Odp: WR 426 Baham - przygotowanie do sezonu:)
Zagadała ! :)
Największa forma kontroli jest wtedy kiedy myślisz, że jesteś wolny.
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Yamaha » WR 426 Baham - przygotowanie do sezonu:)
Strony Poprzednia 1 … 7 8 9
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Zagadała ! :)
Niech służy wieki! Gratulacje!
w UK płaciłem za org. tłok+pierścienie+sworzeń ok. 700 zł , jak kupowałem części silnikowe do Z900 też wolałem np z USA bo lokalnie było 2x drożej, oryginały nie są aż tak drogie jak próbują nam wmówić dealerzy w PL
Kula napisał/a:a ja się z ciekawości spytam, orientowałeś się ile kosztuje oryginalny tłok?
Sam tłok bez pierścieni i sworznia - ponad 700 zł. Kompletny - ok. 1200 zł. Podziękuję. Za to mam 2 wossnery i olej :)
Właśnie zerknołem pierwszy raz na ten temat i muszę powiedzieć, że zajebiście sobie poradziłeś!!! Krata się należy bo mało takich opisów jak ten.
Wielkie pozdro i oby służył wiernie.
No gratsy :) Robilem taka sama operacje na DRZecie.
Adrenalinka podczas pierwszego kopania - bezcenna :)
dzieki :)
w sumie to temat można by zamknąć i przykleić ? (adminy); może się komuś przydać :)
ps. na dniach zacznę nową opowieść ;)
Strony Poprzednia 1 … 7 8 9
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Yamaha » WR 426 Baham - przygotowanie do sezonu:)
Wygenerowano w 0.046 sekund, wykonano 72 zapytań