16

Odp: blokada w 640 lc4 ??

Co to jest ten EPC dokładnie bo pierwsze słyszę... Mam LC4 supermoto z 04 roku z gaźnikiem mikuni. idzie mi na koło z 4 biegu ale ma przełożenia idiotyczne - 14 x 50. Zamierzam go przełożyć normalnie czyli 16x42 i zobaczymyczy bedzie mulił czy nie. Nie wiem czy mam tego EPC czy nie mam. Dajcie manuala - brzozahonda@poczta.onet.pl

DRZ 450 E SM na modach znowu w jedynej słusznej wersji - czyli SuperMoto
Triumph Speed Triple 2010 SE

17

Odp: blokada w 640 lc4 ??

Tu masz link : http://www.carlsalter.com/motorcycle-manuals.asp

18

Odp: blokada w 640 lc4 ??

Wrzuci mi ktoś też na maila ta instrukcje jak wywalić EPC? Ja mam gaźnik Dellorto i w instrukcji pisze ze ma zawór EPC. Pisza też ze jeśli działa źle to mozna go odłączyć bez szkody dla silnika czyli wszystko OK :) myslalem ze wystarczy mu odłączyć te kabelki masowe przy silniku i na chłopski rozum bez zasilania nie bedzie działał ale z waszych opisów widze ze trzeba jakies poważniejsze modyfikacje zrobić:) bede wdzieczny za instrukcje jak sie do tego zabrac! :) pawel_tg[at]o2.pl

Beats Per Second

19

Odp: blokada w 640 lc4 ??

Witam,
w swoim KTM wyjalem ogranicznik przepustnicy, wywalilem EPC, ale to jeszcze nie to...
Przelozenie ma 15/42 i na dwojce idzie na gume ze sprzegla, a na 3 mozna zapomniec.
Czy to wina tego, ze przejechalem na nim dopiero 300 km czy moze byc gdzies jeszcze blokada?
Wydech mam SINUS, otworzony filtr powietrza, nie wiem tylko jaka mam dysze glowna.

LC4 Supermoto - hurtownia frajdy i problemów technicznych

20

Odp: blokada w 640 lc4 ??

Witam,
no wlaśnie ja też mam gaznik mikuni w moim duke II. Mój też na dwójce nie idzie z gazu, nie mówiąc nic o trójce. Mogę prosić żebyście mi wysłali na maila jak się pozbyć tego EPC.
potok[at]plusnet.pl
z góry dziękuje.

Potok

Ktm Duke II & Subaru Impreza WRX- moje fabryki adrenaliny ;)

21

Odp: blokada w 640 lc4 ??

http://hardenduro.home.pl/content/view/21/35/

LC4 Supermoto - hurtownia frajdy i problemów technicznych

22

Odp: blokada w 640 lc4 ??

dzięki wielkie. Jutro coś siądę do tematu. Musze najpierw ogarnąć czy w ogóle to u mnie jest czy nie ma!

pozdrawiam

Potok

Ktm Duke II & Subaru Impreza WRX- moje fabryki adrenaliny ;)

23

Odp: blokada w 640 lc4 ??

Latwo poznac czy jest czy go nie ma. Po prawej stronie silnika to jest zlokalizowane, zreszta widac to na zdjeciach w tym linku :)

LC4 Supermoto - hurtownia frajdy i problemów technicznych

24

Odp: blokada w 640 lc4 ??

jutro będę to sprawdzał. A jeszcze jedno pytanie, trzeba dostrajać gaźnik po takim zabiegu?

pozdro

potok

Ktm Duke II & Subaru Impreza WRX- moje fabryki adrenaliny ;)

25

Odp: blokada w 640 lc4 ??

Ja nie dostrajałem, ale nie najezdzilem sie dlugo bo wywalilo mi uszczelke spod glowicy, ale to chyba nie z powodu wywalenia EPC i odblokowania przepustnicy podcisnienia ;)

LC4 Supermoto - hurtownia frajdy i problemów technicznych

26

Odp: blokada w 640 lc4 ??

ja wywaliłem EPC wczoraj, sprawa naprawdę bardzo łatwa. Ale powiem szczerze jakiej dużej różnicy nie czuje. Może trochę "płynniej" wkręca się na obroty. Z dwójki idzie na gumę ale po odpuszczeniu gazu i nagłym dodaniu. Z reszta nie jestem specjalista od gumowania i może po prostu jeszcze nie potrafię wykorzystać mojego Duka.

pozdrawiam

Potok

Ktm Duke II & Subaru Impreza WRX- moje fabryki adrenaliny ;)

27

Odp: blokada w 640 lc4 ??

mam ktm duke II z 2000 i niestety mam ten gaznik mikuni ;( na 1 spokojnie rwie na koło... wyslijcie mi na e-mail loptto@o2.pl jak odłączyc ten EPC i co jeszcze mogę zrobic zeby przybyło w nim mocy ;] a i jeszcze jedno v-max wynosi 145 km/h to jest normalne??

28

Odp: blokada w 640 lc4 ??

Kurcze Panowie macie lipę trochę z tymi lc4, mój kumpel co często z nim latam ma lc4 620, nie wiem na jakim gaźniku, ale on na pewno słabiej nie ciągnie niż mój 525, nawet to większy potwór, bo mój jest w serii, tylko masa robi trochę różnicy. Na gumę na kołach crossowych idzie z 3, z dobrymi staraniami bez sprzęgła z 4, przełożenie fabryczne, Vmax licznikowe ok 175 km/h

29 Ostatnio edytowany przez sobekkk (2010-10-20 16:11:43)

Odp: blokada w 640 lc4 ??

odlaczenie EPC polega na wywaleniu tego zaworku z boku gaznika - dochodza do niego 2 rurki gumowe i wtyczka z 2 kabelkami.
z gaznika wychodza 2 czarne grube (1-1,5cm) przewody
1. ten od dekla od gory odpinamy i zaslepiamy ta dziurke (ja kupilem w KTMie org zaslepke koszt okolo 10 zł)
2. rurka z boku gaznika zostaje ale zamiast do trojnika i zaworu podlaczamy ja do tego filterka na kocu (zawor, trójnik, i waz odkladamy na piamitke).

ot cala operacja
z elektryka nic nie trzeba robic.

[url=http://img51.imageshack.us/my.php?image=epc.jpg]http://img51.imageshack.us/img51/687/epc.th.jpg[/url]

Z tym isciem na gume to jakas zagadka
moj tez to opornie robi, z 1. ok z 2. tak se o 3. moge zapomniec
chonowanie cylindra (nicasil ideal) + nowy tlok, dotarte zawory wszystko wyregulowane na tiptop i dalej dupa
wina chyba siedzi w gazniku, przepustnice i ten slizg mam ostro wytarta tak ze iglica zaczela ocierac o rozpylacz, wymienic to wszystko to koszt okolo 400 zł
wolale poczukac keihina FCR

Serwisowka dla modeli do 2005 jest tu :
[url]http://rapidshare.com/files/301506512/KTM_400-660-LC4_Repair_Manual_98-05_COMPLETE_ENG.rar[/url]
[url]http://forum.supermoto.pl/post14623.html#p14623[/url]

30

Odp: blokada w 640 lc4 ??

Z elektryki można wyrzucić jeszcze "moduł EPC" - takie czarne prostokątne pudełko przy główce ramy i czujnik pełnego otwarcia przepustnicy przy gaźniku - są zbędne.
Jak ktoś ma zacięcie to można jeszcze powycinać trochę zbędnych kabli z instalacji elektrycznej (ja to zrobiłem przy okazji przerabiania swojej instalacji).
Tutaj jest jeszcze trochę informacji n.t. przerabiania BST40 : [url]http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=347184[/url]
(nie testowałem).
Tutaj trochę informacji n.t. kombinacji przetestowanych w praktyce:
[url]http://www.fowb.co.uk/indexOcBike.htm[/url] (zakładka "Horsepower" z lewej strony)
Mój LC4 EPC, gaźnik BST40 standart po remoncie bez EPC, airbox nie ruszany, końcówka z SXC, wyrzucony katalizator, przełożenie 15/40 (seria 16/42), koła enduro: na koło idzie z 2ki bez problemu (muszę szarpnąć gazem albo tyłek przesunąć do tyłu, wolę uczyć się z 2ki bo nie idzie tak gwałtownie do góry), jedzie GPSowe 150km/h (nie wiem ile to będzie na licznikowe bo nie mam)

pzdr, Adam

lc4.pl - nowa strona pomarańczy
Najczęstszą przyczyną problemów z LC4 jest właściciel...