Odp: KTM 380 EGS by hacker33
hacker, jak tak mogłeś beze mnie jeździc, to chyba kara:)
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » KTM 380 EGS by hacker33
Strony Poprzednia 1 … 44 45 46 47 48 … 60 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
hacker, jak tak mogłeś beze mnie jeździc, to chyba kara:)
hacker, jak tak mogłeś beze mnie jeździc, to chyba kara:)
Możemy się umówić na następny raz. Myślałem, że już nie jeździsz po mieście.
Mam pytanie do szacownego grona mechaników.
Czy ktoś miał taki przypadek, że motor po rozgrzaniu i zgaszeniu nie dawał iskry?
Dopiero po ostygnięciu - jakaś 1h?
Widac nigdy nie miales 2 t
mcienki napisał/a:hacker, jak tak mogłeś beze mnie jeździc, to chyba kara:)
Możemy się umówić na następny raz. Myślałem, że już nie jeździsz po mieście.
Mam pytanie do szacownego grona mechaników.
Czy ktoś miał taki przypadek, że motor po rozgrzaniu i zgaszeniu nie dawał iskry?
Dopiero po ostygnięciu - jakaś 1h?
Ja tak miałem w 50 ccm, wystarczyło kupić świece dedykowaną do tego sprzęta i wszystko zaczęło działać :)
W 2T zawsze musisz mieć swiece zapsową przy sobie :D
Tylko u mnie był troszkę inny problem.
A mianowicie mam licznik mth z obrotomierzem. I jeżeli kopię motocykl to nawet jeżeli nie zapali uruchamia mi obrotomierz z wartością 0.
Tak samo Gierwi zauważył, że jak normalnie kopię to zapalają się światła.
Dzisiaj jak kopałem światła życia nie dawały, obrotomierz również.
Jak postałem godzinę i zacząłem kopać to licznik się uruchamiał - czyli szedł prąd na świecę.
Świecę wymieniłem bo ta się zalała od kopania i odpalania na pych.
Boje się, że problem nie odpalania rozgrzanego silnika nie jest świeca tylko stator.
jakby przerwa/pęknięcie w uzwojeniu, na gorąco się rozchodzi i nie ma obiegu, teoria tylko, rzuć cewkę do piekarnika na 100 C i badaj obwód, ale jak i światła i zapłon to obie cewki by padły ? może gdzieś przewody na kostkach od tej mocy popuszczały ;)
Miałem taką sytuację w mojej drezynie. Przewody idące do statora były uszkodzone i w momencie gdy silnik złapał temperatury głupiała iskra (była na sekundkę i znów znikała). Na zimnym było wszystko ok, odpalał od strzała. Może gdzieś masz przetarty przewód?
jakby przerwa/pęknięcie w uzwojeniu, na gorąco się rozchodzi i nie ma obiegu, teoria tylko, rzuć cewkę do piekarnika na 100 C i badaj obwód, ale jak i światła i zapłon to obie cewki by padły ? może gdzieś przewody na kostkach od tej mocy popuszczały ;)
No właśnie. U mnie są dwa osobne obwody.
Jeden od zapłonu drugi od świateł.
I nigdzie się nie łączą ani nie mają ze sobą nic wspólnego.
Chyba, że problem jest gdzieś z masą?
a cewka? nagrzana (przegrzana) cewka może robić zwarcie na całym obiegu (jak dokładnie to nie wiem) mam tak w drugiej furze - świrująca cewka po nagrzaniu potrafiła mi robić cyrki z prądem w całym aucie - nie dawała prądu na stacyjkę, czasem na pompy, a z 2 razy wyładowała mi aku do zera ;/ warto byłoby podmienić cewkę i spr - chyba że opowiadam głupoty i cewki nie masz - wtedy moduł lub stator
[url]http://www.elserwis-info.com.pl/[/url] ...a wątpliwości zostaną rozwiane :) -- polecam
zapal moto na chwile i zobacz jak szybko i do jakiej temp grzeje sie cewka a mniemam ze taka masz. jezeli grzeje sie bardzo szybko i do wysokiej temp to odpowiedz masz gotową.
ja podejrzewam że problem dotyczy samych przełączników u Cb hacker , może wiązka albo coś , w Sem Amal jest czerwony czarny zielony od zapłonu , i 2 zółte po 70 W. od świateł i ładowania akumulatora , coś musi być nie tak że jak kopiesz to światła Ci się od razu żarzą więc napięcie zamiast iść całe na odpalenie to część przejmują światła i twój licznik Mth. , jak chcesz wykluczyć sobie stator , to sprawdź całość tam z mapą wartości [url]http://www.transmic.net/en/sem.htm[/url]
Coś się ruszyło może :) ?
Hacker, masz konkurenta: [url]https://d2ndy3xguswqvu.cloudfront.net/images/143298/10100257/original_8f68bb244fb2c50e6ab7bd98cbfd91b2.jpg[/url]
Pierdzielony, też piękny, ale oczywiście nie tak jak twój :D
Rozgrzej moto aż zgaśnie i zmierz wtedy wartości na kablach nie jest to żadna filozofia i nie trzeba tego wysyłać do serwisu...
[url]http://www.facebook.com/photo.php?fbid=289606201153972&set=a.233985430049383.50046.231358320312094&type=1&theater[/url] fajna okleina
Strony Poprzednia 1 … 44 45 46 47 48 … 60 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » KTM 380 EGS by hacker33
Wygenerowano w 0.050 sekund, wykonano 70 zapytań