1

Temat: pomocy keihin cvk40

Witam was wszystkich :D

mam taką sprawę, chcę wyregulować sobie gaźnik ale nigdy tego nie robiłem... czas się nauczyć :)

wiem, że są 2 śruby jedna na dole (pilot Screw) a druga od regulacji obrotów... więc zaczynam od wkręcenia na maksa śruby pilot i tak jak serwisówka mówi wykręcam o 2,5 obrotu. następnie nastwiam obroty (idle adjuster) jak chodzi w miarę równo to dodaję gazu i moto gaśnie. jak odpalam to strzela w wydech ogniem piekielnym...

na mój rozum , jest za mało powietrza dlatego tą śrubę na dole (pilot screw) powinienem wykręcić o np 0,5 obrotu. dobrze myślę??

czy pilot screw jes srubą od powietrza?? jak tak to gdzie jest śruba podkręcająca ilość paliwa i czy taka jest

dla chetnych opis http://www.gadgetjq.com/keihin_carb.htmhttp://www.gadgetjq.com/keihin_carb.htm

"Art. 54. Konstytucji RP:
1.Każdemu zapewnia się wolność wyrażania swoich poglądów oraz pozyskiwania i rozpowszechniania informacji."

2

Odp: pomocy keihin cvk40

Nie wiem co Ty tam porobiłeś z układem wydechowym, ale jeśli jest teraz bardziej "przewiewny" niż był to potrzebujesz więcej paliwa (masz zbyt ubogą mieszankę).
Regulacja "pilot screw" raczej nie wystarczy, wypadałoby wymienić na nieco większą dyszę wolnych obrotów (pilot jet).
Większa też powinna być dysza główna (main jet), bo też najprawdopodobniej regulacja iglicy może być nie wystarczająca.

Ja bym zaczął najpierw od wykręcenia bardziej śrubki od wolnych obrotów (pilot), a jak nic się nie zmieni, a pewnie się nie zmieni, to podniósłbym zdecydowanie iglicę.

3

Odp: pomocy keihin cvk40

hmm ok , podkrecę pilot screw,  i zobaczymy co będzie... dyszę główną zmieniłem. Powiedz mi jeszcze jak podnieść iglicę?? generalnie mam teraz wolny wydech i stozkowy (gabkowy) filtr powietrza niczym nie osłonięty. czy pilot screw wykręcać np. o 0,5 obrotu czy mniej ?

"Art. 54. Konstytucji RP:
1.Każdemu zapewnia się wolność wyrażania swoich poglądów oraz pozyskiwania i rozpowszechniania informacji."

4 Ostatnio edytowany przez paolo (2013-04-04 06:16:40)

Odp: pomocy keihin cvk40

.

5

Odp: pomocy keihin cvk40

dzięki , dziś będę walczył :)

"Art. 54. Konstytucji RP:
1.Każdemu zapewnia się wolność wyrażania swoich poglądów oraz pozyskiwania i rozpowszechniania informacji."

6

Odp: pomocy keihin cvk40

pilot screw ma wpływ tylko do 1/4 otwarcia przepustnicy, póżniej robi się cug i ten mały otworek nie ma już znaczenia, objawy masz jak przy ubogiej mieszance, może się po prostu przytkała dysza, filtr powietrza jest na miejscu? nie piszesz czy da się jechać czy tylko testowałeś na postoju,  jeśli się da jechać spróbuj z iglicą jak radzi kolega, jak nie pomoże to większa dysza główna, jeśli jeździ a problemy są na postoju/przy zamkniętej przepustnicy to badasz pilot jet 

7

Odp: pomocy keihin cvk40

sprawa wyglada tak, jade z nim we wtore do Piotra bo ja nie mam sily :D i sie nie znam , moto jedzie tylko na ssaniu filtr powietrza jest teraz stożkowy... i wydech przelotowy, zdaje mi sie ze dostaje duzo powietrza i dlatego dysza nie podolala misji :D

"Art. 54. Konstytucji RP:
1.Każdemu zapewnia się wolność wyrażania swoich poglądów oraz pozyskiwania i rozpowszechniania informacji."

8

Odp: pomocy keihin cvk40

jak jedzie na ssaniu to dysza główna zbyt mała, powodzenia