721

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

Piękna lektura z przyjemnością się czyta i ogląda. Powodzenia w dalszej walce! :)

Kupię Hondę CRF 450, Husqvarne, Husaberga  zarejestowane na kołach SM do 13.000 zł

722

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

Hacker zarowke tyl wymien na LED.

723

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

SFMario napisał/a:

Hacker zarowke tyl wymien na LED.

Myślałem o tym ale nie znalazłem żadnej żarówki LED która miałaby mniej Watów niż ta obecna.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

724 Ostatnio edytowany przez mareklc4 (2012-12-25 23:23:30)

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

hacker33 napisał/a:
SFMario napisał/a:

Hacker zarowke tyl wymien na LED.

Myślałem o tym ale nie znalazłem żadnej żarówki LED która miałaby mniej Watów niż ta obecna.

to jaką masz obecnie ? Przewaznie led taki jak sie montuje z tyłu ma moc dziesiętnych czesci wata.

zwróć tez uwage czy lagi przy skrecie nie opieraja sie o moduł.

hybryda

725

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

Obecnie mam oryginalną KTM-a
A tutaj żarówki jakie mogę zastosować.
[url]http://sklep.ledy.pl/zarowki-led-samochodowe-bay15d-1157-c-100_154.html[/url]

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

726

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

parametr jednej z zarówek ze strony która podałes
pobór mocy: 0,90/0,36W

to ze czasami w opisie jest podane np 5/21W  nie oznacza ze zarówka led ma taka moc, w rzeczywistosci jej moc jest/pobór pradu jest monizej 1W a jasnosc porównywalna albo wieksza z zarówka klasyczna.

hybryda

727

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

Faktycznie - dzięki:)

A jak diody działają na prądzie zmiennym?

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

728

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

Prawdopodobnie zalezy od rodzaju regulatora napiecie, na forum ktm były troche sprzeczne informacje, u jednych działaja, u innych nie bardzo, podłacz, sprawdz powinno wszystko normalnie działac, a jak nie to bardzo prosty układ elektroniczny i zadziała prawidłowo.

hybryda

729

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

hacker nawet jak nie zadziała u ciebie to możesz założyć mostek prostowniczy i po problemie,a co do żarówek to ta pierwsza z linku co podałeś świeci całkiem nieźle miałem okazję kiedyś bawić się nią

Była: Honda CBR F4 Sport- dobre moto,jest KTM 520EXC supermoto,Gas Gas 280 TXT PRO

730

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

Właśnie odkryłem coś bardzo ciekawego.
W jednej z instrukcji do mojego silnika (a mam dwie i w obu jest coś innego) znalazłem bardzo ciekawy schemat elektryczny.
Jest to instalacja bazująca na moim zapłonie 2K2 40W tylko posiada ona światła przód,tył oraz klakson na AC.
Zastanawiam się jak to możliwe? Przednia żarówka ma 35W, tylna 21W + stop 5W, klakson i podświetlenie licznika da nam w sumie jakieś 65-70W?
Drugą ciekawą sprawą jest zastosowanie dwóch reg napięcia.
http://p1.bikepics.com/2012%5C12%5C25%5Cbikepics-2493928-full.jpg

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

731

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

Hej w większości przypadków alternator jest trojfazowy tak jak i tutaj dwie fazy użyte są do instalacji oswietleniowej stad dwa regulatora napięcia a jedna faza użyta jest do zasilania układu zapłonowego

SM570R była a teraz???

732

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

Tutaj jest tylko jedna faza.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

733 Ostatnio edytowany przez sobekkk (2012-12-26 11:37:43)

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

regolatory "pracuja" tylko w czasie gdy zasilanie jest uzywane
jeden odpowiada za obwod swiatel
drugi za swiatla stop
jak nic nie jest wloczone to cewka nie ma zadnego obciazenia - (regolator to tez obciazenie.)

swoja droga dziwne rozwiazanie, ale pewnie jest jakis myk.
gdzie kierunkowskazy ?

734

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

Mnie tylko cały czas zadziwia jak 40W może uciągnąć ponad 60W.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

735

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

wg tego schematu to alternator po wlaczeniu swiatel lub nacisnieciu stopu jest caly czas maksymalnie obciazony. (wg mnie to idiotyczne rozwiazanie - choc pewnie jest tu zastosowany w/w myk ;))

zastosowane regolatory zwieraja do masy "tyle ile potrzeba" zeby napiecie spadlo do tych 12-14V
czyli jak niemasz nic wloczone to nie dzialaja wogole,
jak wlaczysz zarowke 5 W to 35 do masy
jak dasz 35W zarowke to 5 do masy

idac tym tropem to mozesz tam wsadzic 1kw halogen - nic sie nie spali ale swiecil nie bedzie
zreszta zarowki teraz pewnie tez nie swieca pelna moca...