16

Odp: Pierwszy cross 250 4t lub 450 4t do przeróbki na supermoto?

tabul napisał/a:

dokładnie, 450 za mocne w teren, ale na asfalt po ścigach będzie w sam raz...

Co znaczy w praktyce "za mocne"? Jak sie zachowuje za mocne moto w terenie ?

Only too fast is fast enough...

Honda XR650R
Yamaha YZ250

17

Odp: Pierwszy cross 250 4t lub 450 4t do przeróbki na supermoto?

razorbl napisał/a:
tabul napisał/a:

dokładnie, 450 za mocne w teren, ale na asfalt po ścigach będzie w sam raz...

Co znaczy w praktyce "za mocne"? Jak sie zachowuje za mocne moto w terenie ?

Zachowuje się tak, że zanim się obejrzysz, wyjedzie Ci spod dupy.

READY TO >> TERROR

18 Ostatnio edytowany przez snowboarder (2012-07-30 21:06:46)

Odp: Pierwszy cross 250 4t lub 450 4t do przeróbki na supermoto?

jest dokładnie tak jak pisze Olaff ;) przypadkowa nierówność, koleina, cokolwiek gdzie przypadkowo omsknie się ręka na gazie może skończyć się bardzo źle

po przesiadce z DRZ na 525 przy pierwszym praktycznie pionowym podjeździe wysokości 2-3 metrów nie wiedziałem ile dać gazu więc stojąc prawie pod ścianą odkręciłem dosyć mocno przyzwyczajony do poprzedniego moto i robienia nim podjazdów - skończyło się niekontrolowanym wyskokiem w górę jak ja pierd***ole(pewnie na zawody red bulla by się nawet nadawało :D), spadaniem w panice i glebie na koniec :)

przy wypadzie gdzieś na tor lub trudniejszy teren zdecydowanie wole kumpla WR250F niż moje 525. przewidywalność i mniejsza masa jest mega plusem dla WRki ale patrząc na jazdę SM lub dłuższe wypady enduro to kat bije wrke na głowe(tą 250 oczywiście)

SUZUKI DRZ 400 SM K6 ---> KTM 525 EXC SM

19

Odp: Pierwszy cross 250 4t lub 450 4t do przeróbki na supermoto?

Glupoty Ci koledzy wciskaja, 450 w teren jest w sam raz, na dupnych pionowych podjazdach musisz miec nadwyzke mocy by sprawnie sie wciagnąć na szczyt, chyba że masz 16 lat i wazysz 55kg, to 250 bedzie w sam raz.
Wiem jak jest bo głownie latam w terenie.

exc 400                 www.oklejsie.pl

20

Odp: Pierwszy cross 250 4t lub 450 4t do przeróbki na supermoto?

Na 250 kumpel o wadze 100 kilo bez osprzetu robi wjazdy na co sie tylko da i nigdy nie wspominal o niedostatku mocy

SUZUKI DRZ 400 SM K6 ---> KTM 525 EXC SM

21

Odp: Pierwszy cross 250 4t lub 450 4t do przeróbki na supermoto?

450 jako enduro tak, ale jako cross, na torze motocrossowym, trzeba bardzo dobrze już jeździć aby to ogarnąć;0

22

Odp: Pierwszy cross 250 4t lub 450 4t do przeróbki na supermoto?

dokladnie mysle o enduro, jeśli chodzi o croos to też dużo zależy od toru, w  Winowie jeden typ łoi na 250 jak wściekły.
snowborder sory ale po filmiku " ku przestrodze" zdiwił bym sie gdyby mu brakowało ;)

exc 400                 www.oklejsie.pl

23

Odp: Pierwszy cross 250 4t lub 450 4t do przeróbki na supermoto?

tomekkowalski napisał/a:

dokladnie mysle o enduro, jeśli chodzi o croos to też dużo zależy od toru, w  Winowie jeden typ łoi na 250 jak wściekły.
snowborder sory ale po filmiku " ku przestrodze" zdiwił bym sie gdyby mu brakowało ;)

to nie ten kumpel z filmiku ;)

SUZUKI DRZ 400 SM K6 ---> KTM 525 EXC SM

24

Odp: Pierwszy cross 250 4t lub 450 4t do przeróbki na supermoto?

