kuntakinte napisał/a:A czy w LC4 o wyprzedzeniu zapłonu nie decyduje moduł?Nie mamy chyba wtedy wpływu na kąt wyprzedzenia zapłonu? hacker33 gdyby była nieszczelność na drodze gaźnik->silnik to czy motor sam by się nie wkręcał na obroty? Pozdro.
Tak moduł decyduje o wyprzedzeniu zapłonu. Lecz jak ktoś jest zdolny to przestawi zapłon magnetem lub statorem.
Nieszczelności mogą mieć różne objawy. Nie każdy tylko umie je wyłapać.
jumper napisał/a:Podobno można sprawdzić czy rozrząd jest żle ustawiony sprawdzając czy z cylindra zasysa czy dmucha jak dmucha to lipa,expertem nie jestem.Może to być reg gażnika? bo wiem że poprzedni właściciel kręcił śrubkami na ślepo.
Może być za uboga mieszanka.
Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM 3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6 SOLD