1 Ostatnio edytowany przez xtremix (2018-12-29 14:03:29)

Temat: Podkręcona wr250x/r

Siema

pomyślałem ze wrzucę tu opis modyfikacji mojej xtremalnej terenowo-drogowej pierdółki, może kogoś to zachęci do zmian i ulepszeń w swojej wr250x lub r.


Sprzęt jest wzorowany na https://soloracer.com/yamahawr250x.html ino "lepszy łod somsiada" LOL .


Z dodatków które do WRy wsadziłem:

- tłumik FMF Powercore + kolektor FMF PowerBomb + eliminator EXUP i AIS block off kit (oryginalny układ wydechowy sprzedałem)
- Bazzaz Z-Fi + Z-AFM do wystrojenia mapy + przełącznik do map paliwa
- filtr powietrza K&N + zmodyfikowany airbox
- czarny powiększony zbiornik paliwa IMS 4.75 gallona / ~ 18 l (oryginał w pudle)
- licznik Vapor Trail Tech (z obrotomierzem) + zestaw kontrolek Vapor do kompletu (oryginał w pudle)
- owiewka przednia Trail Tech X2 /halogeny, lepiej świecą/ + szyba żeby nie wiało (oryginalna owiewka i lampa w pudle)
- osłona silnika Moose Racing PRO (aluminiowe brzęczą)
- tuningowa kierownica Easton EXP + podwyższenie (oryginalna w pudle)
- krótkie klamki ASV
- czarne stalowe przewody hamulcowe HEL, przód/tyl (oryginalne w pudle)
- czarne handbary ZETA z kierunkami LED
- mocowanie CYCRA do handbarów
- przekaźnik do kierunków Custom LED
- Custom LED BlasterX (modulator tylnej lampy)
- mocowanie tablicy rejestracyjnej Evotech (trzeba wzmocnić blachą tablice rej bo inaczej ją łamie od drgań..)
- crashpady osi przedniej i tylnej
- aluminiowa wzmacniana osłona chlodnicy Flatland (OEM w pudle)
- czarne silikonowe przewody chłodnicy PRO Factory (OEM w pudle)
- korek chłodnicy 1.8 TUSK z termometrem (OEM w pudle)
- osłony ramy ZETA Z-Carbon Frame Guards (żeby jej nie wycierać buciorami)
- osłona zębatki przód i karteru silnika Sandman Parts (OEM w pudle)
- szersze tuningowe podnóżki Pivot Pegz o zmiennym nachyleniu - mega wygodne, polecam
- okleiny retro Yamaha graphics (do oryginalnych plastików)
- dźwignia zmiany biegów Driven
- nowy łańcuch DID wzmocniony oring + zębatki Renthal 14z/45z (lub 48z)
- 12oClockLabs SpeedoDRD Speedometer Calibrator/Speedohealer (żeby dobrze pokazywało prędkość przy zmienionych przełożeniach i oryginalnych zegarach)
- nowe opony Battlax S20EVO (nowszy model) do kółek supermoto
- nowe opony w teren (Mitas e09/10) + grubsze terenowe dętki - do kółek w off/teren
- kość obniżająca zawieszenie tył YamaLink (OEM w pudle)
- dedykowany bagażnik na tył OEM Yamaha
- odpowietrzniki amorów przód MotionPro
- gniazdo ładowania nawigacji + uchwyt RAM i nawigacja
- przednie kolo Excel 21" + tarcza Braking (w teren, tył fabryczna szeroka 17.. z chęcią kupię drugą lub tylne koło od WR250R albo jakiegoś pasującego Excela)
- grzane manetki TUSK + gumy Renthal

Zamiary zimowe (w trakcie):

- żelowe szersze siedzenie + podgrzewanie (OEM kanapa w pudle)
- stelaże Givi pod boczne torby/kufry
- 2 dodatkowe halogeny ledowe
- paski do wyciągania moto z bagna lub podnoszenia z gleby jak się trafi
- lusterka pod kierownice
- osłona przedniej tarczy (Acerbis?)
- jakaś terenowa okleina w camo/moro ;)


Wczoraj wspawałem wejście na sondę lambda w kolanko FMF - czas zrobić dobre mapy paliwa na przyszły sezon i sprawdzić wynik na hamowni, cudów pewnie nie będzie z tak małego silnika ale zawsze to coś na +. Dodatkowo zamocowałem osłonę Microna na PowerBomb, grzało trochę w prawą nogę także przy okazji koniec z przyjaranymi nogawkami.


Tu jest w miarę aktualna fota: http://s1.fotowrzut.pl/JP5ZBHIADS/8.jpg


Dalsze zmiany będę tu wrzucał co jakiś czas.

Lewa!
X

n ex motocykli -> Yamaha WR250X/R - the Swiss army knife of motorcycles ;)

2

Odp: Podkręcona wr250x/r

No faktycznie musi grzać ta power bomba, skoro jest z prawej, a grzała lewą nogę ;)
Ładnie ładnie, jakieś podróże już były czy tylko las?

EXC 525 in progress

3 Ostatnio edytowany przez xtremix (2018-12-29 14:05:42)

Odp: Podkręcona wr250x/r

Hehehe, a faktycznie, już poprawiam :D Thx za uwagę.

