oskaaa napisał/a:Bzdura, wszystkie moto wyprodukowane po 1980 muszą mieć kieruny, lewe lustro(nie pamietam czy nie oba przypadkiem), klakson, krótkie, długie i stop.
To oczywiscie jak chcesz mieć pełny legal. Nie ma przeciez blokady zapłonu jak nie zalozysz kierunów, wiec latać można na lajcie... ;]
Nie nie tak to nie wygląda kolego dla producenta nie muszą ! Pamiętaj co kraj to inny obyczaj i wymogi w każdym kraju są inne w jednym zalegalizujesz bez problemu a w innym będą problemy .Ale jeżeli producent przewidział taką opcję to możesz sobie w salonie dodatkowo wykupić kit homologacyjny ale seryjnie z fabryki te motory wyjeżdzają bez !
Tu masz nową RMX 450
[url]http://www.youtube.com/watch?v=Szr3LtZSUGc[/url]
Widzisz tam gdzieś na kierownicy przełącznik kierunków bo ja raczej nie ?
Jest tylko STOP ENGINE po lewej tak samo jak DRZ 400 E wiem co pisze .
Zresztą EXC chyba też seryjnie nie mają
[url]http://www.youtube.com/watch?v=fFE8xu_42SQ[/url]
Ale jak to będzie wyglądać w świetle Polskiego prawa ? Przypuszczam że bez tego będą problemy przy samej rejestracji poruszaniu się i podczas przeglądu ...
Ale zawsze możesz załatwić sobie przegląd na lewo i będzie ok ;)
https://www.facebook.com/MoherosBanditos
www.youtube.com/JG53Pogo