Odp: Problemy z DRZ 400 SM
Witam
Mam pytanko dotyczące napędu w suzuki dr-z 400 SM, a mianowicie chciałbym sie dowiedzieć jaki napęd proponujecie i z jaką iloscią zębów, ewentualnie z jaką ilością kupic aby lepiej na gumie latał??
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » Problemy z DRZ 400 SM
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Witam
Mam pytanko dotyczące napędu w suzuki dr-z 400 SM, a mianowicie chciałbym sie dowiedzieć jaki napęd proponujecie i z jaką iloscią zębów, ewentualnie z jaką ilością kupic aby lepiej na gumie latał??
Jesli już umiesz łapać równowage to polecisz na seryjnej ale jak liczysz tylko na to co silnik wycisnie to na jedynce tylko pociagnie troche i zebatki chyba Ci za wiele nie pomogą. Kup na alledrogo. Jest tam kilka za 400 zl
Elo .Jak zależy ci tylko na gumie to na tył największą pizze a przód choćby seryjny i powinno być ok ale stracisz sporo na prędkości , a jeśli napęd jeszcze daje ci radę to możesz nieco taniej temat ogarnąć tak jak ja czyli poprostu zmienić tylko przednią zembatkę , nie wiem jaką teraz masz ale każdy ząbek więcej lub mniej dość łatwo odczuć na pracy motocykla co odczułem na własnej skórze dając zembatkę o 2 zęby większą i zabardzo muli... aktualnie czekam na "o zombek mniejszą z tym ,że mój sprzęcik nie ma nawet 20 koni... hehe ale schemat jest ten sam - albo przednia mniejsza albo tylna wieksza i osiągniesz to o czym piszesz pzdr
1) problem z licznikiem. Moto mam sciagniete z usa . Licznik predkosci chwilowej ustawilem na km. Spoko ale totalny dystans jest nadal podany w milach. Nic nie szkodzi ... podobno sie tego nie da zmienic . Ale sa jeszcze licznik A, B przebigu dzinnego w ktorych mozna ustalic kompensacje w zakresie od 70 do 130 %.
Mam kompensacje ustawiona na 100 i liczniki A,B dlaje wskazuja mi odleglosci w mialch .
Co jest ? nie powinno to juz zliczac w km ?
[url]http://www.thumpertalk.com/forum/showpost.php?p=7185130&postcount=21[/url]
Vilku ty archeologu , patrz na daty ...
Skąd to wyciągnęliście i jak nostalgicznie się zrobiło... jeszcze Maniek udzielający się w temacie. :)
a ma jakies znaczenie w rwaniu na gume to, ze mam nie seryjna rure, lecz wybebeszona. Zmienia to kompresje? cos kolega mi wspominal ze trzeba cos wymienic na wieksze przy wiekszej rurze ale zapomnialem o czym on mowil, dysza?
????
jak masz seryjny przerobiony to dyszy nie ruszaj
W rwaniu na gumę seryjny komin ma znaczenie jest cięższy przez co środek ciężkości jest bardziej z tyłu i lepsze gumy idą a
czykolwiek gorzej ze stopalami
ale to nie jest seryjna rura
Strony Poprzednia 1 2
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Ogólne » Problemy z DRZ 400 SM
Wygenerowano w 0.049 sekund, wykonano 70 zapytań