Odp: Przyszedł czas na coś wiekszego.
panowie a jest jeszcze jakas roznica oprocz wytrzymalosci pomiedzy oringowym a bezoringowym ?
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » Przyszedł czas na coś wiekszego.
Strony Poprzednia 1 … 8 9 10
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
panowie a jest jeszcze jakas roznica oprocz wytrzymalosci pomiedzy oringowym a bezoringowym ?
oringowy jest lepiej uszczelniony, więc teoretycznie będzie bardziej wytrzymały
a różnica w zakładniu jakas jest? bo chce to w domu zrobic i nie wiem czy jest do tego potrzebny jakis specjalny sprzet
Czy oring czy zwykły nie ma różnicy w zapinaniu, ale jedne są na zapinke, a drugie na skuwke. Oring wytrzymalszy, ale niby zabiera pare koni
[url]http://allegro.pl/lancuch-napedowy-naped-did520-ert2-118-ktm-lc4-lc2-i3095848530.html[/url]
dobra zamawiam
[url]http://italyracing.ceti.pl[/url] tu masz dobre ceny
Czy oring czy zwykły nie ma różnicy w zapinaniu, ale jedne są na zapinke, a drugie na skuwke. Oring wytrzymalszy, ale niby zabiera pare koni
Mógłbyś coś więcej na ten temat powiedzieć? Faktycznie są jakieś odczuwalne różnice?
A oryginał jak stoi z ceną? nie wiem jak u innych ale u mnie w Wr 125x przy przebiegu 16k był oryginał i jeszcze polatł sporo, w dziobalu to samo 15k i połowa do naciągania.
Myśle że jakiego nie kupisz to i tak wytryma podobnie no chyba że będziesz latał na kostkach i ostro go tyrał
Olaff napisał/a:Czy oring czy zwykły nie ma różnicy w zapinaniu, ale jedne są na zapinke, a drugie na skuwke. Oring wytrzymalszy, ale niby zabiera pare koni
Mógłbyś coś więcej na ten temat powiedzieć? Faktycznie są jakieś odczuwalne różnice?
Szczerze to z doświadczenia dużo nie powiem, bo bez oringowy miałem w 125, a mam oring w 650 i nie mam porównania, ale podobno jest różnica 2-3 koni, bo większy opór stawia ten łańcuch z oringami (podobno)
punk891 napisał/a:Olaff napisał/a:Czy oring czy zwykły nie ma różnicy w zapinaniu, ale jedne są na zapinke, a drugie na skuwke. Oring wytrzymalszy, ale niby zabiera pare koni
Mógłbyś coś więcej na ten temat powiedzieć? Faktycznie są jakieś odczuwalne różnice?
Szczerze to z doświadczenia dużo nie powiem, bo bez oringowy miałem w 125, a mam oring w 650 i nie mam porównania, ale podobno jest różnica 2-3 koni, bo większy opór stawia ten łańcuch z oringami (podobno)
nie opór tylko się bardziej "rozciąga" tym samym nijako "amortyzując" nieco prezekazywanie mocy ;)
No, ale byłem blisko i w sumi na jedno wychodzi :D
Ze niby z ktorej strony sie "rozciaga" ;) ?
Chyba wam sie 2 z 1 kwietnia pomylil.
Przeciez oringi sa zupelnie w innej plaszczyznie niz praca lancucha.
Smierdzi preclowem to co powiem, ale w kwestiach mechaniki nie powinno sie wyrazac opini z gatunku "podobno" ;)
Oczywiscie oringowy stawia wiekszy opor, bo masz oring na kazdym ogniwie [a wlasciwie 4] ktory utrzymuje fabryczny smar wewnatrz ogniwa. Na ulicy pomijalne w kwestii mocy, a nie pomijalne w kwestii uwagi jaka trzeba lancuchowi poswiecic.
Oringowy ma swoj smar caly czas w sobie.
Bezoringowy nie ma zadnego smarowania sam z siebie - zasadniczo powinno sie go smarowac jak najczesciej.
Ze niby z ktorej strony sie "rozciaga" ;) ?
Chyba wam sie 2 z 1 kwietnia pomylil.Przeciez oringi sa zupelnie w innej plaszczyznie niz praca lancucha.
Smierdzi preclowem to co powiem, ale w kwestiach mechaniki nie powinno sie wyrazac opini z gatunku "podobno" ;)Oczywiscie oringowy stawia wiekszy opor, bo masz oring na kazdym ogniwie [a wlasciwie 4] ktory utrzymuje fabryczny smar wewnatrz ogniwa. Na ulicy pomijalne w kwestii mocy, a nie pomijalne w kwestii uwagi jaka trzeba lancuchowi poswiecic.
Oringowy ma swoj smar caly czas w sobie.
Bezoringowy nie ma zadnego smarowania sam z siebie - zasadniczo powinno sie go smarowac jak najczesciej.
my bad, idę się wychłostać ;)
Strony Poprzednia 1 … 8 9 10
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » Przyszedł czas na coś wiekszego.
Wygenerowano w 0.060 sekund, wykonano 85 zapytań