetu ok 120kg :P i jedynym problemem jakie miałem to wychodzenie z zakrętu i w terenie ciężko mi było o szybszy przejazd z kontrolowanymi powerslajdami z powodu braku mocy w niskich obrotach. Ale poczytalem troche o 250 2T to dół podobno mają mocny i juz ten problem nie występuje.  :)  No to jest tylko teoria a jak się jeździ po torze, w zakrętach i tak dalej chciałbym usłyszeć od kogoś kto dosiadał ćwiary dwusuwa?

Osłony silnika do Suzuki DRZ 400, KTM 690, KTM 950/990

20

Odp: Co wybrać ?

Bercik co do tego że 250 2T (cross) będzie za mocy to sie zgodze....
Licze jednak że 200 enduro jest bardziej "ucywilizowana"  :)      Miał ktoś doczynienia z tym sprzętem ??

A jeżeli nie ..... to co było by w miare tanie w utrzymaniu a nie za mocne jako 1 konkretne moto ?

Yamaha DT 50 R

21

Odp: Co wybrać ?

Wyczyn nie jest tani w utrzymaniu :)  Zeby opanować 125 w terenie całkowicie bedzie Ci potrzebny minimum jeden sezon, 200 moze sie okazac za mocna.

Osłony silnika do Suzuki DRZ 400, KTM 690, KTM 950/990

22

Odp: Co wybrać ?

Mam dla Was jeszcze to:

http://i214.photobucket.com/albums/cc48/gierwi/cwajtakt7.jpg
http://i214.photobucket.com/albums/cc48/gierwi/cwajtakt8.jpg

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

23

Odp: Co wybrać ?

hehe kosteczki pod silnikiem muszą być :P

Osłony silnika do Suzuki DRZ 400, KTM 690, KTM 950/990

24 Ostatnio edytowany przez gierwi (2009-11-29 16:32:26)

Odp: Co wybrać ?

radzio napisał/a:

hehe kosteczki pod silnikiem muszą być :P

To są cojones :D .

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

25

Odp: Co wybrać ?

Nooo więc.....
Po wielku kalkulacjach :) I przemyśleniu wszystkiego.... (Racjonalnie)

Jak tylko zdam prawko.... zostane zwykłym fanem supermociaków należącym do..... 90%  :D
Jednak łatwy dostęp do serwisu (2 ulice dalej), łatwy dostęp do części, i w miare tanie utrzymanie wygrały  :rolleyes:




Dzięki wielkie za wszelkie odpowiedzi ! I porady !
W sumie można zamknąć temat :)
Jeszcze raz dzięki !

Yamaha DT 50 R