76

Odp: Wr 426 Daniken - Remont

Może masz rację, ale tu masz przykłady DOHC, gdzie całość spina łańcuch, więc pytanie, jak bardzo równoważą się siły. Dalej nie podoba mi się jakoś spawanie tego elementu, ale rzeczywiście masa spawów może mieć mniejsze znaczenie, niż mi się wydawało.

77

Odp: Wr 426 Daniken - Remont

SnowMoto chyba jesteś niereformowalny :)

Wymiany korbowodów, naprawa wałów, wymiarowanie cylindrów, tulejowanie, szlify cylindrów. Remonty i tuning silników, serwis zawieszeń. Prostowanie kolektorów wydechowych. Części i akcesoria. tel. 607198003
WWW.MOTO-KORN.PL

78

Odp: Wr 426 Daniken - Remont

Po prostu licząc w życiu parę elementów silników widziałem, jakie znaczenie ma 2 cyfra po przecinku :). Nie mam pojęcia jaką wytrzymałość mają inne elementy, bo zapewne jest margines, ale zawsze wolę poddawać w wątpliwość operacje migomatem na elementach silnika :). Tak jak napisałem wcześniej, czasami z pozoru dziwne sposoby na poprawę jakiejś części się sprawdzają, ale nie mając doświadczenia z tego typu naprawami, głowy bym sobie nie dał za nie uciąć. Rozumiem, że spawałeś tak kiedyś wałek i nic się nie działo z samym wałkiem ani głowicą?

79 Ostatnio edytowany przez Majster128 (2013-01-20 20:45:39)

Odp: Wr 426 Daniken - Remont

Zabezpieczałem tak wałki do Yamaszek. Jak by tak liczyć to na pewno było ich ponad trzydzieści. Niektóre musiałem przestawić na swoją pozycję po samoistnym przesunięciu się, a niektóre jeszcze dobre spawałem aby się nie przesuwały.
To tak jak w fizyce relatywistycznej. Niektóre prawa mają znaczenie dopiero od pewnych prędkości.
Dobra nie spamujmy już galerii Danikena, bo się jeszcze pogniewa :)

Wymiany korbowodów, naprawa wałów, wymiarowanie cylindrów, tulejowanie, szlify cylindrów. Remonty i tuning silników, serwis zawieszeń. Prostowanie kolektorów wydechowych. Części i akcesoria. tel. 607198003
WWW.MOTO-KORN.PL

80

Odp: Wr 426 Daniken - Remont

Dokładnie :).

81

Odp: Wr 426 Daniken - Remont

Jak ktoś ma coś ciekawego do powiedzenia to chętnie posłucham. A co do tych wałków to sam jestem ciekawy co z tego wyniknie :)



Dzisiaj miałem chwilę czasu to zebrałem graty i pojechałem do kumpla składać WRkę.


http://img705.imageshack.us/img705/4733/130126092505.jpg



Do końca jeszcze daleko ale już znalazłem kilka problemów. Jeden z nich dotyczy sprzęgła.

Jaca, Bahama - jak przykręciliście mocowanie linki sprzęgła ? U mnie w miejscu gdzie powinno się wkręcać śrubę jest pusta dziura, bez gwintu. Nie wiem teraz jak to ogarnąć, bo oryginalnie miałem tam wkręconą śrubę. Ten gwint jest tak jakoś daleko schowany i potrzebuję mega długiej śruby czy jak ?



http://img850.imageshack.us/img850/1113/130126111427.jpg

http://img705.imageshack.us/img705/7185/sprzgo3.jpg

Go big or go home!
Największa forma kontroli jest wtedy kiedy myślisz, że jesteś wolny.

82

Odp: Wr 426 Daniken - Remont

poświeć do śrdka otworu czy nie widać resztek gwintu jeśli tak to trzeba będzie wstwić jakąś reperaturkę

83

Odp: Wr 426 Daniken - Remont

Powiem tak. Do krótkich to ona nie należy. Także szukaj zguby.

