Temat: Podkręcona wr250x/r
Siema
pomyślałem ze wrzucę tu opis modyfikacji mojej xtremalnej terenowo-drogowej pierdółki, może kogoś to zachęci do zmian i ulepszeń w swojej wr250x lub r.
Sprzęt jest wzorowany na [url]https://soloracer.com/yamahawr250x.html[/url] ino "lepszy łod somsiada" LOL .
Z dodatków które do WRy wsadziłem:
- tłumik FMF Powercore + kolektor FMF PowerBomb + eliminator EXUP i AIS block off kit (oryginalny układ wydechowy sprzedałem)
- Bazzaz Z-Fi + Z-AFM do wystrojenia mapy + przełącznik do map paliwa
- filtr powietrza K&N + zmodyfikowany airbox
- czarny powiększony zbiornik paliwa IMS 4.75 gallona / ~ 18 l (oryginał w pudle)
- licznik Vapor Trail Tech (z obrotomierzem) + zestaw kontrolek Vapor do kompletu (oryginał w pudle)
- owiewka przednia Trail Tech X2 /halogeny, lepiej świecą/ + szyba żeby nie wiało (oryginalna owiewka i lampa w pudle)
- osłona silnika Moose Racing PRO (aluminiowe brzęczą)
- tuningowa kierownica Easton EXP + podwyższenie (oryginalna w pudle)
- krótkie klamki ASV
- czarne stalowe przewody hamulcowe HEL, przód/tyl (oryginalne w pudle)
- czarne handbary ZETA z kierunkami LED
- mocowanie CYCRA do handbarów
- przekaźnik do kierunków Custom LED
- Custom LED BlasterX (modulator tylnej lampy)
- mocowanie tablicy rejestracyjnej Evotech (trzeba wzmocnić blachą tablice rej bo inaczej ją łamie od drgań..)
- crashpady osi przedniej i tylnej
- aluminiowa wzmacniana osłona chlodnicy Flatland (OEM w pudle)
- czarne silikonowe przewody chłodnicy PRO Factory (OEM w pudle)
- korek chłodnicy 1.8 TUSK z termometrem (OEM w pudle)
- osłony ramy ZETA Z-Carbon Frame Guards (żeby jej nie wycierać buciorami)
- osłona zębatki przód i karteru silnika Sandman Parts (OEM w pudle)
- szersze tuningowe podnóżki Pivot Pegz o zmiennym nachyleniu - mega wygodne, polecam
- okleiny retro Yamaha graphics (do oryginalnych plastików)
- dźwignia zmiany biegów Driven
- nowy łańcuch DID wzmocniony oring + zębatki Renthal 14z/45z (lub 48z)
- 12oClockLabs SpeedoDRD Speedometer Calibrator/Speedohealer (żeby dobrze pokazywało prędkość przy zmienionych przełożeniach i oryginalnych zegarach)
- nowe opony Battlax S20EVO (nowszy model) do kółek supermoto
- nowe opony w teren (Mitas e09/10) + grubsze terenowe dętki - do kółek w off/teren
- kość obniżająca zawieszenie tył YamaLink (OEM w pudle)
- dedykowany bagażnik na tył OEM Yamaha
- odpowietrzniki amorów przód MotionPro
- gniazdo ładowania nawigacji + uchwyt RAM i nawigacja
- przednie kolo Excel 21" + tarcza Braking (w teren, tył fabryczna szeroka 17.. z chęcią kupię drugą lub tylne koło od WR250R albo jakiegoś pasującego Excela)
- grzane manetki TUSK + gumy Renthal
Zamiary zimowe (w trakcie):
- żelowe szersze siedzenie + podgrzewanie (OEM kanapa w pudle)
- stelaże Givi pod boczne torby/kufry
- 2 dodatkowe halogeny ledowe
- paski do wyciągania moto z bagna lub podnoszenia z gleby jak się trafi
- lusterka pod kierownice
- osłona przedniej tarczy (Acerbis?)
- jakaś terenowa okleina w camo/moro ;)
Wczoraj wspawałem wejście na sondę lambda w kolanko FMF - czas zrobić dobre mapy paliwa na przyszły sezon i sprawdzić wynik na hamowni, cudów pewnie nie będzie z tak małego silnika ale zawsze to coś na +. Dodatkowo zamocowałem osłonę Microna na PowerBomb, grzało trochę w prawą nogę także przy okazji koniec z przyjaranymi nogawkami.
Tu jest w miarę aktualna fota:
Dalsze zmiany będę tu wrzucał co jakiś czas.
Lewa!
X