Odp: KTM 380 EGS by hacker33
[url]http://www.facebook.com/photo.php?fbid=289606201153972&set=a.233985430049383.50046.231358320312094&type=1&theater[/url] fajna okleina
chyba chciales powiedziec fajne moto. I jak tam Haker, poskromiles juz bestie?
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » KTM 380 EGS by hacker33
Strony Poprzednia 1 … 45 46 47 48 49 … 60 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
[url]http://www.facebook.com/photo.php?fbid=289606201153972&set=a.233985430049383.50046.231358320312094&type=1&theater[/url] fajna okleina
chyba chciales powiedziec fajne moto. I jak tam Haker, poskromiles juz bestie?
Kolego Dzięki wielkie za oponkę;) Tanie te piwa u was ;) jak tam ktm ruszyło się coś ??
erich44 napisał/a:[url]http://www.facebook.com/photo.php?fbid=289606201153972&set=a.233985430049383.50046.231358320312094&type=1&theater[/url] fajna okleina
chyba chciales powiedziec fajne moto. I jak tam Haker, poskromiles juz bestie?
moto samo w sobie ladne ale ia hackerowi chcialem napisac zeby takowom sobie zrobil
Nareszcie dotarłem do sedna problemu - za wysoki poziom paliwa w gaźniku.
Ustawiając według serwisówki poziom jest o jakieś 4mm za wysoki:)
Ustawiłem według czopa i rurki i jest git.
czyli docierasz już sprzęt czy jak ?? bo chyba nadal nie wiadomo jak się sprawuje...
Można powiedzieć, że docieram:)
Ogólnie tym gównem nie da się latać jakoś "powoli" albo ze stałą prędkością więc docieranie będzie szybkie:D
czyli docierasz już sprzęt czy jak ?? bo chyba nadal nie wiadomo jak się sprawuje...
Jeszcze pucuje ... Szkoda go marnować na koniec sezonu ; D
Na nowy sezon pojeździ w garażu na wolnych obrotach i powie jak to było przeżyć ten pierwszy raz :D
Za oknami plucha więc Kat przechodzi kolejne modyfikacje.
Splanowałem głowicę w celu zmniejszenia tzw. squish band.
Było 2,3mm
Teraz powinno być 1,5mm
Podobno jest to jedna z najlepszych i obowiązkowych modyfikacji w 380 - mam nadzieję, że faktycznie będzie taka różnica.
Przy okazji dorobiłem zajebistą redukcję do manometru
Zajebista, ale bardziej podoba mi się ten drucik na pierwszej fotce!
ha a mówiłem by przejściówke dorobić :)
[url]http://forum.supermoto.pl/post126723.html#p126723[/url]
A z przejściówką nie było łatwo ponieważ dla zwykłego tokarza gwinty były za małe.
Zrobił mi to chłopak z Marex Motor i wygląda to na przerobioną jakąś śrubę.
A drucik pokazuje jak się mierzy ten wymiar - jest to drut z cyny wrzucony pod głowicę i ściśnięty tłokiem.
Im mniejszy "squish band" tym lepsze odprowadzenie temperatury z denka tloka.
Swoja droga, jaki masz teraz stopien sprezania?
A co do przerobki, wzrost momentu obrotowego z samego dolu bedzie odczuwalny juz przed odpaleniem ;)
Bawilem sie w planowania glowic, w simsonie, poj 90ccm. Jednak przedobrzyc tez nie polecam, bo bedzie trzeba metanolu dolewac, zeby detonacyjnego sie pozbyc i temperature zbic. Chociaz w LC problemu z chlodzeniem byc nie powinno.
według obliczeń powinno być teraz jakieś 8.1:1
No nie gadaj, ze to taki maly stopien ma? Toz to reka mozna odpalac?!
Duże 2T mają mały stopień sprężania.
To małe piździki mają po 15:1
Aczkolwiek wdziałem, że 380 sxs miała 13,4:1 , tylko to był sprzęt który został wyprodukowany raptem w kilku sztukach i tylko dla zawodników.
A co do odpalania to uwierz mi, że nawet obiema rękoma go nie odpalisz;)
Strony Poprzednia 1 … 45 46 47 48 49 … 60 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » KTM 380 EGS by hacker33
Wygenerowano w 0.053 sekund, wykonano 66 zapytań