886

Odp: Pokaż swój pojazd

Moto, a jak wypada porównanie 500 vs 530 ???

LT-Z 400 --->DR-Z 400 SM+Yoshi RS2--->KTM 525 EXC SM --->MT-09--->Husaberg FS 650

887

Odp: Pokaż swój pojazd

Moje 530 miało więcej pracy i kasy włożone i puki co 500 jeszcze trochę brakuje...

Myślę ze 500 wydaje sie lżejszy. Jeszce muszę zawieszenie zrobić, slipper clutch, clampy i steering damper.
Później silnik; przynajmniej mapy bo ta standardowa jest bardzo łagodna. Niesamowicie dobrze go wystroili, zero szarpania przy dodaniu lub ujęciu gazu. Bedzie dzik z 500 niewątpliwie ;)

Myślę ze celowo KTM zrobił 500 łagodniejszy niż 530, bo nie dało by sie tym jeździć w enduro gdy nazwali by go 535 i dali jeszcze więcej jadu :)

Nie dokonca jestem pewien czy takie same mialbym odczucia przesiadajac sie prosto z 530 na 500, ponieważ ostatnio jeździłem 690 gdzie lc4 to potężny singiel z inna charakterystyka oddawania mocy.

_____________________________________________________________
https://www.youtube.com/user/motodrb/videos
http://adventuresklep.pl
https://www.instagram.com/supermotodrb/

888

Odp: Pokaż swój pojazd

Moto - już nie dawaj tych zdjęć bo odechciewa się przeglądać ogłoszenia używanych ;)

Piękny!!!!!!!


Pozdrawiam
Maciek




moto napisał/a:

Moje 530 miało więcej pracy i kasy włożone i puki co 500 jeszcze trochę brakuje...

Myślę ze 500 wydaje sie lżejszy. Jeszce muszę zawieszenie zrobić, slipper clutch, clampy i steering damper.
Później silnik; przynajmniej mapy bo ta standardowa jest bardzo łagodna. Niesamowicie dobrze go wystroili, zero szarpania przy dodaniu lub ujęciu gazu. Bedzie dzik z 500 niewątpliwie ;)

Myślę ze celowo KTM zrobił 500 łagodniejszy niż 530, bo nie dało by sie tym jeździć w enduro gdy nazwali by go 535 i dali jeszcze więcej jadu :)

Nie dokonca jestem pewien czy takie same mialbym odczucia przesiadajac sie prosto z 530 na 500, ponieważ ostatnio jeździłem 690 gdzie lc4 to potężny singiel z inna charakterystyka oddawania mocy.

889

Odp: Pokaż swój pojazd

moto napisał/a:

Moje 530 miało więcej pracy i kasy włożone i puki co 500 jeszcze trochę brakuje...

Myślę ze 500 wydaje sie lżejszy. Jeszce muszę zawieszenie zrobić, slipper clutch, clampy i steering damper.
Później silnik; przynajmniej mapy bo ta standardowa jest bardzo łagodna. Niesamowicie dobrze go wystroili, zero szarpania przy dodaniu lub ujęciu gazu. Bedzie dzik z 500 niewątpliwie ;)

Myślę ze celowo KTM zrobił 500 łagodniejszy niż 530, bo nie dało by sie tym jeździć w enduro gdy nazwali by go 535 i dali jeszcze więcej jadu :)

Nie dokonca jestem pewien czy takie same mialbym odczucia przesiadajac sie prosto z 530 na 500, ponieważ ostatnio jeździłem 690 gdzie lc4 to potężny singiel z inna charakterystyka oddawania mocy.

Czyli po przesiadce z 525 na 500 mógłbym byc trochę zawiedziony?!

LT-Z 400 --->DR-Z 400 SM+Yoshi RS2--->KTM 525 EXC SM --->MT-09--->Husaberg FS 650

890 Ostatnio edytowany przez moto (2012-09-08 14:31:33)

Odp: Pokaż swój pojazd

Raczej wątpię żebyś był zawiedziony.

Jest na pewno lżejszy i łatwiej sie prowadzi, słabszy tez nie jest lub wolniejszy... tylko łagodniej oddaje moc, a to można dopasować sobie do własnych preferencji przez zmianę mapy zapłonu ;)

_____________________________________________________________
https://www.youtube.com/user/motodrb/videos
http://adventuresklep.pl
https://www.instagram.com/supermotodrb/

891 Ostatnio edytowany przez Husaj (2012-09-09 19:45:36)

Odp: Pokaż swój pojazd

Husaberg FS 650. Narazie takie dwa zdjęcia, jak dorwę kogoś z lepszym aparatem to będzie więcej :)

[url=http://imageshack.us/photo/my-images/703/19855604.jpg/]http://img703.imageshack.us/img703/2638/19855604.th.jpg[/url]
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/641/43792832.jpg/]http://img641.imageshack.us/img641/4236/43792832.th.jpg[/url]

Husaberg FS 650

892

Odp: Pokaż swój pojazd

moj kolega na to choruje - starszy model
i jak tym sie lata ??
podobno bardzo lekkie :D

893

Odp: Pokaż swój pojazd

jeździ się fajnie, waga 109kg nie jest tak lekki jak krosówki ale mocy jest pod dostatkiem w każdym zakresie obrotów. Układ hamulcowy (Beringer) i sprzęgło (Magura) są zajebiste... do wymiany będzie w przyszłym sezonie układ wydechowy.

Na miasto raczej nie polecam, na tor - jak najbardziej.

Husaberg FS 650

894

Odp: Pokaż swój pojazd

http://c.wrzuta.pl/wi15175/592e9f9400070185504d2080/jestem_z_polski
taka o wyszla. wiecej moze sie uda przemycic w nowej MRM. po paru przejazdzkach musze stwierdzic, ze, hmmm, zapierdala...

Rm-Z 450 MEOW MOTORSPORT PROJECT:
Powered by: Yosh St-R cams, STM slipper, Devil Sprinter, Braking M/C, MM 4-pot, Twenty Suspension, No-Moto MX Graphics
und gejowski lawendowy lakier :P

895

Odp: Pokaż swój pojazd

Fantastyczna, jeszcze tylko różowa kanapa i będzie pełna stylóweczka. Gratulacje!

896

Odp: Pokaż swój pojazd

fajno wyglada tak "rozowo" :D

897

Odp: Pokaż swój pojazd

najlepsza to jest ta koszulka:D

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

898

Odp: Pokaż swój pojazd

ale jak on to amelinum pomalował ?

WARSZAWSKI TERROR KAPUTT !  / Yamaha WyjątkowaRzeźba

899

Odp: Pokaż swój pojazd

figiel napisał/a:

ale jak on to amelinum pomalował ?

hehehe, t-shirt zaj****ty :-)

MZ Baghira Black Panther 660 SM --> Z1000 2010" gen. 3
SM...I'll be back!!!

900 Ostatnio edytowany przez Rolin (2012-09-11 22:00:05)

Odp: Pokaż swój pojazd

na początku był chaos...
http://i45.tinypic.com/sm7nfc.jpg

TM 450 SMX , Ducati MTS