Odp: Seryjna pompa + 4tłoczki
Zgasdza się, nie mam innego porównania.
Przynajmniej czeka Cię druga niespodzianka po zmianie pompy czego serdecznie życzę bo zacisk i tarcza zacne :)
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Seryjna pompa + 4tłoczki
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Zgasdza się, nie mam innego porównania.
Przynajmniej czeka Cię druga niespodzianka po zmianie pompy czego serdecznie życzę bo zacisk i tarcza zacne :)
Da radę ja mam Beringera 6 tłoczkowego i ori. pompa Brembo z kata i jest bardzo dobrze.
Taki sam zestaw mialem w 530exc i bylem bardzo zadowolony, jest 'miekka klamka' ale mi to pasowalo bo dozowalnosc byla duzo lepsza, zwlaszcza w czasie jazdy po off-road'zie. Teraz mam beringer 4 tloczkowy z bro12 i jest za ostry jak dla mnie, zalezy chyba jak kto lubi...
kowal miałeś ten zestaw w sudetach?
Kowal SG napisał/a:Da radę ja mam Beringera 6 tłoczkowego i ori. pompa Brembo z kata i jest bardzo dobrze.
Taki sam zestaw mialem w 530exc i bylem bardzo zadowolony, jest 'miekka klamka' ale mi to pasowalo bo dozowalnosc byla duzo lepsza, zwlaszcza w czasie jazdy po off-road'zie. Teraz mam beringer 4 tloczkowy z bro12 i jest za ostry jak dla mnie, zalezy chyba jak kto lubi...
Bo do beringera 4 tłoczkowego powinieneś mieć bro-10 (wg katalogu beringer) bro-12 jest właśnie do 6 tłoczków :)
Brake MASTER CYLINDERS, built in reservoir
BRO-10: for one 4 piston caliper and 1 disc
BRO-12: for one 6 piston caliper and 1 disc
BRO-14: for sport bikes (2 calipers+2 discs)
Pytanie też do czego to ma służyć jak do łączenia all in one to może i się nada... miałem też 6ke beringera swego czasu i przynajmniej dla mnie jazda na crossowej pompie ktma po torze wywoływała płacz tego zacisku i szloch tarczy :) no ale co kto lubi :)
kowal miałeś ten zestaw w sudetach?
Miałem, mam go od początku przygody z sm
Kowal, kupuj koniecznie pompę do tego zestawu bo seryjna jest za miękka moim zdaniem - dozowalność bardzo ciężka. Kupisz radiala to zacznie się hamowanie jednym paluchem świntuchem XD
moto napisał/a:Kowal SG napisał/a:Da radę ja mam Beringera 6 tłoczkowego i ori. pompa Brembo z kata i jest bardzo dobrze.
Taki sam zestaw mialem w 530exc i bylem bardzo zadowolony, jest 'miekka klamka' ale mi to pasowalo bo dozowalnosc byla duzo lepsza, zwlaszcza w czasie jazdy po off-road'zie. Teraz mam beringer 4 tloczkowy z bro12 i jest za ostry jak dla mnie, zalezy chyba jak kto lubi...
Bo do beringera 4 tłoczkowego powinieneś mieć bro-10 (wg katalogu beringer) bro-12 jest właśnie do 6 tłoczków :)
Brake MASTER CYLINDERS, built in reservoir
BRO-10: for one 4 piston caliper and 1 disc
BRO-12: for one 6 piston caliper and 1 disc
BRO-14: for sport bikes (2 calipers+2 discs)Pytanie też do czego to ma służyć jak do łączenia all in one to może i się nada... miałem też 6ke beringera swego czasu i przynajmniej dla mnie jazda na crossowej pompie ktma po torze wywoływała płacz tego zacisku i szloch tarczy :) no ale co kto lubi :)
Pewnie tak właśnie jest , za mocny master ale nie bede zmianial na 6 pot, mocy nie brakuje :)
Właśnie dlatego wydaje mi sie ze 4 pot swietnie by pracował z seryjna pompa.
