Odp: Pokaż swój pojazd
Moto, a jak wypada porównanie 500 vs 530 ???
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » Pokaż swój pojazd
Strony Poprzednia 1 … 58 59 60 61 62 … 332 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Moto, a jak wypada porównanie 500 vs 530 ???
Moje 530 miało więcej pracy i kasy włożone i puki co 500 jeszcze trochę brakuje...
Myślę ze 500 wydaje sie lżejszy. Jeszce muszę zawieszenie zrobić, slipper clutch, clampy i steering damper.
Później silnik; przynajmniej mapy bo ta standardowa jest bardzo łagodna. Niesamowicie dobrze go wystroili, zero szarpania przy dodaniu lub ujęciu gazu. Bedzie dzik z 500 niewątpliwie ;)
Myślę ze celowo KTM zrobił 500 łagodniejszy niż 530, bo nie dało by sie tym jeździć w enduro gdy nazwali by go 535 i dali jeszcze więcej jadu :)
Nie dokonca jestem pewien czy takie same mialbym odczucia przesiadajac sie prosto z 530 na 500, ponieważ ostatnio jeździłem 690 gdzie lc4 to potężny singiel z inna charakterystyka oddawania mocy.
Moto - już nie dawaj tych zdjęć bo odechciewa się przeglądać ogłoszenia używanych ;)
Piękny!!!!!!!
Pozdrawiam
Maciek
Moje 530 miało więcej pracy i kasy włożone i puki co 500 jeszcze trochę brakuje...
Myślę ze 500 wydaje sie lżejszy. Jeszce muszę zawieszenie zrobić, slipper clutch, clampy i steering damper.
Później silnik; przynajmniej mapy bo ta standardowa jest bardzo łagodna. Niesamowicie dobrze go wystroili, zero szarpania przy dodaniu lub ujęciu gazu. Bedzie dzik z 500 niewątpliwie ;)Myślę ze celowo KTM zrobił 500 łagodniejszy niż 530, bo nie dało by sie tym jeździć w enduro gdy nazwali by go 535 i dali jeszcze więcej jadu :)
Nie dokonca jestem pewien czy takie same mialbym odczucia przesiadajac sie prosto z 530 na 500, ponieważ ostatnio jeździłem 690 gdzie lc4 to potężny singiel z inna charakterystyka oddawania mocy.
Moje 530 miało więcej pracy i kasy włożone i puki co 500 jeszcze trochę brakuje...
Myślę ze 500 wydaje sie lżejszy. Jeszce muszę zawieszenie zrobić, slipper clutch, clampy i steering damper.
Później silnik; przynajmniej mapy bo ta standardowa jest bardzo łagodna. Niesamowicie dobrze go wystroili, zero szarpania przy dodaniu lub ujęciu gazu. Bedzie dzik z 500 niewątpliwie ;)Myślę ze celowo KTM zrobił 500 łagodniejszy niż 530, bo nie dało by sie tym jeździć w enduro gdy nazwali by go 535 i dali jeszcze więcej jadu :)
Nie dokonca jestem pewien czy takie same mialbym odczucia przesiadajac sie prosto z 530 na 500, ponieważ ostatnio jeździłem 690 gdzie lc4 to potężny singiel z inna charakterystyka oddawania mocy.
Czyli po przesiadce z 525 na 500 mógłbym byc trochę zawiedziony?!
Raczej wątpię żebyś był zawiedziony.
Jest na pewno lżejszy i łatwiej sie prowadzi, słabszy tez nie jest lub wolniejszy... tylko łagodniej oddaje moc, a to można dopasować sobie do własnych preferencji przez zmianę mapy zapłonu ;)
Husaberg FS 650. Narazie takie dwa zdjęcia, jak dorwę kogoś z lepszym aparatem to będzie więcej :)
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/703/19855604.jpg/][/url]
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/641/43792832.jpg/][/url]
moj kolega na to choruje - starszy model
i jak tym sie lata ??
podobno bardzo lekkie :D
jeździ się fajnie, waga 109kg nie jest tak lekki jak krosówki ale mocy jest pod dostatkiem w każdym zakresie obrotów. Układ hamulcowy (Beringer) i sprzęgło (Magura) są zajebiste... do wymiany będzie w przyszłym sezonie układ wydechowy.
Na miasto raczej nie polecam, na tor - jak najbardziej.
taka o wyszla. wiecej moze sie uda przemycic w nowej MRM. po paru przejazdzkach musze stwierdzic, ze, hmmm, zapierdala...
Fantastyczna, jeszcze tylko różowa kanapa i będzie pełna stylóweczka. Gratulacje!
fajno wyglada tak "rozowo" :D
najlepsza to jest ta koszulka:D
ale jak on to amelinum pomalował ?
ale jak on to amelinum pomalował ?
hehehe, t-shirt zaj****ty :-)
na początku był chaos...
Strony Poprzednia 1 … 58 59 60 61 62 … 332 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » Pokaż swój pojazd
Wygenerowano w 0.058 sekund, wykonano 52 zapytań