1

Temat: Słowiański upgrade butów SM :)

Wykorzystałem patent mi podesłany przez kolege, Crazy Russiana (za co bardzo dziękuje).
O co kaman:
W SM noga jest czasem wykorzystywana jako 3 punkt podparcia i balans do dociążenia przedniego koła, czy przebalansowania środka cięzkości w bok, przy zakręcie. Podeszwy znikają w oczach. Są specjalne buty SM, z odkręcanymi, wymiennymi slizgami, ale jest to rozwiązanei drogie i nie do końca działające tak jak nalezy, tak bynajmniej słyszałem.
Robimy upgrade butów, po słowiańsku, czyli tanio i dobrze. No i skutecznie.
Zaopatrujemy sie w Castoramie w profile z blachy matalowej do łączenia desek drewnianych-koszt jakieś 3 PLN/sztuka, plus garść blachowkrętów.
Za pomocą szlifierki kątowej, młotka, imadła modelujemy blachę do buta. Po wymodelowaniu i docięciu pogłebiamy wiertłem 12 mm otwory pod blachowkręty, tak żeby ich łby schowały sie w gniazdach. Całość roboty-nie więcej niż 30 do 45 minut, łącznei z wkręceniem.
[URL=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/9fe8efb9aa0985a0.html]http://images48.fotosik.pl/120/9fe8efb9aa0985a0m.jpg[/URL]
[URL=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/67586864239e1cad.html]http://images45.fotosik.pl/121/67586864239e1cadm.jpg[/URL]
W nastepnej wersji zwęze cenatralnaczesć blachy pod butem do 1 rzędu blachowkrętów-jest czasem wyczuwalny problem z ułożeniem nogi na podnózku, za szeroka blacha przeszkadza, a zadnej dodatkowej funkcji poza przeszkadzaniem nie robi.
[URL=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/6bec102a13368c8b.html]http://images44.fotosik.pl/121/6bec102a13368c8bm.jpg[/URL]
Przydatność tuningu w trzewikach-po 5 godzinnym treningu na asfaltowym torze w Koszalinie
[URL=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/0389665843e850d0.html]http://images49.fotosik.pl/120/0389665843e850d0m.jpg[/URL]
[URL=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/2e41d49f74e8cffa.html]http://images47.fotosik.pl/121/2e41d49f74e8cffam.jpg[/URL]
Zrobię jeszcze jedno zdjęcie-jak zachowuja sie tekstylne spodnie przy glebie na asfalcie, to bedzie temat na kolejny post. Spodnie na kolanach wyglądaja jakby ktoś wsadził granat i zdetonował, tyle powiem :)

Husqa SM 450 R 08`, Husqa CR 250 82`,  Beta Zero 125 91`

2

Odp: Słowiański upgrade butów SM :)

Kuwa, ja zawsze powtarzam że Polak potrafi - pełna szaca.
Zakręt bez nogi to zero lansu, chociaż czasem można spokojnie zostać na podnóżku ;-)

A co z kolanem po takiej detonacji? Ochraniacz był? Wszystko ok?

3

Odp: Słowiański upgrade butów SM :)

no nie wiem, ja juz zladlem z 4 takie blaszki z castoramy, znika to w oczach
na szczescie nie guma,co prawda to prawa ale juz mi sie znudzilo kolejne srubki wkrecac w podeszwe :)

na ebay cos lata takiego troche bardziej wytrzymalego, ale ostatnio nie moge znalezc, jakby ktos mial info na jakies tytanowe w dobrej cenie to dajcie znac

[url=http://supermoto.scigacz.pl]A ja sobie... [img]http://www.forum.motosports.pl/images/smilies/motorower.gif[/img]  [img]http://sabathius.com/r2r_logom.png[/img] [b] #[color=green]6[/color] [/b] [/url]

4

Odp: Słowiański upgrade butów SM :)

trzeci punkt podparcia to masz w przyczepce jak zdejmiesz z haka i postawisz na dodatkowym kółku ;)


Te wasze blachowkręty świetnie zostają na torze i wchodzą w opony .....

www.propitbike.pl

5

Odp: Słowiański upgrade butów SM :)

Jarek-pomyśl nad nierdzewką. Póki masz gruba podeszwę i masz gdzie wkręcić "gumowkręty".

Crazy pozdrawia
#30
http://www.youtube.com/user/supermoto30

6

Odp: Słowiański upgrade butów SM :)

mak napisał/a:

A co z kolanem po takiej detonacji? Ochraniacz był? Wszystko ok?


Tak, w porządku, nic groźnego się nie stało :)
Blacha faktycznie ginie w oczach. Może wydębie z zakładu po sąsiedzku jakieś odpady blachy Hardox, trudnoscieralnej i podłubię jakimiś starosłowiańskimi metodami.

Husqa SM 450 R 08`, Husqa CR 250 82`,  Beta Zero 125 91`

7

Odp: Słowiański upgrade butów SM :)

Blacha ginie w oczach bo to jest jakiś shitowy miękki ocynk. Z tytanem nie ma co modzić bo jest tylko lżejszy od stali i nie koroduje ale wcale nie bardziej wytrzymały czy twardszy.

Trzeba poszukać jakichś odpadów z hartowanej stali,  byleby kształt profila pasował.
Co do nierdzewki to też chyba można znaleźć coś co będzie twardsze niż Castorama custom.

pozdrawiam

8

Odp: Słowiański upgrade butów SM :)

Nierdzewka jest miękka prawie jak plastelina.
Odpada z castingu.

Husqa SM 450 R 08`, Husqa CR 250 82`,  Beta Zero 125 91`

9

Odp: Słowiański upgrade butów SM :)

Poszukaj resztek tytanowego tłumika, będą fajerwerki!

"Najbardziej mnie teraz wkurwia u młodzieży to że już więcej do niej nie należę" Kazik Staszewski"

10 Ostatnio edytowany przez Barteksm (2012-01-07 12:56:46)

Odp: Słowiański upgrade butów SM :)

delete

motoslide.com

11

Odp: Słowiański upgrade butów SM :)

jareks napisał/a:

Nierdzewka jest miękka prawie jak plastelina.


To dziwne co piszesz. Ja nijak nie moglem jej przewiercic, nie mowiac juz o przecieciu brzeszczotem.

Crazy pozdrawia
#30
http://www.youtube.com/user/supermoto30

12

Odp: Słowiański upgrade butów SM :)

"Można by spróbowac czegoś szlachetniejszego np . z porządnego sprzęgła a dokłądniej jakos okładziny przymocować "
Kozacki pomysł.
Sprawdzimy-prawda czy mit :).
Crazy-widocznei w dwu różnych nierdzewkach robilismy. Ta co ja przerabiam ją na tłoki hamulcowe to miękka ze o mamo. Wiór przy wierceniu, toczeniu aż się lepi prawie, taki plastyczny. Fakt ze biorę nierdzewkę jak leci z gatunkiem, byle nierdzewna, dalej nie wnikałem.

Husqa SM 450 R 08`, Husqa CR 250 82`,  Beta Zero 125 91`

13 Ostatnio edytowany przez predator308 (2010-01-06 11:28:19)

Odp: Słowiański upgrade butów SM :)

ja mysle ze warto by mocowanie zrobic do bocznej strony buta, nie zdzieraly by sie blachowkrety i nie gubily, bo rzczywiscie po pewnym czasie odpadają i mogą sie potem wbic w opone. Ja mocuje slizg tylko na piete, nie przeszkadza wted w jezdzie i moze byc duzo grubszy.