Odp: Pierwszy cross 250 4t lub 450 4t do przeróbki na supermoto?
dokładnie, 450 za mocne w teren, ale na asfalt po ścigach będzie w sam raz...
Co znaczy w praktyce "za mocne"? Jak sie zachowuje za mocne moto w terenie ?
Honda XR650R
Yamaha YZ250
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » Pierwszy cross 250 4t lub 450 4t do przeróbki na supermoto?
Strony Poprzednia 1 2 3 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
dokładnie, 450 za mocne w teren, ale na asfalt po ścigach będzie w sam raz...
Co znaczy w praktyce "za mocne"? Jak sie zachowuje za mocne moto w terenie ?
tabul napisał/a:dokładnie, 450 za mocne w teren, ale na asfalt po ścigach będzie w sam raz...
Co znaczy w praktyce "za mocne"? Jak sie zachowuje za mocne moto w terenie ?
Zachowuje się tak, że zanim się obejrzysz, wyjedzie Ci spod dupy.
jest dokładnie tak jak pisze Olaff ;) przypadkowa nierówność, koleina, cokolwiek gdzie przypadkowo omsknie się ręka na gazie może skończyć się bardzo źle
po przesiadce z DRZ na 525 przy pierwszym praktycznie pionowym podjeździe wysokości 2-3 metrów nie wiedziałem ile dać gazu więc stojąc prawie pod ścianą odkręciłem dosyć mocno przyzwyczajony do poprzedniego moto i robienia nim podjazdów - skończyło się niekontrolowanym wyskokiem w górę jak ja pierd***ole(pewnie na zawody red bulla by się nawet nadawało :D), spadaniem w panice i glebie na koniec :)
przy wypadzie gdzieś na tor lub trudniejszy teren zdecydowanie wole kumpla WR250F niż moje 525. przewidywalność i mniejsza masa jest mega plusem dla WRki ale patrząc na jazdę SM lub dłuższe wypady enduro to kat bije wrke na głowe(tą 250 oczywiście)
Glupoty Ci koledzy wciskaja, 450 w teren jest w sam raz, na dupnych pionowych podjazdach musisz miec nadwyzke mocy by sprawnie sie wciagnąć na szczyt, chyba że masz 16 lat i wazysz 55kg, to 250 bedzie w sam raz.
Wiem jak jest bo głownie latam w terenie.
Na 250 kumpel o wadze 100 kilo bez osprzetu robi wjazdy na co sie tylko da i nigdy nie wspominal o niedostatku mocy
450 jako enduro tak, ale jako cross, na torze motocrossowym, trzeba bardzo dobrze już jeździć aby to ogarnąć;0
dokladnie mysle o enduro, jeśli chodzi o croos to też dużo zależy od toru, w Winowie jeden typ łoi na 250 jak wściekły.
snowborder sory ale po filmiku " ku przestrodze" zdiwił bym sie gdyby mu brakowało ;)
dokladnie mysle o enduro, jeśli chodzi o croos to też dużo zależy od toru, w Winowie jeden typ łoi na 250 jak wściekły.
snowborder sory ale po filmiku " ku przestrodze" zdiwił bym sie gdyby mu brakowało ;)
to nie ten kumpel z filmiku ;)
Jak chcesz wozić dupe kup 450
jak chcesz się szybko rozwinąć i zapierdalać weź 250 na sezon a potem przejdz na 450. Jak kupisz nap yamahe 250 to kit supermotot bedzie pasować do yamahy 450 :)
Mowa oczywiście o sztukach bez homologacji a nie bułkowozach z tablicą rejestracyjną.
Największym szokiem może być zmiana oleju co 5 mth i tłoka co 50 -80 zależy jaką markę wybierzesz
Jeżeli chcesz więcej latać po asfalcie to od 400 w góre jak typowo w teren to w dół
Dzieki za wszystkie posty. Mam temat do rozkminienia :) Dalej głownie nastawiam się na supermoto i asfalt, w miarę często jakieś lasy, motocross sporadycznie/rzadko... z opinii większości, póki co kierunek 450.
Największym szokiem może być zmiana oleju co 5 mth i tłoka co 50 -80 zależy jaką markę wybierzesz
A cóż to takie wrażliwe jest ? ;>
To je wyczyn panie! Niektórzy kupują takie suki i nie wyrabiają z kupowaniem oleju i filtrów ;)
To je wyczyn panie! Niektórzy kupują takie suki i nie wyrabiają z kupowaniem oleju i filtrów ;)
Jeżeli uważasz, że wymiana filtra za 10-12 zł i oleju 700ml co 5-8mth(silnik) w skrzyni jest tyle samo tylko co drugą wymianę, to jest szokująca kwota, to po co kupować wogóle motocykl???? :), (dane dotyczą HONDY CRF 250R, podobnie jest z YZ450F i CRF450).
Jeżeli chcesz sobie kupić motorek na tor to tylko 250 w 4T i to wyczyn, bo to wystarczająca moc (nawet dla gościa ok. 100kg) lekki sprzęt łatwy w prowadzeniu, tym bardziej dla jeżdżącego amatorsko bo łatwo nauczyć się prawidłowej jazdy, jeżeli chcesz mieć w miarę uniwersalny motocykl czyli tor, lasy, miasto, to jakaś 450 4T, Takie jest moje zdanie, pozdrawiam
Olaff napisał/a:To je wyczyn panie! Niektórzy kupują takie suki i nie wyrabiają z kupowaniem oleju i filtrów ;)
Jeżeli uważasz, że wymiana filtra za 10-12 zł i oleju 700ml co 5-8mth(silnik) w skrzyni jest tyle samo tylko co drugą wymianę, to jest szokująca kwota, to po co kupować wogóle motocykl???? :), (dane dotyczą HONDY CRF 250R, podobnie jest z YZ450F i CRF450).
Jeżeli chcesz sobie kupić motorek na tor to tylko 250 w 4T i to wyczyn, bo to wystarczająca moc (nawet dla gościa ok. 100kg) lekki sprzęt łatwy w prowadzeniu, tym bardziej dla jeżdżącego amatorsko bo łatwo nauczyć się prawidłowej jazdy, jeżeli chcesz mieć w miarę uniwersalny motocykl czyli tor, lasy, miasto, to jakaś 450 4T, Takie jest moje zdanie, pozdrawiam
Ja tutaj nie mówię o sobie, tylko o przypadkach z którymi miałem styczność ;)
Mnie przeraża ile kasy i czasu pochłania ciągła zmiana oleju :( Jak trenujesz to robisz 2 mth max 3 mth na treningu.
Jak wożisz dupala to możesz nawet 5 mth nabic jednego dnia wiec wychodzi drogo :P
Strony Poprzednia 1 2 3 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » Pierwszy cross 250 4t lub 450 4t do przeróbki na supermoto?
Wygenerowano w 0.053 sekund, wykonano 80 zapytań