Odp: gumowanie na tylnym kole
A jakie masz zębatki?? przebiłeś na dwójkę z jedynki? :>
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » gumowanie na tylnym kole
Strony Poprzednia 1 … 12 13 14 15 16 … 54 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
A jakie masz zębatki?? przebiłeś na dwójkę z jedynki? :>
jezeli z jedynki Ci sama nie wchodzi to coś Ci nie gra z moto.
chce, ale trzeba się przesiąść trochę do tyłu i rzeźbić, a mnie to drażni. I to nie tylko moja tak ma. Z klamy mogę siedzieć na samym zbiorniku :). Z 2 będę męczył wkrótce.
A jeśli chodzi o przebijanie - jeszcze do tego nie doszedłem. Na razie staram się oswoić z podniesieniem koła do odpowiedniej wysokości i nie zamykać gazu odruchowo.
ja jutro też ruszam na trening gumowania z sprzęgła, bo jak na razie to z 1 z gazu idzie z 2 żadko kiedy niestety ;/
przeszedłem naukę gumowania na swojej kochanej DRZ i już w 1 dzień wiedziałem że muszę przebijać na 2 i 3, 4, 5
guma na drz to była sztuka teraz jak sprzęt sam wstaje z 3 to nie to samo.
zróbcie sobie filmik i zobaczycie ze w h*j jeszcze do pleców.
Koso nie wierze ze Twoj sprzet nie chce wstac na 2 z gazu.
Przy takiej mocy to i na 3 powienien sie podniesc :)
Trzeba tylko odrobine techniki :)
Byc może pisąłem że mnei to jakoś nie ciągnie ;D pytaj Kwkm z którego mu szedł ;D
Z 2 bez problemu z 3 nie próbowałem, robisz to tak lecisz na 2 dociagasz np do 5000rmp opduszczasz na 4500 i max odkręcasz manetę.
Ja jak kupiłem smc to myślałem że z dwójki ciężko będzie wstawał a teraz się okazuję że nawet z 3 bez najmniejszego problemu idzie, po prostu wtedy nie wiedziałem jak się za to zabrac, w którym momencie odkręcac itp ;)
W ostateczności przyhamuj lekko przodem i jak zawiecha zacznie odbijać to gaz opór i nie ma, że boli musi iść.
Ej, a co jest złego w waleniu z klamy? Przecież wstaje bez tego szarpnięcia, jak w masełko... Na mocniejszych sprzętach oczywiście w klamki nie trzeba się bawić, ale na DR-z - czemu nie? No i ten odgłos, gdy obroty przez ułamek sekundy rosną...bezcenne :D
Koso, może razem potrenujemy któregoś razu?
Krzywer gdzie ustawka ja sie pytam :) ?
Ej, a co jest złego w waleniu z klamy? Przecież wstaje bez tego szarpnięcia, jak w masełko... Na mocniejszych sprzętach oczywiście w klamki nie trzeba się bawić, ale na DR-z - czemu nie? No i ten odgłos, gdy obroty przez ułamek sekundy rosną...bezcenne :D
Koso, może razem potrenujemy któregoś razu?
jak opanujesz sprzęgło to walisz ze wszystkiego z 1 z kalamy.
Jutro pod M1 jest gymkhana. Może tam? :)
krzywer napisał/a:Ej, a co jest złego w waleniu z klamy? Przecież wstaje bez tego szarpnięcia, jak w masełko... Na mocniejszych sprzętach oczywiście w klamki nie trzeba się bawić, ale na DR-z - czemu nie? No i ten odgłos, gdy obroty przez ułamek sekundy rosną...bezcenne :D
Koso, może razem potrenujemy któregoś razu?jak opanujesz sprzęgło to walisz ze wszystkiego z 1 z kalamy.
W sensie, że to dobrze, czy źle? :)
Strony Poprzednia 1 … 12 13 14 15 16 … 54 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » gumowanie na tylnym kole
Wygenerowano w 0.049 sekund, wykonano 55 zapytań