Odp: WR 426 Baham - przygotowanie do sezonu:)
a ja się z ciekawości spytam, orientowałeś się ile kosztuje oryginalny tłok?
http://www.youtube.com/watch?v=FdCnQNuojUw
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Yamaha » WR 426 Baham - przygotowanie do sezonu:)
Strony Poprzednia 1 … 5 6 7 8 9 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
a ja się z ciekawości spytam, orientowałeś się ile kosztuje oryginalny tłok?
Pięknie to wygląda! Czy podjąłeś juz męską decyzję o docieraniu? :)
Klasycznie czy "hard" :) ?
[url]http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm[/url]
Pytam poważnie, bo póki co sam skłaniam się ku tej metodzie.
baham skad jestes?? bo widze rejestracja chyba SGL?? Motorek bedzie ogien jak bedzie cały zrobiony
a ja się z ciekawości spytam, orientowałeś się ile kosztuje oryginalny tłok?
nie orientowałem się :) a że wosnery mają dobrą opinię a i cenę miałem dobrą to wziąłem :)
Pięknie to wygląda! Czy podjąłeś juz męską decyzję o docieraniu? :)
Klasycznie czy "hard" :) ?
[url]http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm[/url]Pytam poważnie, bo póki co sam skłaniam się ku tej metodzie.
nie mam bladego pojęcia:) będę normalnie jeździł bez zamulania oraz bez jakiegoś mega kręcenia po obrotach ...
baham skad jestes?? bo widze rejestracja chyba SGL?? Motorek bedzie ogien jak bedzie cały zrobiony
okolice Gliwic :)
a ja się z ciekawości spytam, orientowałeś się ile kosztuje oryginalny tłok?
Sam tłok bez pierścieni i sworznia - ponad 700 zł. Kompletny - ok. 1200 zł. Podziękuję. Za to mam 2 wossnery i olej :)
o k***a...
tak sę pytam, bo do XR oridżinal kompletny kosztuje ok 550 zł, także jest to dobra cena, niestety ja debil kupiłem Vertexa...
To co lubię, czyli czystość przy pracach remontowych. Oby każdy tak o nią dbał przy pracach przy swoim sprzęcie.
Kula daj mi jakiś dowód na to, że tłok oryginalny jest lepszy od tego Vertexa.
dowodu Ci nie dam, ale to jednak na oryginalnych tłokach ludzie robią duże przebiegi...
To co lubię, czyli czystość przy pracach remontowych. Oby każdy tak o nią dbał przy pracach przy swoim sprzęcie.
Kula daj mi jakiś dowód na to, że tłok oryginalny jest lepszy od tego Vertexa.
Może nie dowód, że jest lepszy ale na pewno dowód, że wytrzymały w ch*j - 9 letnia WR 450 z przebiegiem zdrowo ponad 25 000 km. - tłok nominał z minimalnymi śladami zużycia... Na upartego można by jeszcze sezon oblatać gdyby nie delikatne luzy na łączeniu z korbowodem.
Sęk w tym, że na Vertexach też można robić mega duże przebiegi, ale bez znaczenia jaki to jest tłok to po zużyciu większym nić 0,04 mm robi się ładne jajko w cylindrze.
Sęk w tym, że na Vertexach też można robić mega duże przebiegi, ale bez znaczenia jaki to jest tłok to po zużyciu większym nić 0,04 mm robi się ładne jajko w cylindrze.
Wszyscy w 3 będziemy testować tłoki Wossner'a, Bahama i Daniken korby Prox'a a ja Korbę Hot-Rods :) liczymy na 3 sezony bez ingerencji w silnik :D Odpukać w amelinium! Za rok rozbióka góry, oględziny i wnioski.
Trzymać kciuki dzisiaj za Bahamusa bo może 426 odżyje!
Słyszałem że z tymi Wossnerami są problemy i przereklamowana marka jak nie wiem . Wolał bym na waszym miejscu wsadzić tłok z WISECO , PROXA czy NAMURA .
Przereklamowane, bo większość użytkowników je chwali?
Dobra o tłoczkach sobie możemy porozmawiać w innym temacie.
Czekamy na jakieś wieści po odpaleniu Janiny :)
Strony Poprzednia 1 … 5 6 7 8 9 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Yamaha » WR 426 Baham - przygotowanie do sezonu:)
Wygenerowano w 0.087 sekund, wykonano 85 zapytań