1

Temat: Jak zacząć przygodę z SM ??

Cześć ! Mam 15 lat i już od pewnego czasu bardzo interesuję się supermoto. Ostatnio kilka moich znajomych kupiło takie sprzęty i są naprawdę fajne:) Ale jestem w tej sprawie zielony i nie wiem co wybrać na początek. Jazda motorem zawsze sprawiała mi frajdę. Zaczynałem chyba jak każdy na motorynce xD Ale nie o tym mowa. Nie wiem jakie SM na początek, jaka pojemność i do końca jak tym jeździć, chociaż z góry szybko się uczę, więc z tym problemów większych nie będzie. Proszę doradźcie mi co mogę sobie kupić, z kasą to też tak niepewnie czyli max. do 10.000 zł. Jestem nowy na forum także za jakieś błędy itd. przepraszam i proszę nie banować, tylko zwrócić uwagę.

PS. Szukałem innych podobnych wątków ale każdy różni się od mojej sytuacji.

2

Odp: Jak zacząć przygodę z SM ??

Ojjjjjjj Zarki Letnisko okolice Myszkowa ? Drogi tam pod supermoto są poprostu wyje***  ach i jeszce te lasy jury częstochowskiej poprostu bajka szkoda że tam nie mieszkam :P Na supermoto bedziesz miał tam gdzie latać . 15 lat hmm nie wiem co ci zaproponować oficjelnie nadajesz sie tylko na motorower .

motoslide.com

3

Hehe, miałem w rękach także honde cr 125 full cross ale brata więc jeździłem od czasu do czasu. Motorower mnie nie interesuje ale jakbym kupił coś o pojemności 125 to mógłbym się postarać i zarejestrować na 50 xD Wtedy bym mógł śmigać na karcie motorowerowej :P  Bo nie za bardzo opłaca mi się kupować 50, bo cenowo są drogie jak na takie coś. Ja proponuje coś od 125 ale sam nie wiem, dlatego chce żebyście poradzili i pomogli :) Supermoto to moje marzenie :P Po prostu wole motory biegowe na których można poszaleć niż np. skutery :/ Właściwie skutery mnie już wnerwiają bo każde małe dziecko na komunie dostaje jakiegoś chinola i tylko zagraża ruchu drogowemu... Ale no np. Yamaha dt 125 x ?? Co o tym myślicie ? Fajne to czy do dupy ? Aha mam jeszcze jedno pytanko, bo na pojemność 125 prawko można wyrobić jak się ma 16 lat czy zostało to zmienione ??