Póki co była jedna wycieczka ok 1000km przez weekend, reszta pierdzenie wokół komina, w sumie jakieś 2-3 tys km zrobiłem w tym roku. Jak skończę zimową zabawę, to pewnie wpadnie jakaś dłuższa jazda na południu EU lub za wschodnią granicą, zobaczymy.

n ex motocykli -> Yamaha WR250X/R - the Swiss army knife of motorcycles ;)

4

Odp: Podkręcona wr250x/r

Super motorek budujesz brawa dla ciebie.
Poczytaj fora Australijskie oni słyną z przeróbek tych moto oczywiście jezeli jeszcze czegoś nie wiesz :)

Było MT-09,WR125X,jest MT-07-SP

5

Odp: Podkręcona wr250x/r

Bardzo obficie przerobiłeś szpeja ! Powiedz mi jak się sprawuje ta lampa Trail Techa X2. Dobrze w nocy świeci ? Ile się wykosztowałeś ? Chce ją wsadzić w przyszłości do mojej DRZ400E, bo mam jakąś chińską.

6

Odp: Podkręcona wr250x/r

Lampa świeci bdb tylko trochę nisko ale to kwestia dobrego zamocowania owiewki do moto czy ustawienia światła, trochę trzeba się pobawić. Kupisz Trail Tech'a w granicach 500zl lub taniej jak poszukasz i myślę że warto choć nie każdemu taka owiewa się podoba.

n ex motocykli -> Yamaha WR250X/R - the Swiss army knife of motorcycles ;)

7

Odp: Podkręcona wr250x/r

Wiesz może ile wagi przybyło? Na wydechu pewnie ubyło, ale swoje też dołozyłeś.

EXC 525 in progress

8

Odp: Podkręcona wr250x/r

Hmmm.... Szczerze to nawet nad tym się nie zastanawiałem ile przybyło czy ubyło kilogramów ani nie mam pojęcia gdzie można moto zważyć. Na złomowisku? Ważne że wygląda, jedzie, mało pali i daje radę, chyba :D

n ex motocykli -> Yamaha WR250X/R - the Swiss army knife of motorcycles ;)

9

Odp: Podkręcona wr250x/r

Może tak - tak samo się prowadzi i nie jest słabszy?

EXC 525 in progress

10 Ostatnio edytowany przez xtremix (2019-02-11 23:54:17)

Odp: Podkręcona wr250x/r

Po przesiadce z kontrolera FMF kręci tak samo, dokładniej będę wiedział gdy wiosną wystroje Bazzaza na hamowni.

n ex motocykli -> Yamaha WR250X/R - the Swiss army knife of motorcycles ;)

11

Odp: Podkręcona wr250x/r

Wczoraj dostałem info że moja nowa poszerzona podgrzewana kanapa jest już gotowa. Dodatkowo ma pod poszyciem wkładkę żelową dla wygody tyłka (reklama on - http://mwmoto.pl -> polecam! ).

W międzyczasie z innych update'ów sprzętowych - po miesiącach poszukiwań udało mi się kupić ładne kółka Excela do offu razem z nowymi oponami, tarczami i zębatką Renthala w komplecie. Proste plug&play i w 30 minut sprzęt będzie sprzęt gotowy na tor/ulice jako WRX albo w teren jako WRR. Hurra.

Jak już będę miał przesyłkę w garażu, to po montażu przednie kółko 21" Excela które mam teraz w moto z Mitasem E09 (fota na górze) będzie na sprzedaż + do kompletu tylna opona Mitas E10 na oryginalną tylną felgę od WR250X i do tego obydwie grube dętki w teren czyli kompletny zestaw (tarcze Brakinga zostawiam sobie). Może ktoś też chce polatać WRXem w terenie albo turystycznie? ;>

n ex motocykli -> Yamaha WR250X/R - the Swiss army knife of motorcycles ;)

12

Odp: Podkręcona wr250x/r

Jaki koszt przerobienia kanapy ? Serio, podgrzewanie Ci potrzebne ? ;)

13

Odp: Podkręcona wr250x/r

Odebrałem siedzenie w sobotę na motoexpo w Nadarzynie (przy okazji popatrzyłem na terenowe motury i nowości). Wykonanie kanapy pierwsza klasa! To już moje kolejne zamówienie więc wiedziałem że tak będzie.

http://i66.tinypic.com/2cy2kn.jpg
http://i67.tinypic.com/2iafk8p.jpg
http://i67.tinypic.com/ornlo2.jpg

Koszt wykonania jest ustalany indywidualnie w zależności co tam sobie wymyślisz, w skrócie będzie kilkaset zł i przyznam szczerze - warto :) Ja kupiłem 2gą kanapę do przeróbki (oryginał do pudła), chciałem poszerzenie, żelową wkładkę, bardziej przyczepny materiał na górze oraz inny na bokach. Delikatne wyprofilowanie żeby kantami nie wpijało w uda, wstawki z carbonu i czerwony firmowy "transformers" to dodatek autora - wyszło nieźle. Seat Concepts to przy robocie MW Moto miernota a kosztuje o wiele więcej i trzeba to z USA ciągnąć więc czas, transport, cło itp itd. Poza tym "Teraz Polska!" i trzeba promować rodzime produkcje :D

A podgrzewanie? Zapłaciłem 80zl za dwustopniową matę grzaną więc dlaczego nie dać tyłkowi trochę więcej komfortu w chłodniejsze dni. Testy niebawem.

n ex motocykli -> Yamaha WR250X/R - the Swiss army knife of motorcycles ;)