16

Odp: Problemy z DRZ 400 SM

Witam

Mam pytanko dotyczące napędu w suzuki dr-z 400 SM, a mianowicie chciałbym sie dowiedzieć jaki napęd proponujecie i z jaką iloscią zębów, ewentualnie z jaką ilością kupic aby lepiej na gumie latał??

17 Ostatnio edytowany przez ConQest (2011-08-07 22:11:16)

Odp: Problemy z DRZ 400 SM

Jesli już umiesz łapać równowage to polecisz na seryjnej ale jak liczysz tylko na to co silnik wycisnie to na jedynce tylko pociagnie troche i zebatki chyba Ci za wiele nie pomogą. Kup na alledrogo. Jest tam kilka za 400 zl

Suzi DRZ 400 SM K5.

18

Odp: Problemy z DRZ 400 SM

Elo .Jak zależy ci tylko na gumie to na tył największą pizze a przód choćby seryjny i powinno być ok ale stracisz sporo na prędkości , a jeśli napęd jeszcze daje ci radę to możesz nieco taniej temat ogarnąć tak jak ja czyli poprostu zmienić tylko przednią zembatkę , nie wiem jaką teraz masz ale każdy ząbek więcej lub mniej dość łatwo odczuć na pracy motocykla co odczułem na własnej skórze dając zembatkę o 2 zęby większą i zabardzo muli... aktualnie czekam na "o zombek mniejszą z tym ,że mój sprzęcik nie ma nawet 20 koni... hehe ale schemat jest ten sam - albo przednia mniejsza albo tylna wieksza i osiągniesz to o czym piszesz pzdr

19

Odp: Problemy z DRZ 400 SM

Bartoli666 napisał/a:

1) problem z licznikiem. Moto mam sciagniete z usa . Licznik predkosci chwilowej ustawilem na km. Spoko ale totalny dystans jest nadal podany w milach. Nic nie szkodzi ... podobno sie tego nie da zmienic . Ale sa jeszcze licznik A, B  przebigu dzinnego w ktorych mozna ustalic kompensacje w zakresie od 70 do 130 %.
Mam kompensacje ustawiona na 100 i liczniki A,B dlaje wskazuja mi odleglosci w mialch .
Co jest ? nie powinno to juz zliczac w km ?

[url]http://www.thumpertalk.com/forum/showpost.php?p=7185130&postcount=21[/url]

Wgrywam mapki do KTM'ów
tel: 797 237 537

20

Odp: Problemy z DRZ 400 SM

Vilku ty archeologu , patrz na daty ...

motoslide.com

21

Odp: Problemy z DRZ 400 SM

Skąd to wyciągnęliście i jak nostalgicznie się zrobiło... jeszcze Maniek udzielający się w temacie.  :)

Nowe wcielenie CRFy - SPRZĘT DO TURYSTYKI :))))) Super Duke 990 "R"
CRF 450 "R" SM na prawdziwych a nie udawanych modach  44.68[kM] 71.14 [Nm] na kole... to są mody a nie dysze i filterek /
Yamaha XS 360 Cafe Racer 78 rok;) CR

22

Odp: Problemy z DRZ 400 SM

a ma jakies znaczenie w rwaniu na gume to, ze mam nie seryjna rure, lecz wybebeszona. Zmienia to kompresje? cos kolega mi wspominal ze trzeba cos wymienic na wieksze przy wiekszej rurze ale zapomnialem o czym on mowil, dysza?

23

Odp: Problemy z DRZ 400 SM

????

24

Odp: Problemy z DRZ 400 SM

jak masz seryjny przerobiony to dyszy nie ruszaj

W rwaniu na gumę seryjny komin ma znaczenie  jest cięższy przez co środek ciężkości jest bardziej z tyłu i lepsze gumy idą a
czykolwiek gorzej ze stopalami

HONDA CAMINO DX<-MAM/YAMAHA TDR 50<-MAM/YAMAHA DT 125X <------- SPRZEDAM/SUZUKI DR-Z 400SM CZARNA OWCA

25

Odp: Problemy z DRZ 400 SM

ale to nie jest seryjna rura