Wymiany korbowodów, naprawa wałów, wymiarowanie cylindrów, tulejowanie, szlify cylindrów. Remonty i tuning silników, serwis zawieszeń. Prostowanie kolektorów wydechowych. Części i akcesoria. tel. 607198003
WWW.MOTO-KORN.PL

84 Ostatnio edytowany przez daniken (2013-01-27 11:58:41)

Odp: Wr 426 Daniken - Remont

Majster128 napisał/a:

Powiem tak. Do krótkich to ona nie należy. Także szukaj zguby.

No to idę szukać :)


Edit: No i się sprawa rozwiązała. Konieczna jest tam w ch*j długa śruba która gdzieś zaginęła w akcji. Dorobi się nową i będzie działać :)

Go big or go home!
Największa forma kontroli jest wtedy kiedy myślisz, że jesteś wolny.

85

Odp: Wr 426 Daniken - Remont

zagadała ? ja już dzisiaj zrobiłem 17km :P

86

Odp: Wr 426 Daniken - Remont

Na razie temat stoi w miejscu. Ostatnio miałem małe zamieszanie na chacie więc projekt musiał troszkę poczekać :/

Ale udało mi się w końcu ogarnąć gaźnik. Teraz tylko dokupię węże przelewowe i będzie git.
W Sobotę (o ile wstanę po studniówce) mam zamiar zrobić stelaż. Jak to się uda to myślę, że w przyszły weekend będzie można Wrkę odpalić :)

Go big or go home!
Największa forma kontroli jest wtedy kiedy myślisz, że jesteś wolny.

87

Odp: Wr 426 Daniken - Remont

Cisza w temacie :) Ale ostatnio udało mi się w końcu ogarnąć gaźnik.

Gaźnik został wyczyszczony w myjce ultradźwiękowej. Do tego dostał nowiutkie niebieskie wężyki odpowietrzające :)


http://img685.imageshack.us/img685/9151/130207150134.jpg

http://img580.imageshack.us/img580/8605/130207150203.jpg


Dodatkowo przeszedł mod polegający na zdrutowaniu pompki przyśpieszającej. Ma to podobno na celu zlikwidowanie efektu muła przy gwałtownym dodaniu gazu na niskich obrotach.

[url]http://www.youtube.com/watch?v=HkRS9G-7yHc[/url]



http://img545.imageshack.us/img545/6848/130203171627.jpg



Aktualnie sprzęt wygląda tak :)



http://img703.imageshack.us/img703/49/130126152207.jpg



Zostało mi jeszcze zrobienie stunt stelaża, zalanie olejem i odpalenie. Mam już potrzebne materiały więc zaraz po powrocie z ferii działamy dalej :)

Go big or go home!
Największa forma kontroli jest wtedy kiedy myślisz, że jesteś wolny.

88

Odp: Wr 426 Daniken - Remont

ciekawy ten mod...

zawsze myślałem, że muł przy gwałtownym odkręceniu to wina źle wyregulowanego gaziora. ciekawe jak u mnie by to się sprawowało, może przetestuje.

Kula daje fula :D 
     
http://www.youtube.com/watch?v=FdCnQNuojUw

89

Odp: Wr 426 Daniken - Remont

Wiesz może co ma dokladniej na celu ten mod ? Nie mam FCR'a, a u mnie troszke inaczej mechanizm pompki wygląda.

Będzie 690 niebawem

90

Odp: Wr 426 Daniken - Remont

Po odkręceniu manety jest uboga mieszanka - więcej powietrza, pompka wtryskuje paliwo i mamy dobrą reakcje na gaz. W FCRach pompka jest uruchamiana przez obrót przepustnicy, ale jest tam sprężynka, która to opóźnia. robiąc tą modyfikacje mamy wtrysk natychmiastowo.
Nie wiem jak to wygląda w innych gaźnikach ale metoda zapewne podobna, jeśli jest pompka.

-----------------------------
XT500 -> 625SMC -> WR426 -> EXC200 -> Hornet 600 -> CBR 954RR -> Speed Triple 1200 RS