16

Odp: LC4 620/640, Husqvarna SMR 450

Nigdy nie jeździłem na SM więc nie mam porównania, przy wadze 90kg i 45KM w 2T spokojnie sobie daje rade na sypkim torze tylko nie wiem jak to się przekłada na drogę...

Nie chcę kupić moto z którym będę się niepotrzebnie siłował z powodu mocy...

Jak wygląda serwisowanie SMR450 ? Awaryjność ? Kłopoty ?

17

Odp: LC4 620/640, Husqvarna SMR 450

Serwisowanie wiesz SM 450R jest raczej nie kłopotliwe jaknie będziesz miał zdjetej fabrycznej blokady mocy.
Instrukcja podaje że w takim układzie (for street legal) to serwis olejowy co 5000 km a serwis duuuży (tłok etc) co 10 000 km.
Przy odblokowaniu i jeździe nie street legal to zmienia się na serwis co 8 godzin (olejowy) i co 80 duzy, i tu jest już mały problem.
Miałem kiedyś XR 650R SM i ostatnio przy okazji szybkiego przejazdu szosą zauwazyłem ze Hqv ma inną geometrię przodu-krótsze wyprzedzenie główki ramy, dosłownie wystarczy minimalnie przy ok 120-140 km/h dotknąc opuszkiem palca kierownicy a już czuć ze motocykl zbiera się wejścia w winkiel.  Jest to fajne, super na torze ale jakbym miał cywilnie latać to nie fajnie.
XR miałą taką mniej ostrą geometrię, stabilniejsza była, do codziennej jazdy fajna.
Przy normalnej jeździe wolłabym tą XR, mniej trzęsła, wiecej momentu w silniku, i była dużo szybsza ale i mniej sprytna, narowista i mneij grzejąca krew w sumie. A w sumie XR 650R=LC4, więc to co pisze mozna w zasadzie i do LC odnieść.
W Husce mam chyba 32 godziny nakrecone, nic z awarii nei było.

Husqa SM 450 R 08`, Husqa CR 250 82`,  Beta Zero 125 91`

18

Odp: LC4 620/640, Husqvarna SMR 450

http://moto.allegro.pl/item741873854_husqvarna_te_510_supermoto_krajowy_2007r_booster.html

Moja jest na sprzedaż.

450 różni się od 450 średnicą tłoka i skokiem. Ma inny charakter. Nie wkręca się tak ochodzo jak 450 ale ma mocny dół aż do średnich obrotów. Poza tym żadnych różnic.

19

Odp: LC4 620/640, Husqvarna SMR 450

450 od 450 niczym się nie różni hehe

20

Odp: LC4 620/640, Husqvarna SMR 450

TE 510 jest stworzona pod enduro więc zawieszenie pewnie będzie miała inaczej zestrojone.

Tłok co 10 000 km to sama przyjemność, obecnie jestem przyzwyczajony zmieniać co 15mth ;)

Na zagranicznych forach wyczytałem że SMR450/510 ma problem z non-stop cieknącym z zewsząd olejem ale to może jakichś pojedynczy przypadek..

21

Odp: LC4 620/640, Husqvarna SMR 450

taki urok huski

ja mam nową 250 i też leci

22

Odp: LC4 620/640, Husqvarna SMR 450

Oby tylko nie psuła się jak poniżej:

Co do Husqvarny TE 450 2007 rok.: w ciągu 1,5 rok od nowości:
-3 razy ciekły uszczelniacze z przodu, z czego dwa razy już będąc w skarpetach
-po 7000km zaczął cieknąć olej spod cylindra i wymiana uszczelki na gwarancji nie pomogła, bo prawdopodobnie cylidner się skrzywił
-przestał działać piękny wyświetlacz wielofunkcyjny
-padł tylny amortyzator Sachsa, gwarancji nie uznano.

23

Odp: LC4 620/640, Husqvarna SMR 450

jak poczytasz opinie o motocyklach to dojdziesz do wniosku że każdy ma wady, na każdą markę ktoś psioczy, szczególnie ci którzy kupili używany za 60% wartości ( jak nowy, bez wkładu finansowego )