1 Ostatnio edytowany przez jumper (2013-02-04 23:45:26)

Temat: Problem z gażnikiem

Witam.niedawno zakupiłem lc4 supermoto,po pierwszej przejażdzce zapalił się filtr powietrza ledwo co  ugasiłem bo całe moto by poszlo.Wydech na przelocie aż ogień idzie z kity ale czemu w gażnik?jaka może być przyczyna?Ktoś doradzi? bo się boje na niego wsiadać,reg.gażń?

KTM 400 sx "Mechaniczna Pomarańcza"

2

Odp: Problem z gażnikiem

Kup gasnice :) glupie pytanie zadajesz!!!

WWW.HI-OCTANE.PL

#13 Mistrzostwa Polski

3 Ostatnio edytowany przez kwkm (2013-02-04 23:58:37)

Odp: Problem z gażnikiem

jumper napisał/a:

ledwo co  ugasiłem

boje sie na niego wsiadać

hehe :D

SMCR AKR
_____________________________
Kruszywa/budowa dróg 693 294 502

4

Odp: Problem z gażnikiem

dobra,może inaczej z jakiej racji zapalił się filtr powietrza?

KTM 400 sx "Mechaniczna Pomarańcza"

5

Odp: Problem z gażnikiem

silnik może strzelać w wydech i w gaźnik
i musisz szukać usterki pod hasłem "strzelanie w gaźnik"
powodem może być taka pierdoła jak zła świeca a może być też wina gdzieś w zapłonie (wczesny).
winą może też być nieszczelność na łączeniu gaźnik - silnik

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

6

Odp: Problem z gażnikiem

Ja bym stawiał na zapłon, ale ekspertem nie jestem:) U mnie jak odpale na zimno moto i dodam gazu zaraz po wyłączeniu ssania to też potrafi ładnie walnąć w filtr i zgasnąć:)

KTM LC4 640 prestige
Moje zdjęcia z remontu itp. http://s44.photobucket.com/user/rafalkmiec/story

7

Odp: Problem z gażnikiem

Mogą też zawory puszczać, ewentualnie źle rozrząd złożony, źle zawory wyregulowane. Zacznij od końca czyli gaźnika i posuwaj się w kierunku silnika. Nikt ci tu nie powie co to jest konkretnie bo każde moto to inna historia. U mnie w husce był ogniołap przed filtrem powietrza, a w takim porządnym sprzęcie jak ktm nie ma??

SM570R była a teraz???

8

Odp: Problem z gażnikiem

A czy w LC4 o wyprzedzeniu zapłonu nie decyduje moduł?Nie mamy chyba wtedy wpływu na kąt wyprzedzenia zapłonu? hacker33 gdyby była nieszczelność na drodze gaźnik->silnik to czy motor sam by się nie wkręcał na obroty? Pozdro.

KTM LC4 640 prestige
Moje zdjęcia z remontu itp. http://s44.photobucket.com/user/rafalkmiec/story

9

Odp: Problem z gażnikiem

Podobno można sprawdzić czy rozrząd jest żle ustawiony sprawdzając czy z cylindra zasysa czy dmucha jak dmucha to lipa,expertem nie jestem.Może to być reg gażnika? bo wiem że poprzedni właściciel kręcił śrubkami na ślepo.

KTM 400 sx "Mechaniczna Pomarańcza"

10

Odp: Problem z gażnikiem

kuntakinte napisał/a:

A czy w LC4 o wyprzedzeniu zapłonu nie decyduje moduł?Nie mamy chyba wtedy wpływu na kąt wyprzedzenia zapłonu? hacker33 gdyby była nieszczelność na drodze gaźnik->silnik to czy motor sam by się nie wkręcał na obroty? Pozdro.

Tak moduł decyduje o wyprzedzeniu zapłonu. Lecz jak ktoś jest zdolny to przestawi zapłon magnetem lub statorem.
Nieszczelności mogą mieć różne objawy. Nie każdy tylko umie je wyłapać.

jumper napisał/a:

Podobno można sprawdzić czy rozrząd jest żle ustawiony sprawdzając czy z cylindra zasysa czy dmucha jak dmucha to lipa,expertem nie jestem.Może to być reg gażnika? bo wiem że poprzedni właściciel kręcił śrubkami na ślepo.

Może być za uboga mieszanka.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

11

Odp: Problem z gażnikiem

Tak na marginesie to w LC4 puszczanie niebieskich ogniowych bąków z tłumika przy zchodzeniu z obrotów to norma czy przesada?

Yamaha WR 250F - chyba się starzeje.
Husaberg TE 250
Husaberg FS 570 sztos
EXC 525 mianowicie, dość dobry. LC4 640 badziewie, do badziewia.

12

Odp: Problem z gażnikiem

Mi tam ogniem nie wali. "Popierduje" trochę przy schodzeniu z obrotów, ale jeśli widzisz ogień radzę się zainteresować.

http://bikepics.com/members/rr666/
XF650 -> LC4 SM+E -> Z1000 -> EXC400 E+SM -> Transalp 600 '96 (jeszcze kiedyś SM kupię!)

13

Odp: Problem z gażnikiem

jak masz gaźnik ? ja miałe  raz dpodobn przypadek mam gaźnik keihin i odwrotnie przepustnicę założyłem, to się czasem zdarza

14

Odp: Problem z gażnikiem

velkurczak napisał/a:

Tak na marginesie to w LC4 puszczanie niebieskich ogniowych bąków z tłumika przy zchodzeniu z obrotów to norma czy przesada?

Mi wczoraj pluł biało-niebieskim ogniem. Wcale mnie to nie zaniepokoiło, bo to przez Mivva ;D [url]http://www.youtube.com/watch?v=zYruNhhb7Yo[/url]

15

Odp: Problem z gażnikiem

Orientuje się kto może jak wyjąć puche co w niej filtr powietrza siedzi?czy trzeba cały stelaż tylny odkręcać?

KTM 400 sx "Mechaniczna Pomarańcza"