Odp: Przyszedł czas na coś wiekszego.
mniałem 7 moto aktułalnie...
...i ani jednego słownika ;(
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » Przyszedł czas na coś wiekszego.
Strony Poprzednia 1 … 6 7 8 9 10 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
mniałem 7 moto aktułalnie...
...i ani jednego słownika ;(
Kula napisał/a:młody28 napisał/a:przejedzierz sie diukiem i nie bedziesz chciał innego na 100%
jeździłeś też czymś innym oprócz duke?
do tego wątpię czy jest "najszyPsze" i czy się "przejedzieRZ"
Nic osobiście nie mam do tego moto, bo jest całkiem fajne ale jeżeli chcesz latać tylko po ulicy to Duke jest ok, jeżeli chcesz jednak mieć prawdziwe SM to sobie odpuść...
Szukaj lepiej zwykłej LC4
swoją drogą to czym się wg. Was Duke różni od "zwykłej" lc4 na minus? ;) prócz wyglądu oczywiscie ? :P
Gajos niczym.
Po prostu Duke to nie jest prawdziwe SM.
Nie jest ani lepszy ani gorszy od zwykłej LC4 po prostu oba te motocykle stworzone są niby do tego samego a jednak do czegoś innego ;)
no właśnie - przełożenia zmieniasz napędem - cała reszta to takie samo "niepełnosprawne sm" jak zwykła lc4 - można tym zrobić wszystko i wszędzie wjechać przy tym że to są krowy.
prześwit ten sam, waga niemal identyczna - lc4 sm wg. producenta teżmiało latać po szosie, a duke również miał wjeżdżać w teren ;)
żeby nie zkładać nowego tematu to tu zapytam.
Po zakupie trzeba wymienic naped bo jest w tragicznym stanie, teraz tylko pytanie na jaki?(szosa)
chodzi o KTM LC4 640 2003
standardowy napęd to 16/42 i myśle że najlepszy zapraszam na forum [url=http://www.lc4.pl]www.lc4.pl[/url]
standardowy napęd to 16/42 i myśle że najlepszy zapraszam na forum [url=http://www.lc4.pl]www.lc4.pl[/url]
ja w 660 z przodu założyłem 15 i przyznam, że moto zyskał trochę więcej życia ;)
to kupie 15/42, a jaki łańcuch ?
ja mam w moim lc4 did 520 vx, chyba 110 ogniw przy 16/42
[url]http://allegro.pl/ktm-lc4-640-supermoto-zestaw-napedowy-d-i-d-i3101207343.html[/url]
albo
[url]http://allegro.pl/naped-zestaw-napedowy-ktm-egs-e-400-did-520vx2-118-i3088680081.html[/url]
chyba że macie jakies inne propozycje
może się przydać
[url]http://www.gearingcommander.com/[/url]
Szyman w praktyce 1 ząb na zębatce przedniej mniej/więcej jest odczuwalny w przybliżeniu tak jak 2,5-3 zęby na tylnej więcej/mniej.
to dajcie cos konkretnego co proponujecie
tez nie chce zakladac nowego tematu a tez bede musial wymienic naped do wr 450 (sm) jaki proponujecie ? chodzi mi o zęby na zębatkach
Ja jestem zdania, ze trzeba samemu znaleźć dla siebie optymalne przełożenie a do tego dojdziemy tylko metodą prób i błędów. Jednemu zależy na dużej mocy, sile i łatwym wstawaniu na koło kosztem prędkości a inny lubi pojechać za miasto i będzie marudził, ze biegi za krótkie,ze V-max za mały, ze za dużo pali itd.
znalazłem u siebie w gratach nowiutką zebatke 17z na przód tylko teraz jaka bym musial dac na tyl zeby gralo mniej wiecej jak 16/42?
co myslicie o tym
[url]http://allegro.pl/zebatka-tyl-sunstar-48-zebow-ktm-exc-sx-lc4-duke-i3090785985.html[/url]
i do tego ten lancuch
[url]http://allegro.pl/lancuch-napedowy-naped-did520-ert2-118-ktm-lc4-lc2-i3095848530.html[/url]
Strony Poprzednia 1 … 6 7 8 9 10 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » Przyszedł czas na coś wiekszego.
Wygenerowano w 0.052 sekund, wykonano 75 zapytań