Odp: yamaha WR250X manetka tylnego hamulca na kierownicy z prawej strony
Mi tez na poczatku wydawalo sie, ze takie cos bedzie konieczne.
Zapytam szczerze - ile razy lezales na plecach?
Raz mialem tak, ze postawilem do pionu, gdy bylem jeszcze dosyc zielony. Wcisnalem odruchowo przedni hamulec, po czym z lekka konsternacja stwierdzilem, ze cos jest nie halo, bo ja nadal lece do tylu. Jezeli masz 4t, mozesz ratowac sie obiema nogami, lewa - redukcja biegu, wiekszy moment hamujacy, jest szansa ze wystarczy, gdy masz jakas predkosc.
Tez ucze sie gumowania od okolo 3 mies, zaczalem od zera. Nie powiem, ze mi to jakos super wychodzi, ale lepiej na sile sie kilka razy zmusic i przestawic na takie hamulce, niz potem miec problem z kolejnymi motocyklami, czy maszynami kumpli.
HB jest dobre jak chcesz stuntowac, do normalnego gumowania wystarczy hebel na nodze i odpowiedni refleks. Ja np dla pewnosci nie wystawiam prawego buta przy balansowaniu, ograniczam sie do wystawiania kolana, zebym potem mogl trafic w pedal hamulca.
Btw, mam WR 450F.