Temat: Słowiański upgrade butów SM :)
Wykorzystałem patent mi podesłany przez kolege, Crazy Russiana (za co bardzo dziękuje).
O co kaman:
W SM noga jest czasem wykorzystywana jako 3 punkt podparcia i balans do dociążenia przedniego koła, czy przebalansowania środka cięzkości w bok, przy zakręcie. Podeszwy znikają w oczach. Są specjalne buty SM, z odkręcanymi, wymiennymi slizgami, ale jest to rozwiązanei drogie i nie do końca działające tak jak nalezy, tak bynajmniej słyszałem.
Robimy upgrade butów, po słowiańsku, czyli tanio i dobrze. No i skutecznie.
Zaopatrujemy sie w Castoramie w profile z blachy matalowej do łączenia desek drewnianych-koszt jakieś 3 PLN/sztuka, plus garść blachowkrętów.
Za pomocą szlifierki kątowej, młotka, imadła modelujemy blachę do buta. Po wymodelowaniu i docięciu pogłebiamy wiertłem 12 mm otwory pod blachowkręty, tak żeby ich łby schowały sie w gniazdach. Całość roboty-nie więcej niż 30 do 45 minut, łącznei z wkręceniem.
[URL=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/9fe8efb9aa0985a0.html][/URL]
[URL=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/67586864239e1cad.html][/URL]
W nastepnej wersji zwęze cenatralnaczesć blachy pod butem do 1 rzędu blachowkrętów-jest czasem wyczuwalny problem z ułożeniem nogi na podnózku, za szeroka blacha przeszkadza, a zadnej dodatkowej funkcji poza przeszkadzaniem nie robi.
[URL=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/6bec102a13368c8b.html][/URL]
Przydatność tuningu w trzewikach-po 5 godzinnym treningu na asfaltowym torze w Koszalinie
[URL=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/0389665843e850d0.html][/URL]
[URL=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/2e41d49f74e8cffa.html][/URL]
Zrobię jeszcze jedno zdjęcie-jak zachowuja sie tekstylne spodnie przy glebie na asfalcie, to bedzie temat na kolejny post. Spodnie na kolanach wyglądaja jakby ktoś wsadził granat i zdetonował, tyle powiem :)