Odp: KTM 380 EGS by hacker33
Piękna lektura z przyjemnością się czyta i ogląda. Powodzenia w dalszej walce! :)
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » KTM 380 EGS by hacker33
Strony Poprzednia 1 … 47 48 49 50 51 … 60 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Piękna lektura z przyjemnością się czyta i ogląda. Powodzenia w dalszej walce! :)
Hacker zarowke tyl wymien na LED.
Hacker zarowke tyl wymien na LED.
Myślałem o tym ale nie znalazłem żadnej żarówki LED która miałaby mniej Watów niż ta obecna.
SFMario napisał/a:Hacker zarowke tyl wymien na LED.
Myślałem o tym ale nie znalazłem żadnej żarówki LED która miałaby mniej Watów niż ta obecna.
to jaką masz obecnie ? Przewaznie led taki jak sie montuje z tyłu ma moc dziesiętnych czesci wata.
zwróć tez uwage czy lagi przy skrecie nie opieraja sie o moduł.
Obecnie mam oryginalną KTM-a
A tutaj żarówki jakie mogę zastosować.
[url]http://sklep.ledy.pl/zarowki-led-samochodowe-bay15d-1157-c-100_154.html[/url]
parametr jednej z zarówek ze strony która podałes
pobór mocy: 0,90/0,36W
to ze czasami w opisie jest podane np 5/21W nie oznacza ze zarówka led ma taka moc, w rzeczywistosci jej moc jest/pobór pradu jest monizej 1W a jasnosc porównywalna albo wieksza z zarówka klasyczna.
Faktycznie - dzięki:)
A jak diody działają na prądzie zmiennym?
Prawdopodobnie zalezy od rodzaju regulatora napiecie, na forum ktm były troche sprzeczne informacje, u jednych działaja, u innych nie bardzo, podłacz, sprawdz powinno wszystko normalnie działac, a jak nie to bardzo prosty układ elektroniczny i zadziała prawidłowo.
hacker nawet jak nie zadziała u ciebie to możesz założyć mostek prostowniczy i po problemie,a co do żarówek to ta pierwsza z linku co podałeś świeci całkiem nieźle miałem okazję kiedyś bawić się nią
Właśnie odkryłem coś bardzo ciekawego.
W jednej z instrukcji do mojego silnika (a mam dwie i w obu jest coś innego) znalazłem bardzo ciekawy schemat elektryczny.
Jest to instalacja bazująca na moim zapłonie 2K2 40W tylko posiada ona światła przód,tył oraz klakson na AC.
Zastanawiam się jak to możliwe? Przednia żarówka ma 35W, tylna 21W + stop 5W, klakson i podświetlenie licznika da nam w sumie jakieś 65-70W?
Drugą ciekawą sprawą jest zastosowanie dwóch reg napięcia.
Hej w większości przypadków alternator jest trojfazowy tak jak i tutaj dwie fazy użyte są do instalacji oswietleniowej stad dwa regulatora napięcia a jedna faza użyta jest do zasilania układu zapłonowego
Tutaj jest tylko jedna faza.
regolatory "pracuja" tylko w czasie gdy zasilanie jest uzywane
jeden odpowiada za obwod swiatel
drugi za swiatla stop
jak nic nie jest wloczone to cewka nie ma zadnego obciazenia - (regolator to tez obciazenie.)
swoja droga dziwne rozwiazanie, ale pewnie jest jakis myk.
gdzie kierunkowskazy ?
Mnie tylko cały czas zadziwia jak 40W może uciągnąć ponad 60W.
wg tego schematu to alternator po wlaczeniu swiatel lub nacisnieciu stopu jest caly czas maksymalnie obciazony. (wg mnie to idiotyczne rozwiazanie - choc pewnie jest tu zastosowany w/w myk ;))
zastosowane regolatory zwieraja do masy "tyle ile potrzeba" zeby napiecie spadlo do tych 12-14V
czyli jak niemasz nic wloczone to nie dzialaja wogole,
jak wlaczysz zarowke 5 W to 35 do masy
jak dasz 35W zarowke to 5 do masy
idac tym tropem to mozesz tam wsadzic 1kw halogen - nic sie nie spali ale swiecil nie bedzie
zreszta zarowki teraz pewnie tez nie swieca pelna moca...
Strony Poprzednia 1 … 47 48 49 50 51 … 60 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » KTM 380 EGS by hacker33
Wygenerowano w 0.073 sekund, wykonano 65 zapytań