Odp: kawasaki kx450f problem z wyciekajacy plynem chlodniczym
bo przeciesz jest wezyk przy chlodnicy
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Kawasaki » kawasaki kx450f problem z wyciekajacy plynem chlodniczym
Strony Poprzednia 1 2 3 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
bo przeciesz jest wezyk przy chlodnicy
bo przeciesz jest wezyk przy chlodnicy odpowietrzajacy uklad
bo przeciesz jest wezyk przy chlodnicy odpowietrzajacy uklad, moze jest cos przypchane w ukladzie
bylem sprawdzic jeszcze raz ten wyciek, po otkreceniu korka wlewowego plynu chlodzacego zaslepilem otwor kawalkiem szmaty zeby plyn sie nie wylewal i juz nie ciekl plyn przez ten otwor przy pompie,moze korek z tym zaworkiem jest popsuty co wy na to
Korek od płynu zazwyczaj uszkadza się w drugą stronę - nie trzyma ciśnienia i szybko wywala.
Możesz mieć faktycznie walnięta uszczelkę. Nie wiem tylko dlaczego u ciebie wali płyn przy pompie a nie przez korek.
Jeżeli masz walniętą uszczelkę to po włączeniu silnika i odkręceniu korka płynu powinieneś widzieć wydostające się bąbelki z płynu chłodzącego.
Kolego ciezko Ci bedzie zdalnie pomoc.
Jesli zregenerowanie pompy wody nie pomoglo, poziom plyn jest wlasciwy to sprawdz na zimno weze z chlodnicy a pozniej na pracujacym silniku. Jesli robia sie twarde po przegazowaniu to tak jak pisali moi przedmowcy-uszczelka pod glowica.
Jesli nie jestes pewien diagnozy oddaj moto do mechanika.
jol
A moze masz srubke odpowietrzajaca czy spustowa przy pompie nie dokrecona? Nie wiem jak do dokladnie wyglada w kawazuki.
Zapodaj fotke miejca skad tryska plyn.
Znalazłem opis wymiany łożysk i uszczelniaczy
[url]http://www.motoobsession.com/MO_Tech/engine/2010-KX450F-water-pump-repair.aspx[/url]
hacker w tej instrukcji chyba uszczelniacz wody jest odwrotnie, uszczelniacze powinny być zamontowane sprężynką od strony płynu, wtedy spełniają swoje zadanie a ewentualne ciśnienie go "doszczelnia", lazar może tu jest problem?
Właśnie nie.
Sprężynka jest zawsze w uszczelniaczu od strony która nie uszczelnia.
Płaska strona uszczelniacza to ta która uszczelnia.
Natomiast fajnie jakbyś wstawił fotki tej swojej pompy, korka wlewu itd. Albo jakiś filmik.
Bo kawek to u nas jest jak na lekarstwo.
Ciśnienie w układzie musi być. Jeżeli jest za duże upuszcza je korek, tym wężykiem na górze.
Nawet jeżeli byłoby za duże z powodu uszkodzonej uszczelki pod głowicą, to i tak musi wylecieć korkiem, a nie pompą.
Jedyna opcja to rozebrać pompę jeszcze raz. Może uszkodziłeś wargę uszczelniacza przy montażu, lub był już uszkodzony. Może kupiłeś zły uszczelniacz.
Lub wytarty jest wałek od pompy.
Wałek od pompy jest tez nowy jak i cała reszta, co do uszkodzenia uszczelniacza to mało jest to prawdopodobne żebym go uszkodził, a jeżeli chodzi o ten wyciek to po odpaleniu motoru węże robią sie dosyć twarde i gdy go zgasze i chce odkręcić korek od cieczy to wywala ciśnienie i płyn. Posluchajcie dzisiaj cisne do fachowca z kx450f i zobaczymy co on na to postaram siemporobic trochę fotek i wrzuca je na foru
Właśnie nie.
Sprężynka jest zawsze w uszczelniaczu od strony która nie uszczelnia.
Płaska strona uszczelniacza to ta która uszczelnia.
hacker jest odwrotnie, prosty przykład uszczelniacze amortyzatorów,
nie musi to być przyczyną wycieku w przypadku lazara, ale upewniłbym się że uszczelniacz siedzi "w dobrą stronę"
Właśnie nie.
Sprężynka jest zawsze w uszczelniaczu od strony która nie uszczelnia.
Płaska strona uszczelniacza to ta która uszczelnia.Natomiast fajnie jakbyś wstawił fotki tej swojej pompy, korka wlewu itd. Albo jakiś filmik.
Bo kawek to u nas jest jak na lekarstwo.
hacker zajmuje się mechaniką od 20 lat i powiem ci ze pierwszy raz słyszę o takim montażu uszczelniaczy,wszędzie gdzie są zimeringi montowane są sprężynką do wewnątrz np,na wale,lagach,wałkach itd....
Strony Poprzednia 1 2 3 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Kawasaki » kawasaki kx450f problem z wyciekajacy plynem chlodniczym
Wygenerowano w 0.052 sekund, wykonano 75 zapytań