691

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

erich44 napisał/a:

[url]http://www.facebook.com/photo.php?fbid=289606201153972&set=a.233985430049383.50046.231358320312094&type=1&theater[/url] fajna okleina

chyba chciales powiedziec fajne moto. I jak tam Haker, poskromiles juz bestie?

692

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

Kolego Dzięki wielkie za oponkę;) Tanie te piwa u was ;) jak tam ktm ruszyło się coś ??

693

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

Aleksander.mx napisał/a:
erich44 napisał/a:

[url]http://www.facebook.com/photo.php?fbid=289606201153972&set=a.233985430049383.50046.231358320312094&type=1&theater[/url] fajna okleina

chyba chciales powiedziec fajne moto. I jak tam Haker, poskromiles juz bestie?

moto samo w sobie ladne ale ia hackerowi chcialem napisac zeby takowom sobie zrobil

Dwu rurka ●0●
https://www.facebook.com/Enduroodcinateam?notif_t=page_invite_accepted
https://www.youtube.com/channel/UCYV8bbKRwrZfIIc8wr4fhyA

694

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

Nareszcie dotarłem do sedna problemu - za wysoki poziom paliwa w gaźniku.
Ustawiając według serwisówki poziom jest o jakieś 4mm za wysoki:)
Ustawiłem według czopa i rurki i jest git.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

695

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

czyli docierasz już sprzęt czy jak ?? bo chyba nadal nie wiadomo jak się sprawuje...

696

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

Można powiedzieć, że docieram:)
Ogólnie tym gównem nie da się latać jakoś "powoli" albo ze stałą prędkością więc docieranie będzie szybkie:D

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

697

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

tabul napisał/a:

czyli docierasz już sprzęt czy jak ?? bo chyba nadal nie wiadomo jak się sprawuje...

Jeszcze pucuje ... Szkoda go marnować na koniec sezonu ; D

Na nowy sezon pojeździ w garażu na wolnych obrotach i powie jak to było przeżyć ten pierwszy raz :D

698

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

Za oknami plucha więc Kat przechodzi kolejne modyfikacje.
Splanowałem głowicę w celu zmniejszenia tzw. squish band.
Było 2,3mm
Teraz powinno być 1,5mm
http://p1.bikepics.com/2012%5C11%5C27%5Cbikepics-2483908-800.jpg
http://p1.bikepics.com/2012%5C11%5C27%5Cbikepics-2483910-800.jpg
http://p1.bikepics.com/2012%5C11%5C28%5Cbikepics-2484134-800.jpg

Podobno jest to jedna z najlepszych i obowiązkowych modyfikacji w 380 - mam nadzieję, że faktycznie będzie taka różnica.

Przy okazji dorobiłem zajebistą redukcję do manometru
http://p1.bikepics.com/2012%5C11%5C28%5Cbikepics-2484135-800.jpg

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

699

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

Zajebista, ale bardziej podoba mi się ten drucik na pierwszej fotce!

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

700

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

ha  a mówiłem  by przejściówke dorobić :)

[url]http://forum.supermoto.pl/post126723.html#p126723[/url]

i can do this .. here, hold my beer

701

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

A z przejściówką nie było łatwo ponieważ dla zwykłego tokarza gwinty były za małe.
Zrobił mi to chłopak z Marex Motor i wygląda to na przerobioną jakąś śrubę.

A drucik pokazuje jak się mierzy ten wymiar - jest to drut z cyny wrzucony pod głowicę i ściśnięty tłokiem.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

702

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

Im mniejszy "squish band" tym lepsze odprowadzenie temperatury z denka tloka.

Swoja droga, jaki masz teraz stopien sprezania?

A co do przerobki, wzrost momentu obrotowego z samego dolu bedzie odczuwalny juz przed odpaleniem ;)

Bawilem sie w planowania glowic, w simsonie, poj 90ccm. Jednak przedobrzyc tez nie polecam, bo bedzie trzeba metanolu dolewac, zeby detonacyjnego sie pozbyc i temperature zbic. Chociaz w LC problemu z chlodzeniem byc nie powinno.

Simson SR50 90ccm [1986] -> Yamaha WR 450F dualsport [2004] -> KTM 690 SM Prestige [2007]

703

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

według obliczeń powinno być teraz jakieś 8.1:1

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

704

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

No nie gadaj, ze to taki maly stopien ma? Toz to reka mozna odpalac?!

Simson SR50 90ccm [1986] -> Yamaha WR 450F dualsport [2004] -> KTM 690 SM Prestige [2007]

705

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

Duże 2T mają mały stopień sprężania.
To małe piździki mają po 15:1
Aczkolwiek wdziałem, że 380 sxs miała 13,4:1 , tylko to był sprzęt który został wyprodukowany raptem w kilku sztukach i tylko dla zawodników.

A co do odpalania to uwierz mi, że nawet obiema rękoma go nie odpalisz;)

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD