16

Odp: Seryjna pompa + 4tłoczki

Kowal SG napisał/a:

Zgasdza się, nie mam innego porównania.


Przynajmniej czeka Cię druga niespodzianka po zmianie pompy czego serdecznie życzę bo zacisk i tarcza zacne :)

17

Odp: Seryjna pompa + 4tłoczki

Kowal SG napisał/a:

Da radę ja mam Beringera 6 tłoczkowego i ori. pompa  Brembo z kata i jest bardzo dobrze.

Taki sam zestaw mialem w 530exc i bylem bardzo zadowolony, jest 'miekka klamka' ale mi to pasowalo bo dozowalnosc byla duzo lepsza, zwlaszcza w czasie jazdy po off-road'zie. Teraz mam beringer 4 tloczkowy z bro12 i jest za ostry jak dla mnie, zalezy chyba jak kto lubi...

_____________________________________________________________
https://www.youtube.com/user/motodrb/videos
http://adventuresklep.pl
https://www.instagram.com/supermotodrb/

18

Odp: Seryjna pompa + 4tłoczki

kowal miałeś ten zestaw w sudetach?

Była: Honda CBR F4 Sport- dobre moto,jest KTM 520EXC supermoto,Gas Gas 280 TXT PRO

19 Ostatnio edytowany przez Maciek525 (2012-12-18 23:50:42)

Odp: Seryjna pompa + 4tłoczki

moto napisał/a:
Kowal SG napisał/a:

Da radę ja mam Beringera 6 tłoczkowego i ori. pompa  Brembo z kata i jest bardzo dobrze.

Taki sam zestaw mialem w 530exc i bylem bardzo zadowolony, jest 'miekka klamka' ale mi to pasowalo bo dozowalnosc byla duzo lepsza, zwlaszcza w czasie jazdy po off-road'zie. Teraz mam beringer 4 tloczkowy z bro12 i jest za ostry jak dla mnie, zalezy chyba jak kto lubi...


Bo do beringera 4 tłoczkowego powinieneś mieć bro-10 (wg katalogu beringer) bro-12 jest właśnie do 6 tłoczków :)

Brake MASTER CYLINDERS, built in reservoir 
BRO-10: for one 4 piston caliper and 1 disc 
BRO-12: for one 6 piston caliper and 1 disc
BRO-14: for sport bikes (2 calipers+2 discs)

Pytanie też do czego to ma służyć jak do łączenia all in one to może i się nada... miałem też 6ke beringera swego czasu i przynajmniej dla mnie jazda na crossowej pompie ktma po torze wywoływała płacz tego zacisku i szloch tarczy :) no ale co kto lubi :)

20 Ostatnio edytowany przez Kowal SG (2012-12-19 02:07:17)

Odp: Seryjna pompa + 4tłoczki

77kanzas napisał/a:

kowal miałeś ten zestaw w sudetach?

Miałem, mam go od początku przygody z sm

exc 400                 www.oklejsie.pl

21

Odp: Seryjna pompa + 4tłoczki

Kowal, kupuj koniecznie pompę do tego zestawu bo seryjna jest za miękka moim zdaniem - dozowalność bardzo ciężka. Kupisz radiala to zacznie się hamowanie jednym paluchem świntuchem XD

22

Odp: Seryjna pompa + 4tłoczki

Maciek525 napisał/a:
moto napisał/a:
Kowal SG napisał/a:

Da radę ja mam Beringera 6 tłoczkowego i ori. pompa  Brembo z kata i jest bardzo dobrze.

Taki sam zestaw mialem w 530exc i bylem bardzo zadowolony, jest 'miekka klamka' ale mi to pasowalo bo dozowalnosc byla duzo lepsza, zwlaszcza w czasie jazdy po off-road'zie. Teraz mam beringer 4 tloczkowy z bro12 i jest za ostry jak dla mnie, zalezy chyba jak kto lubi...


Bo do beringera 4 tłoczkowego powinieneś mieć bro-10 (wg katalogu beringer) bro-12 jest właśnie do 6 tłoczków :)

Brake MASTER CYLINDERS, built in reservoir 
BRO-10: for one 4 piston caliper and 1 disc 
BRO-12: for one 6 piston caliper and 1 disc
BRO-14: for sport bikes (2 calipers+2 discs)

Pytanie też do czego to ma służyć jak do łączenia all in one to może i się nada... miałem też 6ke beringera swego czasu i przynajmniej dla mnie jazda na crossowej pompie ktma po torze wywoływała płacz tego zacisku i szloch tarczy :) no ale co kto lubi :)

Pewnie tak właśnie jest , za mocny master ale nie bede zmianial na 6 pot, mocy nie brakuje :)
Właśnie dlatego wydaje mi sie ze 4 pot swietnie by pracował z seryjna pompa.

