1

Temat: Cross bez homologacji

Siemanko. Jutro wybieram się po moją pierwszą crossówkę czyli jak wiadomo sprzęt bez homologacji. Dostawaliście jakieś papiery, dokumenty do swoich motocykli czy tylko umowa KS?

Osłony silnika do Suzuki DRZ 400, KTM 690, KTM 950/990

2

Odp: Cross bez homologacji

Kumpel ostatnio sprzedawał yz i spisywał tylko umowe kupna/sprz.

exc 400                 www.oklejsie.pl

3 Ostatnio edytowany przez Materka (2012-08-01 21:25:08)

Odp: Cross bez homologacji

możesz poprosić o kopię dowodu zakupu od poprzedniego właściciela, jak nie ma to nie znaczy że zajumał i zostajesz tylko z umową, jak kupowł nowy to powinien mieć rachunek

4

Odp: Cross bez homologacji

Sprowadził od niemca. W takim razie pozostaje spisać umowę KS.

Sprzęt to suzu rmz 450, 2006, po niemieckim zawodniku i remoncie. Sprzęt wydaje sie być bardzo zadbany, wnioskuje to ze zdjęć, jutro zrobię ogląd na żywo.

Osłony silnika do Suzuki DRZ 400, KTM 690, KTM 950/990

5

Odp: Cross bez homologacji

popros o wpis   oswiadczenia na umowie ze moto jest jego wlasnoscia , nie maja do niego praw osoby trzecie oraz ze nie jest przedmiotem w sporze  oraz jest wolny od komorniczego nakazu wykonawczego


pewnie to potrzebne na wielkiego fajfusa , ale.... nie zaszkodzi

i can do this .. here, hold my beer

6

Odp: Cross bez homologacji

Ja pisalem tylko K/S oczywiscie wszystkie dane z dowodziku i jak sa to numery ramy.
W razie problemow zawsze jest jakis papier.

WR 450 F
GSXR 1100

7

Odp: Cross bez homologacji

HEMP napisał/a:

popros o wpis   oswiadczenia na umowie ze moto jest jego wlasnoscia , nie maja do niego praw osoby trzecie oraz ze nie jest przedmiotem w sporze  oraz jest wolny od komorniczego nakazu

to akurat powinna zawierać każda umowa :)

to ma 4 czy 5 biegów?

8

Odp: Cross bez homologacji

Materka, zaskoczyłeś mnie :P W danych w necie są 4, a teraz trochę późno dzwonić do kolesia. Jak bedą 4 to oznacza ze mniej klepania lewą nogą. :)

Osłony silnika do Suzuki DRZ 400, KTM 690, KTM 950/990

9 Ostatnio edytowany przez Materka (2012-08-01 22:25:49)

Odp: Cross bez homologacji

miałem kiedyś 4 biegi i nie było to super, teraz pewne bym sobie lepiej poradził ale na początek szczególnie na szybkie tory czegoś brakuje, chociaż na starcie dymasz wszystkich :) zastanów się jeszcze,

10

Odp: Cross bez homologacji

Materka napisał/a:

miałem kiedyś 4 biegi i nie było to super

Zgadzam się, jeśli nie latałeś w mx 4 biegi i 450cm to brutalne połączenie. Wiem bo mam na stanie yz 450f 4gear i mimo iż już kilka lat jest ze mną, nadal ciężko nam się dogaduje.

SMCR AKR
_____________________________
Kruszywa/budowa dróg 693 294 502

11

Odp: Cross bez homologacji

Nie mówcie że taka lipa, a jak dam większą zębatkę na przód o jeden ząb, wydłuży bieg i oddanie mocy nie bedzie tak brutalne?

Jak latałem DRZ Y to piątkę żaadko wrzucałem na torze, a jak wbiłem to zaraz zbijałem.

Osłony silnika do Suzuki DRZ 400, KTM 690, KTM 950/990

12

Odp: Cross bez homologacji

nie mówię że taka lipa ale 5 jest lepsze niż 4, jak ustawisz w 4 zębatkami żeby sprzęt ganiał 150 to będzie się odczuwalnie słabiej rozpedzał, Żółty chyba jeździł rmz ze skrzynią 4 może coś podpowie.

13

Odp: Cross bez homologacji

radzio napisał/a:

Nie mówcie że taka lipa, a jak dam większą zębatkę na przód o jeden ząb, wydłuży bieg i oddanie mocy nie bedzie tak brutalne?

Jak latałem DRZ Y to piątkę żaadko wrzucałem na torze, a jak wbiłem to zaraz zbijałem.

U mnie w yz jest inaczej jedynka w seryjnych przelozeniach była dla mnie za szybka, w rezultacie na torze wystarczało mi 1 i 2 żeby latać równo że wszystkimi, sporadycznie  3. W konsekwencji założyłem na tył większą zebatke i teraz co prawda reakcja na gaz jest niestety bardziej brutalna, ale prędkości na poszczególnych biegach niższe i mi to odpowiada. Nie polecam większej zebatki na przód aby nie był za szybki na jedynce no i co by sprzęgła nie forsować.

SMCR AKR
_____________________________
Kruszywa/budowa dróg 693 294 502

14

Odp: Cross bez homologacji

Ty piszesz o SM czy o MX?

15

Odp: Cross bez homologacji

kwkm chyba o mx.

Osłony silnika do Suzuki DRZ 400, KTM 690, KTM 950/990