1

Temat: Koła 690 SM Prestige

Mam potrzebę zmienić „alufelgi” w Prestiżu na szprychowane, jak w „zwyczajnym” SM z tego roku.
Pierwszy wieczór i już mam zgagę od rozkminiania piast, szprych, adapterów, sajlentbloków, mocowania tylnej tarczy....
Nie lubię partaniny, „kół od Aprilja50”... zanim przeczytam cały internet, ktoś coś, co ogarniał temat?

2

Odp: Koła 690 SM Prestige

Kup koła od dziobaka albo smc i będą plug play

Xt 125--> RMZ-->SMCR --> EXC, YZF 2k3 --> SMR--> YZF 2k14 -->YZF 2k12

3

Odp: Koła 690 SM Prestige

Może wcześniej nie do końca jasno określiłem swoje potrzeby.
Szukam srebrnych, zwyczajnych aluminiowych felg 3,50 i 5,00 (tylko Behr takie robił).

Pytanie było, od których ŚWIEŻYCH modeli (czyli szprychy i piasta bez parchów) pasują szprychowane piasty bez żadnych przeróbek do starych modeli 690.
Nowe oryginalne piasty plus szprychy to ciut za dużo, więc szukam podpowiedzi.

4

Odp: Koła 690 SM Prestige

enduromania wrocław napisał/a:

Może wcześniej nie do końca jasno określiłem swoje potrzeby.
Szukam srebrnych, zwyczajnych aluminiowych felg 3,50 i 5,00 (tylko Behr takie robił).

Pytanie było, od których ŚWIEŻYCH modeli (czyli szprychy i piasta bez parchów) pasują szprychowane piasty bez żadnych przeróbek do starych modeli 690.
Nowe oryginalne piasty plus szprychy to ciut za dużo, więc szukam podpowiedzi.

Nie tylko Behr takie robił. Nowy Excel w kolorze jaki chcesz to coś ponad 3k.
Jeśli używane to szukasz po prostu od jakiegoś LC4 byle pod dużą oś (26mm) na przodzie, bez znaczenia, czy to 690, 660, 640 czy 625. I jedyne co ewentualnie będziesz musiał dopasować to tulejki. No i warto żebyś kupił to z tarczą, bo jest na duży rozstaw.
Jeśli chodzi o świeże modele, to oprócz SMCR'a masz jeszcze Husqe 701 i FS450. Ewentualnie inne SM ze stajni KTM'a.

PBM

5

Odp: Koła 690 SM Prestige

DumDum napisał/a:
enduromania wrocław napisał/a:

Może wcześniej nie do końca jasno określiłem swoje potrzeby.
Szukam srebrnych, zwyczajnych aluminiowych felg 3,50 i 5,00 (tylko Behr takie robił).

Pytanie było, od których ŚWIEŻYCH modeli (czyli szprychy i piasta bez parchów) pasują szprychowane piasty bez żadnych przeróbek do starych modeli 690.
Nowe oryginalne piasty plus szprychy to ciut za dużo, więc szukam podpowiedzi.

Nie tylko Behr takie robił. Nowy Excel w kolorze jaki chcesz to coś ponad 3k.
Jeśli używane to szukasz po prostu od jakiegoś LC4 byle pod dużą oś (26mm) na przodzie, bez znaczenia, czy to 690, 660, 640 czy 625. I jedyne co ewentualnie będziesz musiał dopasować to tulejki. No i warto żebyś kupił to z tarczą, bo jest na duży rozstaw.
Jeśli chodzi o świeże modele, to oprócz SMCR'a masz jeszcze Husqe 701 i FS450. Ewentualnie inne SM ze stajni KTM'a.

Excel owszem, jest srebrny...ale anodowany

6

Odp: Koła 690 SM Prestige

Niech moderator usunie powyższe powtórzone, coś się zesrało, sorry

Czyli zasadniczo, szerokość piast wraz z tulejkami jest identyczna we wszystkich modelach 690 i pochodnych do dziś?