_____________________________________________________________
https://www.youtube.com/user/motodrb/videos
http://adventuresklep.pl
https://www.instagram.com/supermotodrb/

23 Ostatnio edytowany przez Maciek525 (2012-12-19 00:23:30)

Odp: Seryjna pompa + 4tłoczki

moto napisał/a:
Maciek525 napisał/a:
moto napisał/a:

Taki sam zestaw mialem w 530exc i bylem bardzo zadowolony, jest 'miekka klamka' ale mi to pasowalo bo dozowalnosc byla duzo lepsza, zwlaszcza w czasie jazdy po off-road'zie. Teraz mam beringer 4 tloczkowy z bro12 i jest za ostry jak dla mnie, zalezy chyba jak kto lubi...


Bo do beringera 4 tłoczkowego powinieneś mieć bro-10 (wg katalogu beringer) bro-12 jest właśnie do 6 tłoczków :)

Brake MASTER CYLINDERS, built in reservoir 
BRO-10: for one 4 piston caliper and 1 disc 
BRO-12: for one 6 piston caliper and 1 disc
BRO-14: for sport bikes (2 calipers+2 discs)

Pytanie też do czego to ma służyć jak do łączenia all in one to może i się nada... miałem też 6ke beringera swego czasu i przynajmniej dla mnie jazda na crossowej pompie ktma po torze wywoływała płacz tego zacisku i szloch tarczy :) no ale co kto lubi :)

Pewnie tak właśnie jest , za mocny master ale nie bede zmianial na 6 pot, mocy nie brakuje :)
Właśnie dlatego wydaje mi sie ze 4 pot swietnie by pracował z seryjna pompa.


z klasycznych to chyba 13 mm do 4p - ponoć świetnie chodzi też nissin 304 z crf450 z motomasterem 4p choć to 11 (to już aż dziwne) ale Jochen Jasinski na czymś takim leczył towarzystwo w Niemczech.

Ale tak jak 4p to kwestia  gustu tak 6p seryjna nie napędzi moim zdaniem - nie ma opcji.

24 Ostatnio edytowany przez Olaff (2012-12-19 19:20:31)

Odp: Seryjna pompa + 4tłoczki

Ogarnąłem już sobie ZACISK* Brembo 4 tłoczki, więc teraz można kombinować z adapterem. Zastanawiam się tylko z jakiej blachy zrobić  adapter? Słyszałem, że ze stali nie bardzo, bo masa stali jest nieresorowana i że lepiej z aluminium grubość 10 mm. Pytanie głównie kieruje do osób, które taki adapter robiły i wiedzą z doświadczenia jak to się sprawuje.

READY TO >> TERROR

25 Ostatnio edytowany przez paolo (2013-03-27 19:00:53)

Odp: Seryjna pompa + 4tłoczki

.

26

Odp: Seryjna pompa + 4tłoczki

paolo napisał/a:

np taki adaptrer
[url]http://www.facebook.com/photo.php?fbid=2930936891356&set=p.2930936891356&type=1&theater[/url]

Zawartość chwilowo niedostępna

READY TO >> TERROR

27

Odp: Seryjna pompa + 4tłoczki

[url]http://forum.supermoto.pl/topic21819-adapter.html[/url]
to moj temat. tak ja probowalem wystrugac swoj adapter. grubosc blachy aluminiowej to 10mm na kazdy gwint (czyli 10 mm od strony zacisku i 10mm od strony widelca - tak mialem dystansujac ori zacisk od drz, przygotowujac adapter pod zacisk 4tloczkowy musialem go dodoatkowo odsunac od kola/tarczy hamulcowej o ok 4mm, co daje laczna grubosc blachy na adapter 24mm. takze z tym roznie). z tego co uslyszalem od osob orientujacych sie, nalezy szukac alu pa6 lub pa9. ja ze swoim modelem drewnianym walczylem 2 popoludnia. nie jest to tak proste jakby sie wydawalo, trzeba zorientowac zacisk w 3 wymiarach jednoczesnie. dla mnie to bylo wyzwanie. jak masz brembo z rozstawem 40mm i rozstaw srub na widelcu 100mm daj znac podesle ci moj drewniany adapter. moze podpasuje. pzdr

drz400e/sm

28

Odp: Seryjna pompa + 4tłoczki

Olaff napisał/a:

Ogarnąłem już sobie ZACISK* Brembo 4 tłoczki, więc teraz można kombinować z adapterem. Zastanawiam się tylko z jakiej blachy zrobić  adapter? Słyszałem, że ze stali nie bardzo, bo masa stali jest nieresorowana i że lepiej z aluminium grubość 10 mm. Pytanie głównie kieruje do osób, które taki adapter robiły i wiedzą z doświadczenia jak to się sprawuje.

kolego Olaff, jaki zacisk sobie wykombinowałeś? szukam czegoś do siebie ale wszystkie standardowe zaciski wydają się za szerokie.

TM 450 SMX , Ducati MTS