Temat: Cross bez homologacji
Siemanko. Jutro wybieram się po moją pierwszą crossówkę czyli jak wiadomo sprzęt bez homologacji. Dostawaliście jakieś papiery, dokumenty do swoich motocykli czy tylko umowa KS?
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » Cross bez homologacji
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Siemanko. Jutro wybieram się po moją pierwszą crossówkę czyli jak wiadomo sprzęt bez homologacji. Dostawaliście jakieś papiery, dokumenty do swoich motocykli czy tylko umowa KS?
Kumpel ostatnio sprzedawał yz i spisywał tylko umowe kupna/sprz.
możesz poprosić o kopię dowodu zakupu od poprzedniego właściciela, jak nie ma to nie znaczy że zajumał i zostajesz tylko z umową, jak kupowł nowy to powinien mieć rachunek
Sprowadził od niemca. W takim razie pozostaje spisać umowę KS.
Sprzęt to suzu rmz 450, 2006, po niemieckim zawodniku i remoncie. Sprzęt wydaje sie być bardzo zadbany, wnioskuje to ze zdjęć, jutro zrobię ogląd na żywo.
popros o wpis oswiadczenia na umowie ze moto jest jego wlasnoscia , nie maja do niego praw osoby trzecie oraz ze nie jest przedmiotem w sporze oraz jest wolny od komorniczego nakazu wykonawczego
pewnie to potrzebne na wielkiego fajfusa , ale.... nie zaszkodzi
Ja pisalem tylko K/S oczywiscie wszystkie dane z dowodziku i jak sa to numery ramy.
W razie problemow zawsze jest jakis papier.
popros o wpis oswiadczenia na umowie ze moto jest jego wlasnoscia , nie maja do niego praw osoby trzecie oraz ze nie jest przedmiotem w sporze oraz jest wolny od komorniczego nakazu
to akurat powinna zawierać każda umowa :)
to ma 4 czy 5 biegów?
Materka, zaskoczyłeś mnie :P W danych w necie są 4, a teraz trochę późno dzwonić do kolesia. Jak bedą 4 to oznacza ze mniej klepania lewą nogą. :)
miałem kiedyś 4 biegi i nie było to super, teraz pewne bym sobie lepiej poradził ale na początek szczególnie na szybkie tory czegoś brakuje, chociaż na starcie dymasz wszystkich :) zastanów się jeszcze,
miałem kiedyś 4 biegi i nie było to super
Zgadzam się, jeśli nie latałeś w mx 4 biegi i 450cm to brutalne połączenie. Wiem bo mam na stanie yz 450f 4gear i mimo iż już kilka lat jest ze mną, nadal ciężko nam się dogaduje.
Nie mówcie że taka lipa, a jak dam większą zębatkę na przód o jeden ząb, wydłuży bieg i oddanie mocy nie bedzie tak brutalne?
Jak latałem DRZ Y to piątkę żaadko wrzucałem na torze, a jak wbiłem to zaraz zbijałem.
nie mówię że taka lipa ale 5 jest lepsze niż 4, jak ustawisz w 4 zębatkami żeby sprzęt ganiał 150 to będzie się odczuwalnie słabiej rozpedzał, Żółty chyba jeździł rmz ze skrzynią 4 może coś podpowie.
Nie mówcie że taka lipa, a jak dam większą zębatkę na przód o jeden ząb, wydłuży bieg i oddanie mocy nie bedzie tak brutalne?
Jak latałem DRZ Y to piątkę żaadko wrzucałem na torze, a jak wbiłem to zaraz zbijałem.
U mnie w yz jest inaczej jedynka w seryjnych przelozeniach była dla mnie za szybka, w rezultacie na torze wystarczało mi 1 i 2 żeby latać równo że wszystkimi, sporadycznie 3. W konsekwencji założyłem na tył większą zebatke i teraz co prawda reakcja na gaz jest niestety bardziej brutalna, ale prędkości na poszczególnych biegach niższe i mi to odpowiada. Nie polecam większej zebatki na przód aby nie był za szybki na jedynce no i co by sprzęgła nie forsować.
Ty piszesz o SM czy o MX?
kwkm chyba o mx.
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » Cross bez homologacji
Wygenerowano w 0.040 sekund, wykonano 69 zapytań