571

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

hanskloss napisał/a:

hacker spróbuj się przejechać bez filtra powietrza, będzie kapkę cieńsza mieszanka, nie masz mniejszej dyszy pilot?

Przejechać się nie mogę bo nie rozwiązałem jeszcze problemu sklejonego sprzęgła.
Co do dysz to mam ich pełno. Z tym że, dziwię się ponieważ jak kupiłem moto to była 48 i taką założyłem po remoncie. Według serwisówki przy tej temp. powinna być 48.
Dzisiaj wsadziłem 45 a tu wychodzi, że będę musiał wpakować 42.

Asmodan też mi radził aby wywalić filtr powietrza.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

572

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

z tym filtrem to wiesz tak kontrolnie na parę minut, masz świeży silnik , lepsza kompresja, pewnie nowy filterek, wszystko inaczej niż przed remontem, perfekt dostroisz dyszami jak już pojedzie i poobserwujesz na świecę, sam teraz w klasyku dochodzę do poprawnych ustawień po założeniu nowych tłoków i cylindrów. A poziom paliwa w gaźniku nie za wysoki ?

573

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

O co chodzi z tym sklejonym sprzęgłem? Powinno się rozkleić po wciśnięciu klamki i ruszeniu przód tył,
jak nie chce to wątpię żeby było sklejone. Zobaczyłbym czy w środku na pewno wszystko jest dobrze zmontowane
(nawet bez zlewania oleju, kładąc motor na bok). Ten turkot w silniku to także obstawiałbym coś ze sprzęgłem
(ogólnie w starych KTM dość głośno sprzęgło chodzi, u mnie nawet po wymianie łożysk i przekładek turkotało, ale
było słychać wyraźne uciszenie się po wciśnięciu klamki).

Po filmiku ciężko też ocenić pracę bo nie przegazowałeś go porządnie ani razu, nie słychać jak szybko wchodzi na obroty przy pełnym otwarciu przepustnicy.

574

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

Też miałem kiedyś problem ze sklejonym sprzęgłem. U mnie wystarczyło próbować ruszyć i jechać. Po paruset metrach sprzęgło w końcu puściło. Wydaje mi się, że u mnie była to wina oleju 300V - po wymianie stał długi czas i był odpalony jedynie po zmianie.
Do dziś tak ma po dłuższych postojach, że muszę trochę pomachać klamką sprzęgła bo przy ruszaniu gaśnie.

http://www.youtube.com/watch?v=4H0w5DHh0w8

Yamaha WR450F - Brudas
KTM 690 SMC-R - SM

575

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

Sprzęgło jest typowo sklejone - tarcze z przekładkami.
Widzę to przez wlew oleju.
Jak rozdzielę wkrętakiem to jakoś idzie ale ciężko. Jak puszcze dźwignię to się skleja z powrotem.
Ujeździć nie mogę bo jak wrzucę bieg to silnik staje momentalnie i dość brutalnie.

Wymienię przekładki na nowe (bo mam) i zobaczę czy będzie lepiej. Może te stare są jakieś do dupy bo leżały rok w woreczku.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

576

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

hacker33 napisał/a:

Może te stare są jakieś do dupy bo leżały rok w woreczku.

raczej wątpie, a nie ma żadnej regulacji przy pompce ?? w gas gasie mam hydrauliczne (najlepsze jakie miałem do tej pory, na zlocie nie mogli się nadziwić że tak lekko działa;) ale dot4 i jest regulacja i to spora, przy klamce od razu ;)

577

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

hacker naiwne pytanie ale złożyłeś tarcze sprzęgła na mokro ? inny trop, może tarcze lub przekładki są nieorginalne,  mają inne grubości i czegoś jest za grubo w stosunku do skoku ?

578

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

hanskloss napisał/a:

hacker naiwne pytanie ale złożyłeś tarcze sprzęgła na mokro ? inny trop, może tarcze lub przekładki są nieorginalne,  mają inne grubości i czegoś jest za grubo w stosunku do skoku ?

właśnie i jeszcze jedna mi myśl przyszła, pompka dobrze działa ? uszczelnienia całe ?

579

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

A jak pchnac go na odpalonym silniku i zarzucic bieg? Bieg wskoczy, nie zgasnie, krotki przejazd, moze pusci?

580

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

Given napisał/a:

A jak pchnac go na odpalonym silniku i zarzucic bieg? Bieg wskoczy, nie zgasnie, krotki przejazd, moze pusci?

Albo na stołku?

http://www.youtube.com/watch?v=4H0w5DHh0w8

Yamaha WR450F - Brudas
KTM 690 SMC-R - SM

581

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

Given napisał/a:

A jak pchnac go na odpalonym silniku i zarzucic bieg? Bieg wskoczy, nie zgasnie, krotki przejazd, moze pusci?

Nie mam miejsca by tak zrobić.

tabul napisał/a:
hanskloss napisał/a:

hacker naiwne pytanie ale złożyłeś tarcze sprzęgła na mokro ? inny trop, może tarcze lub przekładki są nieorginalne,  mają inne grubości i czegoś jest za grubo w stosunku do skoku ?

właśnie i jeszcze jedna mi myśl przyszła, pompka dobrze działa ? uszczelnienia całe ?

Tak jak pisałem sprzęgło działa dobrze. Po wciśnięciu klamki, wysprzęglik popycha wałeczek, wałeczek popycha tarczę dociskową a tarcza odsuwa się na jakieś 4mm od kosza sprzęgłowego.
Tarcza dociskowa jest odsunięta, a tarcze i przekładki na swoim miejscu sklejone 4mm od tarczy dociskowej.
Jak mam wciśnięte sprzęgło, to mogę rozdzielić je troszkę płaskim wkrętakiem i wtedy sprzęgło się jakoś ślizga ale ciężko.
Jak puszczę klamkę sprzęgła, tarcza dociskową ściska wszystko do kupy i znów dupa.
Raz mi się udało wrzucić na stołku pierwszy bieg.
Koło się kręci, wciskam powoli tylny hamulec licząc, że sprzęgło się zerwie ale dupa zadusiłem silnik.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

582

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

Serio nie da rady nigdzie wypchnac sprzeta? Czasami jak walnela mi linka sprzegla potrafilem 50km przez zakorkowany Krakow przejechac na swiatlach odpychajac sie nogami i wbijajac 1'ke ;D

583 Ostatnio edytowany przez cichy (2012-09-18 23:10:34)

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

Trochę to banalne, ale czy kosz nie ma wybitnych zabkow, jeden i drugi. Przekładki też mogą pomoc. Czasami jak się za mocno spoleruja od tarcia, mają większą adhezje.

http://www.bikepics.com/members/cichy929/
CRF 490 sumo & CRF 250 MX

584

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

Given napisał/a:

Serio nie da rady nigdzie wypchnac sprzeta? Czasami jak walnela mi linka sprzegla potrafilem 50km przez zakorkowany Krakow przejechac na swiatlach odpychajac sie nogami i wbijajac 1'ke ;D

To uczucie, kiedy trzeba wbić się na zakorkowane rondo, żeby nie zgasł - bezcenne :-)

http://www.youtube.com/watch?v=4H0w5DHh0w8

Yamaha WR450F - Brudas
KTM 690 SMC-R - SM

585

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

hacker33 napisał/a:

Nie mam miejsca by tak zrobić.

bez jaj wez go na ulece i przegon w koncu normalnie to nie jajko zeby sie az tak z tym cackac, KTM- Kurewsko-Twardy-Motocykł musisz przywyknac do tego po przesiadce z japonca.

hybryda