676

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

hacker, jak tak mogłeś beze mnie jeździc, to chyba kara:)

677

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

mcienki napisał/a:

hacker, jak tak mogłeś beze mnie jeździc, to chyba kara:)

Możemy się umówić na następny raz. Myślałem, że już nie jeździsz po mieście.

Mam pytanie do szacownego grona mechaników.
Czy ktoś miał taki przypadek, że motor po rozgrzaniu i zgaszeniu nie dawał iskry?
Dopiero po ostygnięciu - jakaś 1h?

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

678

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

Widac nigdy nie miales 2 t

Dwu rurka ●0●
https://www.facebook.com/Enduroodcinateam?notif_t=page_invite_accepted
https://www.youtube.com/channel/UCYV8bbKRwrZfIIc8wr4fhyA

679

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

hacker33 napisał/a:
mcienki napisał/a:

hacker, jak tak mogłeś beze mnie jeździc, to chyba kara:)

Możemy się umówić na następny raz. Myślałem, że już nie jeździsz po mieście.

Mam pytanie do szacownego grona mechaników.
Czy ktoś miał taki przypadek, że motor po rozgrzaniu i zgaszeniu nie dawał iskry?
Dopiero po ostygnięciu - jakaś 1h?

Ja tak miałem w 50 ccm, wystarczyło kupić świece dedykowaną do tego sprzęta i wszystko zaczęło działać :)
W 2T zawsze musisz mieć swiece zapsową przy sobie :D

Husqy SMR-R 450

680

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

Tylko u mnie był troszkę inny problem.
A mianowicie mam licznik mth z obrotomierzem. I jeżeli kopię motocykl to nawet jeżeli nie zapali uruchamia mi obrotomierz z wartością 0.
Tak samo Gierwi zauważył, że jak normalnie kopię to zapalają się światła.
Dzisiaj jak kopałem światła życia nie dawały, obrotomierz również.
Jak postałem godzinę i zacząłem kopać to licznik się uruchamiał - czyli szedł prąd na świecę.
Świecę wymieniłem bo ta się zalała od kopania i odpalania na pych.
Boje się, że problem nie odpalania rozgrzanego silnika nie jest świeca tylko stator.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

681

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

jakby przerwa/pęknięcie w uzwojeniu, na gorąco się rozchodzi i nie ma obiegu, teoria tylko, rzuć cewkę do piekarnika na 100 C i badaj obwód, ale jak i światła i zapłon to obie cewki by padły ? może gdzieś przewody na kostkach od tej mocy popuszczały ;)

682

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

Miałem taką sytuację w mojej drezynie. Przewody idące do statora były uszkodzone i w momencie gdy silnik złapał temperatury głupiała iskra (była na sekundkę i znów znikała). Na zimnym było wszystko ok, odpalał od strzała. Może gdzieś masz przetarty przewód?

683

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

hanskloss napisał/a:

jakby przerwa/pęknięcie w uzwojeniu, na gorąco się rozchodzi i nie ma obiegu, teoria tylko, rzuć cewkę do piekarnika na 100 C i badaj obwód, ale jak i światła i zapłon to obie cewki by padły ? może gdzieś przewody na kostkach od tej mocy popuszczały ;)

No właśnie. U mnie są dwa osobne obwody.
Jeden od zapłonu drugi od świateł.
I nigdzie się nie łączą ani nie mają ze sobą nic wspólnego.
Chyba, że problem jest gdzieś z masą?

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

684

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

a cewka? nagrzana (przegrzana) cewka może robić zwarcie na całym obiegu (jak dokładnie to nie wiem) mam tak w drugiej furze - świrująca cewka po nagrzaniu potrafiła mi robić cyrki z prądem w całym aucie - nie dawała prądu na stacyjkę, czasem na pompy, a z 2 razy wyładowała mi aku do zera ;/ warto byłoby podmienić cewkę i spr - chyba że opowiadam głupoty i cewki nie masz - wtedy moduł lub stator

685

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

[url]http://www.elserwis-info.com.pl/[/url]   ...a wątpliwości zostaną rozwiane :) --  polecam

i can do this .. here, hold my beer

686

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

zapal moto na chwile i zobacz jak szybko i do jakiej temp grzeje sie cewka a mniemam ze taka masz. jezeli grzeje sie bardzo szybko i do wysokiej temp to odpowiedz masz gotową.

SM570R była a teraz???

687

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

ja podejrzewam że problem dotyczy samych przełączników u Cb hacker , może wiązka albo coś , w Sem Amal jest czerwony czarny zielony od zapłonu , i 2 zółte po 70 W. od świateł i ładowania akumulatora , coś musi być nie tak że jak kopiesz to światła Ci się od razu żarzą więc napięcie zamiast iść całe na odpalenie to część przejmują światła i twój licznik Mth.  , jak chcesz wykluczyć sobie stator , to sprawdź całość tam z mapą wartości [url]http://www.transmic.net/en/sem.htm[/url]

Husaberg FE 600

688

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

Coś się ruszyło może :) ?

Hacker, masz konkurenta: [url]https://d2ndy3xguswqvu.cloudfront.net/images/143298/10100257/original_8f68bb244fb2c50e6ab7bd98cbfd91b2.jpg[/url]
Pierdzielony, też piękny, ale oczywiście nie tak jak twój :D

Kawasaki KX250F

689

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

Rozgrzej moto aż zgaśnie i zmierz wtedy wartości na kablach nie jest to żadna filozofia i nie trzeba  tego wysyłać do serwisu...

Układy zapłonowe, regulatory napięcia, instalacje elektryczne, diagnostyka
motocdi.com

690

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

[url]http://www.facebook.com/photo.php?fbid=289606201153972&set=a.233985430049383.50046.231358320312094&type=1&theater[/url] fajna okleina

Dwu rurka ●0●
https://www.facebook.com/Enduroodcinateam?notif_t=page_invite_accepted
https://www.youtube.com/channel/UCYV8bbKRwrZfIIc8wr4fhyA