601

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

tabul napisał/a:
Modest napisał/a:

Aha, nie wiem czy nie za późno ale wszystkie zewnętrzne śrubki skręciłeś na klej anareobowy?
Jeśli nie to zrobiłbym to jak najszybciej, w przeciwnym razie po jakimś czasie zaczniesz gubić podzespoły:P

co ?? skąd to wymyśliłeś ?? potocznie mówi się loctite, pierwsze słyszę aby kosz na klej skręcać, kilka w życiu rozkręciłem i skręciłem i nigdy nic się nie odkręciło i nie widziałem śladów oryginalnych po kleju. Pamiętam tylko że około 8Nm
ps. nie miałem nigdy ktm'a ;)

Piszę zewnętrzne bo miałem na myśli na zewnątrz silnika (ot taka uwaga nie dotycząca sprzęgła).
Nie raz mi się zdarzyło zgubić kopniak czy nóżkę zmiany biegów w KTM, po prostu bez tego się rozkręcają od wibracji.
A nie piszę loctite bo Loctite to firma która produkuje kilkaset różnych środków a mi chodziło konkretnie o klej anareobowy.
Co do śrub w silniku to klej dawałbym wg serwisówki.

602

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

Przede wszystkim klucz dynamometryczny + klej (jak go zwał tak go zwał) w wyznaczonych przez producenta miejscach.

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

603

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

I jak i jak? Sprzet jez.. lata?  :D

604

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

nie ma czasu pisać, bo pewnie lata ;D

Ktm 690 SMC R (4sztuka :D
Can-Am Renegade 1000
Honda Crf 250

605

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

Jeszcze nie.

Właśnie uporałem się ze sprzęgłem.
Wymieniłem płyn w skrzyni na Sillkolene Com Gear.
Przepchałem jeszcze jedną flaszkę Magury przez układ żeby mieć pewność, że nie ma powietrza "i" wymieniłem na starą zeszlifowaną podkładkę między koszem zewnętrznym a wewnętrznym.
Ponieważ nowa podkładka lekko haczyła o kosz zewnętrzny i przez to kosz wewnętrzny miał opory.
Teraz jest git.

Wymieniłem też świecę, fajkę, przewód WN i CDI.
Ponieważ jest zimniej niż ostatnio zmieniłem dyszę na 48 i dałem iglicę o ząbek wyżej.
Kopiąc moto tylko strzelał i fukał w wydech.
Włączyłem więc ssanie i poszła suka od pierwszego kopa:)

Dalej niestety borykam się z tymi strzałami w wydech przy schodzeniu.
Teorię mam taką, że to wina nieszczelnego łączenia silnik-dyfuzor.
Jeżeli moja teoria okaże się trafna to wezmę się za regulację gaźnika.
Jeżeli nie to za zapłon i regulację gaźnika.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

606

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

raczej wątpie żeby przez tą nieszczelność coś takiego się działo nia miałem tak w żadnym moto poza rometem ale to już romet i tam potrafiło tak szczelić że głowice rozwaliło

Dwu rurka ●0●
https://www.facebook.com/Enduroodcinateam?notif_t=page_invite_accepted
https://www.youtube.com/channel/UCYV8bbKRwrZfIIc8wr4fhyA

607

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

hacker33 nagraj jakiś porządny film jak to chodzi (tylko daj mu do odciny i puść gaz), i jeszcze pytanko: czy to ci tak strasznie przeszkadza że aż się jeździć nie da??

608

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

heroineXrace napisał/a:

hacker33 nagraj jakiś porządny film jak to chodzi (tylko daj mu do odciny i puść gaz), i jeszcze pytanko: czy to ci tak strasznie przeszkadza że aż się jeździć nie da??

