106

Odp: Przyszedł czas na coś wiekszego.

młody28 napisał/a:

mniałem 7 moto aktułalnie...

...i ani jednego słownika ;(

107

Odp: Przyszedł czas na coś wiekszego.

Gajos napisał/a:
Kula napisał/a:
młody28 napisał/a:

przejedzierz sie diukiem i nie bedziesz chciał innego na 100%

jeździłeś też czymś innym oprócz duke?

do tego wątpię czy jest "najszyPsze" i czy się "przejedzieRZ"

Nic osobiście nie mam do tego moto, bo jest całkiem fajne ale jeżeli chcesz latać tylko po ulicy to Duke jest ok, jeżeli chcesz jednak mieć prawdziwe SM to sobie odpuść...

Szukaj lepiej zwykłej LC4

swoją drogą to czym się wg. Was Duke różni od "zwykłej" lc4 na minus? ;) prócz wyglądu oczywiscie ? :P


Gajos niczym.

Po prostu Duke to nie jest prawdziwe SM.

Nie jest ani lepszy ani gorszy od zwykłej LC4 po prostu oba te motocykle stworzone są niby do tego samego a jednak do czegoś innego ;)

Kula daje fula :D 
     
http://www.youtube.com/watch?v=FdCnQNuojUw

108

Odp: Przyszedł czas na coś wiekszego.

no właśnie - przełożenia zmieniasz napędem - cała reszta to takie samo "niepełnosprawne sm" jak zwykła lc4 - można tym zrobić wszystko i wszędzie wjechać przy tym że to są krowy.
prześwit ten sam, waga niemal identyczna - lc4 sm wg. producenta teżmiało latać po szosie, a duke również miał wjeżdżać w teren ;)

109

Odp: Przyszedł czas na coś wiekszego.

żeby nie zkładać nowego tematu to tu zapytam.

Po zakupie trzeba wymienic naped bo jest w tragicznym stanie, teraz tylko pytanie na jaki?(szosa)
chodzi o KTM LC4 640 2003

Aprilia sr50 ->Sachs ZX125 ->Husqvarna SM125S -> KTM LC4 640 2003 -> HUSQVARNA TE 450 -> CBR 600RR

110

Odp: Przyszedł czas na coś wiekszego.

standardowy napęd to 16/42 i myśle że najlepszy zapraszam na forum [url=http://www.lc4.pl]www.lc4.pl[/url]

111

Odp: Przyszedł czas na coś wiekszego.

oglaza90 napisał/a:

standardowy napęd to 16/42 i myśle że najlepszy zapraszam na forum [url=http://www.lc4.pl]www.lc4.pl[/url]

ja w 660 z przodu założyłem 15 i przyznam, że moto zyskał trochę więcej życia ;)

facebook.pl/tr4moto
tr4moto.blogspot.com

112

Odp: Przyszedł czas na coś wiekszego.

to kupie 15/42, a jaki łańcuch ?

Aprilia sr50 ->Sachs ZX125 ->Husqvarna SM125S -> KTM LC4 640 2003 -> HUSQVARNA TE 450 -> CBR 600RR

113

Odp: Przyszedł czas na coś wiekszego.

ja mam w moim lc4 did 520 vx, chyba 110 ogniw przy 16/42

114

Odp: Przyszedł czas na coś wiekszego.

[url]http://allegro.pl/ktm-lc4-640-supermoto-zestaw-napedowy-d-i-d-i3101207343.html[/url]

albo

[url]http://allegro.pl/naped-zestaw-napedowy-ktm-egs-e-400-did-520vx2-118-i3088680081.html[/url]

chyba że macie jakies inne propozycje

Aprilia sr50 ->Sachs ZX125 ->Husqvarna SM125S -> KTM LC4 640 2003 -> HUSQVARNA TE 450 -> CBR 600RR

115

Odp: Przyszedł czas na coś wiekszego.

może się przydać
[url]http://www.gearingcommander.com/[/url]

facebook.pl/tr4moto
tr4moto.blogspot.com

116

Odp: Przyszedł czas na coś wiekszego.

Szyman w praktyce 1 ząb na zębatce przedniej mniej/więcej jest odczuwalny w przybliżeniu tak jak 2,5-3 zęby na tylnej więcej/mniej.

SPIDI

Subiektywnie o motoryzacji z charakterem
Facebook.com/SpidiFreestyle

117

Odp: Przyszedł czas na coś wiekszego.

to dajcie cos konkretnego co proponujecie

Aprilia sr50 ->Sachs ZX125 ->Husqvarna SM125S -> KTM LC4 640 2003 -> HUSQVARNA TE 450 -> CBR 600RR

118

Odp: Przyszedł czas na coś wiekszego.

tez nie chce zakladac nowego tematu a tez bede musial wymienic naped  do wr 450 (sm) jaki proponujecie ? chodzi mi o zęby na zębatkach

speedfight II->senda ->DT50->Aprilia mx 125->drz 400->wr450

119

Odp: Przyszedł czas na coś wiekszego.

Ja jestem zdania, ze trzeba samemu znaleźć dla siebie optymalne przełożenie a do tego dojdziemy tylko metodą prób i błędów. Jednemu zależy na dużej mocy, sile i łatwym wstawaniu na koło kosztem prędkości a inny lubi pojechać za miasto i będzie marudził, ze biegi za krótkie,ze V-max za mały, ze za dużo pali itd.

SPIDI

Subiektywnie o motoryzacji z charakterem
Facebook.com/SpidiFreestyle

120

Odp: Przyszedł czas na coś wiekszego.

znalazłem u siebie w gratach nowiutką zebatke 17z na przód tylko teraz jaka bym musial dac na tyl zeby gralo mniej wiecej jak 16/42?
co myslicie o tym
[url]http://allegro.pl/zebatka-tyl-sunstar-48-zebow-ktm-exc-sx-lc4-duke-i3090785985.html[/url]
i do tego ten lancuch
[url]http://allegro.pl/lancuch-napedowy-naped-did520-ert2-118-ktm-lc4-lc2-i3095848530.html[/url]

Aprilia sr50 ->Sachs ZX125 ->Husqvarna SM125S -> KTM LC4 640 2003 -> HUSQVARNA TE 450 -> CBR 600RR