121

Odp: WR 426 Baham - przygotowanie do sezonu:)

Zagadała ! :)

Go big or go home!
Największa forma kontroli jest wtedy kiedy myślisz, że jesteś wolny.

122

Odp: WR 426 Baham - przygotowanie do sezonu:)

Niech służy wieki! Gratulacje!

pozdr
Michał, Wrocław
KTM EXC-R 530 [Alpina + Beringer] => Husaberg FS 650 Force [Berginer + Adler + Power4Suspension + Akrapovic]

123

Odp: WR 426 Baham - przygotowanie do sezonu:)

w UK płaciłem za org. tłok+pierścienie+sworzeń ok. 700 zł , jak kupowałem części silnikowe do Z900 też wolałem np z USA bo lokalnie  było 2x drożej, oryginały nie są aż tak drogie jak próbują nam wmówić dealerzy w PL

JACA napisał/a:
Kula napisał/a:

a ja się z ciekawości spytam, orientowałeś się ile kosztuje oryginalny tłok?

Sam tłok bez pierścieni i sworznia - ponad 700 zł. Kompletny - ok. 1200 zł. Podziękuję. Za to mam 2 wossnery i olej :)

124

Odp: WR 426 Baham - przygotowanie do sezonu:)

Właśnie zerknołem pierwszy raz na ten temat i muszę powiedzieć, że zajebiście sobie poradziłeś!!! Krata się należy bo mało takich opisów jak ten.
Wielkie pozdro i oby służył wiernie.

Zajechałem R1 i poszła do żyda :)  hajs rozjebałem więc od nowa zbieram na coś co ma dwa kółka .. :)

125

Odp: WR 426 Baham - przygotowanie do sezonu:)

No gratsy :) Robilem taka sama operacje na DRZecie.
Adrenalinka podczas pierwszego kopania - bezcenna :)

WR 450 F
GSXR 1100

126

Odp: WR 426 Baham - przygotowanie do sezonu:)

dzieki :)

w sumie to temat można by zamknąć i przykleić ? (adminy); może się komuś przydać :)

ps. na dniach zacznę nową opowieść ;)