Maciek525 napisał/a:moto napisał/a:Taki sam zestaw mialem w 530exc i bylem bardzo zadowolony, jest 'miekka klamka' ale mi to pasowalo bo dozowalnosc byla duzo lepsza, zwlaszcza w czasie jazdy po off-road'zie. Teraz mam beringer 4 tloczkowy z bro12 i jest za ostry jak dla mnie, zalezy chyba jak kto lubi...
Bo do beringera 4 tłoczkowego powinieneś mieć bro-10 (wg katalogu beringer) bro-12 jest właśnie do 6 tłoczków :)
Brake MASTER CYLINDERS, built in reservoir
BRO-10: for one 4 piston caliper and 1 disc
BRO-12: for one 6 piston caliper and 1 disc
BRO-14: for sport bikes (2 calipers+2 discs)Pytanie też do czego to ma służyć jak do łączenia all in one to może i się nada... miałem też 6ke beringera swego czasu i przynajmniej dla mnie jazda na crossowej pompie ktma po torze wywoływała płacz tego zacisku i szloch tarczy :) no ale co kto lubi :)
Pewnie tak właśnie jest , za mocny master ale nie bede zmianial na 6 pot, mocy nie brakuje :)
Właśnie dlatego wydaje mi sie ze 4 pot swietnie by pracował z seryjna pompa.
z klasycznych to chyba 13 mm do 4p - ponoć świetnie chodzi też nissin 304 z crf450 z motomasterem 4p choć to 11 (to już aż dziwne) ale Jochen Jasinski na czymś takim leczył towarzystwo w Niemczech.
Ale tak jak 4p to kwestia gustu tak 6p seryjna nie napędzi moim zdaniem - nie ma opcji.
Ogarnąłem już sobie ZACISK* Brembo 4 tłoczki, więc teraz można kombinować z adapterem. Zastanawiam się tylko z jakiej blachy zrobić adapter? Słyszałem, że ze stali nie bardzo, bo masa stali jest nieresorowana i że lepiej z aluminium grubość 10 mm. Pytanie głównie kieruje do osób, które taki adapter robiły i wiedzą z doświadczenia jak to się sprawuje.
.
np taki adaptrer
[url]http://www.facebook.com/photo.php?fbid=2930936891356&set=p.2930936891356&type=1&theater[/url]
Zawartość chwilowo niedostępna
[url]http://forum.supermoto.pl/topic21819-adapter.html[/url]
to moj temat. tak ja probowalem wystrugac swoj adapter. grubosc blachy aluminiowej to 10mm na kazdy gwint (czyli 10 mm od strony zacisku i 10mm od strony widelca - tak mialem dystansujac ori zacisk od drz, przygotowujac adapter pod zacisk 4tloczkowy musialem go dodoatkowo odsunac od kola/tarczy hamulcowej o ok 4mm, co daje laczna grubosc blachy na adapter 24mm. takze z tym roznie). z tego co uslyszalem od osob orientujacych sie, nalezy szukac alu pa6 lub pa9. ja ze swoim modelem drewnianym walczylem 2 popoludnia. nie jest to tak proste jakby sie wydawalo, trzeba zorientowac zacisk w 3 wymiarach jednoczesnie. dla mnie to bylo wyzwanie. jak masz brembo z rozstawem 40mm i rozstaw srub na widelcu 100mm daj znac podesle ci moj drewniany adapter. moze podpasuje. pzdr
Ogarnąłem już sobie ZACISK* Brembo 4 tłoczki, więc teraz można kombinować z adapterem. Zastanawiam się tylko z jakiej blachy zrobić adapter? Słyszałem, że ze stali nie bardzo, bo masa stali jest nieresorowana i że lepiej z aluminium grubość 10 mm. Pytanie głównie kieruje do osób, które taki adapter robiły i wiedzą z doświadczenia jak to się sprawuje.
kolego Olaff, jaki zacisk sobie wykombinowałeś? szukam czegoś do siebie ale wszystkie standardowe zaciski wydają się za szerokie.
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » Seryjna pompa + 4tłoczki
Wygenerowano w 0.059 sekund, wykonano 79 zapytań