Najłatwiej kręcić wałem za srube magneta. będziesz miał spore problemy kopniakiem. Trzeba pomału, czasem minimalnie do tylu i precyzyjnie... szczególnie przy znajdowaniu gmp śrubą. Wykręć świece, to nie będzie kompresji. Na koniec informacja, że jak już wciągniesz łańcuch, to spinka wcale nie będzie w tym samym miejscu co przy rozcinaniu. Będzie, ale dopiero za kilka obrotów łańcucha, więc się tym nie sugeruj.
Położenie wału nie ma znaczenia, jeśli jest dokładnie w gmp, dlatego na dole nie ma znaków. jak ktoś pisał ustawiasz krzywkami na dół i punktami na linie góry głowicy i musi być ok. jak zdejmiesz pokrywę magneta, to gmp poznasz po położeniu takiego małego wypustu w stosunku do tego plastikowego czujniki jak na zdjęciach...
edit: sorry na tych zdjęciach wyżej niema ale są w serwisowce, wypust lekko przed czujnikiem jak dobrze pamietam... sorki za błędy bo z kom. pozdr.
edit2: rys 2. dziurka A do góry. jak się rozszczelni któryś oring to pokaże się olej lub płyn w dziorce w głowicy niżej :-)
...i na koniec, gdybyś musiał bawić się srubka nr 2 że zdjęcia. 3 to pamiętaj że ma być samohamowna z wkładką plastikową i skrecona na loctite, jak się odkreci to lipa. mój poprzednik tak miał.. :-P
DR650, XT600, EXC520, YZ450F, EXC-R450, EXC-R400, EXC-R530, SXF350, SXF250, EXC500SM, ADV990, 690Rally