1

Temat: Licznik Motogodzin

Witam.

Jako, że w temacie enduro/supermoto i pochodne jestem jeszcze zielony jak trawa na wiosnę chciałbym się dopytać jak to wygląda z takim licznikiem.

Dowiedziałem się, że lepiej operować pojęciem motogodzin niż przebiegiem i stąd chęć założenia takiego licznika w mojej husce.

Prosiłbym o info:
Jak to w ogóle działa?
Czy warto / Czy jest sesn -> Huska sm610 maszyną czysto torową nie jest i w moich rękach raczej nie będzie.
Jeżeli warto to jaki najlepiej?

Na allegro troszkę tego jest i w sporej rozpiętości cenowej. Z czego wynikają różnice w cenie?
Czy tańszy znaczy gorszy ?

Troszkę tego jest, więc prosze o info.
Z góry dziękuję

Huska SM610

2

Odp: Licznik Motogodzin

do 610'tki możesz sobie spokojnie darować licznik moto godzin... rób przeglady po przebiegu jak nakazuje instrukcja i bedzie git ;)

suzuki ts50-->yamaha xt125x-->ktm lc4 SM HF-->ktm exc530sm-->ktm 450 smr :D

KTM the best fuck the rest

3

tak też myślałem, że na tym się skończy - dla mnie w sumie taniej - muszę tylko sprawić by prędkościomierz zaczął działać ;P hehe bo innaczej to i przebiegu nie ustale ;P

Huska SM610

4

a jak tam masz optyczny odczyt z tarczy ?

suzuki ts50-->yamaha xt125x-->ktm lc4 SM HF-->ktm exc530sm-->ktm 450 smr :D

KTM the best fuck the rest

5

Jako że nie jestem super-techniczny nie wiem czy dobrze rozumiem pytanie, więc odpowiem tak:

Zegary w pełni elektroniczne - ktoś coś kiedyś wspomniał że pewnie jakiegoś magnesiku brakuje przy kole, ale na ile to prawda przyznam szczerze nie wiem - nie znam się i jeszcze nie mialem czasu sie za to zabrać.
;/

Nie mam czasu iść na zakupu i kupić sobie crashpadów i handbarów - nawet oleju nie mam czasu zmienić i moto stoi na razie w garażu tylko ;/

Huska SM610

6

R3D napisał/a:

Zegary w pełni elektroniczne - ktoś coś kiedyś wspomniał że pewnie jakiegoś magnesiku brakuje przy kole, ale na ile to prawda przyznam szczerze nie wiem - nie znam się i jeszcze nie mialem czasu sie za to zabrać.