421

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

hacker-jakbyś mógł napisać ile kosztuje ten nicasil i do jakiej firmy go posłałeś i jak już poskładasz jak sie sprawuje bo robię remont swojej 125 i muszę dać new nicasil albo tuleja i nie wiem co będzie lepsze

Dwu rurka ●0●
https://www.facebook.com/Enduroodcinateam?notif_t=page_invite_accepted
https://www.youtube.com/channel/UCYV8bbKRwrZfIIc8wr4fhyA

422

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

1390zł w firmie Rabittsport

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

423

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

jest sens robić nicasil ??

1390 robota + 600 tłok to 2000 zł
nie wiem jak do twojego KTM-a

ale ja do EXC 520 w serwisie dałem za tłok ELKO + cylinder 2100 zł :)

sprzedam części :
DRZ 400 , KTM EXC 400 / 520 / 525
zamienię koła enduro na koła SM
gg 6777220

424

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

hacker bedziesz mogl zrobic podsumowanie wydatkow? interesuje mnie koszt takiej przebudowy.
sprawa druga - rozmawialem z mechanikiem i krecil nosem na robiony nicasil - mala zywotnosc cylka do 2 sezonow. czy ktos by mogl sie do tego odniesc?

Honda XR650R w jedynej słusznej wersji SM - SXV Forks, Magura caliper
Honda CRF150F
Honda CRF70F na małych brudasach
Honda CRF50F na maleńkich brudasach

425

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

LOMAX napisał/a:

jest sens robić nicasil ??

1390 robota + 600 tłok to 2000 zł
nie wiem jak do twojego KTM-a

ale ja do EXC 520 w serwisie dałem za tłok ELKO + cylinder 2100 zł :)

Cylindry do 2t są sporo droższe w zakupie i regeneracji niż w 4t (dużo zachodu/pracy/kosztów z powodu kanałów dolotowych). Za to tłoki sporo tańsze ;)

lc4.pl - nowa strona pomarańczy
Najczęstszą przyczyną problemów z LC4 jest właściciel...

426 Ostatnio edytowany przez erich44 (2012-09-02 23:32:11)

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

vlo napisał/a:

hacker bedziesz mogl zrobic podsumowanie wydatkow? interesuje mnie koszt takiej przebudowy.
sprawa druga - rozmawialem z mechanikiem i krecil nosem na robiony nicasil - mala zywotnosc cylka do 2 sezonow. czy ktos by mogl sie do tego odniesc?

tylko  przez dwa lata braknie ci w 2t selekcji tłoka i znowu new nicasil i to jakie on ma wytrzymałośc to zależy jaki sprzęt i jak latasz

Dwu rurka ●0●
https://www.facebook.com/Enduroodcinateam?notif_t=page_invite_accepted
https://www.youtube.com/channel/UCYV8bbKRwrZfIIc8wr4fhyA

427

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

erich44 napisał/a:
vlo napisał/a:

hacker bedziesz mogl zrobic podsumowanie wydatkow? interesuje mnie koszt takiej przebudowy.
sprawa druga - rozmawialem z mechanikiem i krecil nosem na robiony nicasil - mala zywotnosc cylka do 2 sezonow. czy ktos by mogl sie do tego odniesc?

tylko w cr mi przez dwa lata napewno braknie selekcji tłoka i nie wiem czy jest sens robić tuleję bo moto sie niby bardziej grzeje przez żeliwo

dokładnie znajomi z crossow przerobili ten temat i sie grzeje, buha, prycha na dluzsza mete nie da sie jezdzic, ale niektorzy twierdza ze sie da...