Jak chcesz wozić dupe kup 450
jak chcesz się szybko rozwinąć i zapierdalać weź 250 na sezon a potem przejdz na 450. Jak kupisz nap yamahe 250 to kit supermotot bedzie pasować do yamahy 450  :)
Mowa oczywiście o sztukach bez homologacji a nie bułkowozach z tablicą rejestracyjną.

Największym szokiem może być zmiana oleju co 5 mth i tłoka co 50 -80 zależy jaką markę wybierzesz

www.propitbike.pl

25

Odp: Pierwszy cross 250 4t lub 450 4t do przeróbki na supermoto?

Jeżeli chcesz więcej latać po asfalcie to od 400 w góre jak typowo w teren to w dół

26

Odp: Pierwszy cross 250 4t lub 450 4t do przeróbki na supermoto?

Dzieki za wszystkie posty. Mam temat do rozkminienia :) Dalej głownie nastawiam się na supermoto i asfalt, w miarę często jakieś lasy, motocross sporadycznie/rzadko... z opinii większości, póki co kierunek 450.

psatp napisał/a:

Największym szokiem może być zmiana oleju co 5 mth i tłoka co 50 -80 zależy jaką markę wybierzesz

A cóż to takie wrażliwe jest ? ;>

Only too fast is fast enough...

Honda XR650R
Yamaha YZ250

27

Odp: Pierwszy cross 250 4t lub 450 4t do przeróbki na supermoto?

To je wyczyn panie! Niektórzy kupują takie suki i nie wyrabiają z kupowaniem oleju i filtrów ;)

READY TO >> TERROR

28

Odp: Pierwszy cross 250 4t lub 450 4t do przeróbki na supermoto?

Olaff napisał/a:

To je wyczyn panie! Niektórzy kupują takie suki i nie wyrabiają z kupowaniem oleju i filtrów ;)

Jeżeli uważasz, że wymiana filtra za 10-12 zł i oleju 700ml co 5-8mth(silnik) w skrzyni jest tyle samo tylko co drugą wymianę, to jest szokująca kwota, to po co kupować wogóle motocykl???? :),   (dane dotyczą HONDY CRF 250R, podobnie jest z YZ450F i CRF450).

Jeżeli chcesz sobie kupić motorek na tor to tylko 250 w 4T i to wyczyn, bo to wystarczająca moc (nawet dla gościa ok. 100kg) lekki sprzęt łatwy w prowadzeniu, tym bardziej dla jeżdżącego amatorsko bo łatwo nauczyć się prawidłowej jazdy, jeżeli chcesz mieć w miarę uniwersalny motocykl czyli tor, lasy, miasto, to jakaś 450 4T, Takie jest moje zdanie, pozdrawiam

Husqvarna FS 450 nr 99, CRF250R nr 999

29

Odp: Pierwszy cross 250 4t lub 450 4t do przeróbki na supermoto?

trawer napisał/a:
Olaff napisał/a:

To je wyczyn panie! Niektórzy kupują takie suki i nie wyrabiają z kupowaniem oleju i filtrów ;)

Jeżeli uważasz, że wymiana filtra za 10-12 zł i oleju 700ml co 5-8mth(silnik) w skrzyni jest tyle samo tylko co drugą wymianę, to jest szokująca kwota, to po co kupować wogóle motocykl???? :),   (dane dotyczą HONDY CRF 250R, podobnie jest z YZ450F i CRF450).

Jeżeli chcesz sobie kupić motorek na tor to tylko 250 w 4T i to wyczyn, bo to wystarczająca moc (nawet dla gościa ok. 100kg) lekki sprzęt łatwy w prowadzeniu, tym bardziej dla jeżdżącego amatorsko bo łatwo nauczyć się prawidłowej jazdy, jeżeli chcesz mieć w miarę uniwersalny motocykl czyli tor, lasy, miasto, to jakaś 450 4T, Takie jest moje zdanie, pozdrawiam

Ja tutaj nie mówię o sobie, tylko o przypadkach z którymi miałem styczność ;)

READY TO >> TERROR

30

Odp: Pierwszy cross 250 4t lub 450 4t do przeróbki na supermoto?

Mnie przeraża ile kasy i czasu pochłania ciągła zmiana oleju :( Jak trenujesz to robisz 2 mth max 3 mth na treningu.
Jak wożisz dupala to możesz nawet 5 mth nabic jednego dnia wiec wychodzi drogo :P

www.propitbike.pl