Temat: pomocy keihin cvk40
Witam was wszystkich :D
mam taką sprawę, chcę wyregulować sobie gaźnik ale nigdy tego nie robiłem... czas się nauczyć :)
wiem, że są 2 śruby jedna na dole (pilot Screw) a druga od regulacji obrotów... więc zaczynam od wkręcenia na maksa śruby pilot i tak jak serwisówka mówi wykręcam o 2,5 obrotu. następnie nastwiam obroty (idle adjuster) jak chodzi w miarę równo to dodaję gazu i moto gaśnie. jak odpalam to strzela w wydech ogniem piekielnym...
na mój rozum , jest za mało powietrza dlatego tą śrubę na dole (pilot screw) powinienem wykręcić o np 0,5 obrotu. dobrze myślę??
czy pilot screw jes srubą od powietrza?? jak tak to gdzie jest śruba podkręcająca ilość paliwa i czy taka jest
dla chetnych opis http://www.gadgetjq.com/keihin_carb.htmhttp://www.gadgetjq.com/keihin_carb.htm
1.Każdemu zapewnia się wolność wyrażania swoich poglądów oraz pozyskiwania i rozpowszechniania informacji."