428

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

dzisiaj zacząłem składać silnik w całość

1) zdjąć starą i założyć nową bieżnię łożyska na wał. Wał poszedł do zamrażalnika na noc a bieżnię podgrzałem opalarką. Wszystko ładnie weszło.
http://p1.bikepics.com/2012%5C09%5C01%5Cbikepics-2450110-800.jpg
http://p1.bikepics.com/2012%5C09%5C02%5Cbikepics-2450668-800.jpg
2) włożenie wału w karter - nic nie było trzeba grzać. Wał wszedł bez problemu na zimno
http://p1.bikepics.com/2012%5C09%5C02%5Cbikepics-2450670-800.jpg
3) włożenie biegów
http://p1.bikepics.com/2012%5C09%5C02%5Cbikepics-2450672-800.jpg
4) wodziki
http://p1.bikepics.com/2012%5C09%5C02%5Cbikepics-2450676-800.jpg
5) programator
http://p1.bikepics.com/2012%5C09%5C02%5Cbikepics-2450677-800.jpg
6) uszczelka i zamykamy kartery
http://p1.bikepics.com/2012%5C09%5C02%5Cbikepics-2450679-800.jpg
7) nowy oring i tulejka ląduje na wałku od zębatki zdawczej
http://p1.bikepics.com/2012%5C09%5C02%5Cbikepics-2450681-800.jpg
http://p1.bikepics.com/2012%5C09%5C02%5Cbikepics-2450682-800.jpg
8) kolejny oring i tulejka tym razem na wał od korbowodu
http://p1.bikepics.com/2012%5C09%5C02%5Cbikepics-2450686-800.jpg
9) guma i membrana VForce3
http://p1.bikepics.com/2012%5C09%5C02%5Cbikepics-2450688-800.jpg
http://p1.bikepics.com/2012%5C09%5C02%5Cbikepics-2450689-800.jpg
10) nowa sprężyna do rolki ustalającej. Przy dokręcaniu ukręciła się śruba, dobrze że teraz a nie podczas jazdy.
http://p1.bikepics.com/2012%5C09%5C02%5Cbikepics-2450691-800.jpg
http://p1.bikepics.com/2012%5C09%5C02%5Cbikepics-2450692-800.jpg
11) nowa rolka od ustalania biegów, stara była plastikowa a nowa alminiowa.
http://p1.bikepics.com/2012%5C09%5C02%5Cbikepics-2450693-800.jpg
12) reszta mechanizmu zmiany biegów
http://p1.bikepics.com/2012%5C09%5C02%5Cbikepics-2450694-800.jpg
13) nowa śruba blokująca kopniak
http://p1.bikepics.com/2012%5C09%5C02%5Cbikepics-2450695-800.jpg
http://p1.bikepics.com/2012%5C09%5C02%5Cbikepics-2450696-800.jpg
14) nowa sprężyna od zapadki kopniaka
http://p1.bikepics.com/2012%5C09%5C02%5Cbikepics-2450698-800.jpg
15) nowe łożysko zębatki kopniaka
http://p1.bikepics.com/2012%5C09%5C02%5Cbikepics-2450699-800.jpg
16) wałek kopniaka i zębatka pośrednia na miejscu
http://p1.bikepics.com/2012%5C09%5C02%5Cbikepics-2450700-800.jpg
17) nowe łożysko kosza sprzęgła
http://p1.bikepics.com/2012%5C09%5C02%5Cbikepics-2450701-800.jpg
http://p1.bikepics.com/2012%5C09%5C02%5Cbikepics-2450702-800.jpg
18) zębatka pośrednia kosza sprzęgła
http://p1.bikepics.com/2012%5C09%5C02%5Cbikepics-2450703-800.jpg
19) pompa wody
http://p1.bikepics.com/2012%5C09%5C02%5Cbikepics-2450704-800.jpg
20) założony tłok i cylinder + zapłon i jego ustawianie
http://p1.bikepics.com/2012%5C09%5C02%5Cbikepics-2450705-800.jpg
21) silnik prawie gotowy trzeba tylko odebrać kosz sprzęgła i można kończyć
http://p1.bikepics.com/2012%5C09%5C02%5Cbikepics-2450706-800.jpg

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

429 Ostatnio edytowany przez 77kanzas (2012-09-02 23:38:47)

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

tłok i cylinder do 520 exc kosztuje teraz bez upustów 2520 pln i dostępny będzie dopiero od 28 września,jakaś zmiana w katalogu.Ja decyduję się na nówkę bo o ponownym nakładaniu nicasilu chodzą różne opinie

Była: Honda CBR F4 Sport- dobre moto,jest KTM 520EXC supermoto,Gas Gas 280 TXT PRO

430

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

tylko sam cyl do 2t to jakieś 3-3,5 tysiao ile go wgl dostaniesz

Dwu rurka ●0●
https://www.facebook.com/Enduroodcinateam?notif_t=page_invite_accepted
https://www.youtube.com/channel/UCYV8bbKRwrZfIIc8wr4fhyA

431

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

co do cylindra i tłoka do EXC 520

dzwoń po serwisach targuj się :)

nam udało się zejść do cen 2000 i 2100 zł :)

więc jak dobrze pogadasz to tanio kupisz bez układów :)

sprzedam części :
DRZ 400 , KTM EXC 400 / 520 / 525
zamienię koła enduro na koła SM
gg 6777220

432

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

zła kolejność fot :)  ...  4 i 5 ...  nie do się założyc walka pamięci  jak siedzą wybieraki zapięte tulejkami :P

...widzę ze  postęp  ogromny , milo się czyta (ogląda) coś takiego , "szacun"  :) za takie  podejście do sprawy , zero kompromisu,i odbudowa od podstaw....

pozdrawiam

i can do this .. here, hold my beer

433

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

tylko tak paczę bo ebay i cyl do cr to koszt około 1500 zł to lepiej kupić new

Dwu rurka ●0●
https://www.facebook.com/Enduroodcinateam?notif_t=page_invite_accepted
https://www.youtube.com/channel/UCYV8bbKRwrZfIIc8wr4fhyA

434

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

ja jestem nachlany ale ty HAKER jestes KOT!

pozdrawiam

435

Odp: KTM 380 EGS by hacker33

i bez bledow napisalem, sory za oftp

pozdrawiam