Tak przeszkadza.
Po wsadzeniu wielu tysięcy w silnik chciałbym aby chodził jak należy.
Nie chcę go zatrzeć na pierwszych kilometrach lub czegoś rozjebać przez to, że nie przeszkadza to w jeździe.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

609

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

Ja tak samo mam w swoim ktmie 360 i powiem ze wyjezdziłem juz 3 baki na strzelacym wydechu,po poprzednim remoncie tego objawu niebyło

Hero Majestic Ankur--->Derbi Senda Xtreme R--->Lifan Cross 125--->Mz Etz 250--->Ktm Egs 360--->Kawasaki Zr7--->Gas Gas EC 300  2006 & Kawasaki Zr7s 2004

610

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

daniel91x napisał/a:

Ja tak samo mam w swoim ktmie 360 i powiem ze wyjezdziłem juz 3 baki na strzelacym wydechu,po poprzednim remoncie tego objawu niebyło

A jaki masz zapłon? SEM czy Kokusan?

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

611

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

Mój sprzęt chodzi tak jak ten na tym filmiku.
A te "strzały" mam identyczne jak te u kolesia po odkręceniu manetki np. 1:23
[url]http://www.youtube.com/watch?v=Htoo6vI4214[/url]

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

612

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

hacker33 napisał/a:

Mój sprzęt chodzi tak jak ten na tym filmiku.
A te "strzały" mam identyczne jak te u kolesia po odkręceniu manetki np. 1:23
[url]http://www.youtube.com/watch?v=Htoo6vI4214[/url]

Jak na moje skromne zdanie problem jest w zapłonie. Ostatnio przerabiałem podobny temat tylko ze w moim przypadku aż motorem szarpało w czasie jazdy przy odpuszczaniu gazu i nie miał mocy z dołu. Przyczyną był zbyt późny punkt zapłonu. Proponuje abyś sprawdził zapłon już wcześniej pisałeś ze było coś z nim nie tak, sprawdź jeszcze raz , spróbuj ustawić 2 mm przed GMP nie wiem jak masz mieć w kacie ale pewnie coś koło tego. Powodzenia

SM570R była a teraz???

613

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

Mam zapłon sem i nigdy go nieregulowałem do kupna zawsze podczas remontu tak samo go skrecałem,a te strzały to ja mam jak puszcze manatke i jade na wolnych obrotach wtedy strzela i przez to czasami szarpie tez motorem ja napewno wiem że jest to zaduza dysza ponieważ az ucieka przez cylek troche wachy.A ktma zawsze na takim setupie odpala za 1 razem.

Hero Majestic Ankur--->Derbi Senda Xtreme R--->Lifan Cross 125--->Mz Etz 250--->Ktm Egs 360--->Kawasaki Zr7--->Gas Gas EC 300  2006 & Kawasaki Zr7s 2004

614

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

Odkryłem tez metode kiedy niestrzeła to niespuszczac go na wolne obroty podczas jazdy lub małe wtedy mi niestrzela czyli mozna wykluczyc w tym przypadku zapłon

Hero Majestic Ankur--->Derbi Senda Xtreme R--->Lifan Cross 125--->Mz Etz 250--->Ktm Egs 360--->Kawasaki Zr7--->Gas Gas EC 300  2006 & Kawasaki Zr7s 2004

615

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

daniel91x napisał/a:

Odkryłem tez metode kiedy niestrzeła to niespuszczac go na wolne obroty podczas jazdy lub małe wtedy mi niestrzela czyli mozna wykluczyc w tym przypadku zapłon

to nie jest metoda idąc twoim tokiem myślenia to aby moto było jak najbardziej bezawaryjne to jazda na zgaszonym silniku.
Wiec  wymiana tłoka i korby odpada a olej bardzo rzadko tak??
A co do odpalania jak zapłon jest za późny to moto pali idealnie zimny lub ciepły bez ssania itd. a gnój ci się leje z tłumika być może dlatego ze nie spala ci całej mieszanki. Hmm zapłon?? najlepiej jest ustawić do manuala, wkrecic czujnik w cylka i ustawic punkt zapłonu. Sam bym od tego zaczynał.

SM570R była a teraz???