Temat: Cewka KTM 620
Witam .
Podczas jazdy motor zgasł .
Pierwsze diagnozy brak iskry , cewka wykręcona i jak teraz sprawdzić czy cewka padła. Czekam na pomoc z miernikiem w ręku .
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » Cewka KTM 620
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Witam .
Podczas jazdy motor zgasł .
Pierwsze diagnozy brak iskry , cewka wykręcona i jak teraz sprawdzić czy cewka padła. Czekam na pomoc z miernikiem w ręku .
Jaki dokładnie motocykl i który rok?
KTM lc4 egs 1996
Miernik pokazuje na każdym obwodzie cewki 100ohm
Żaden ze mnie elektryk , chciałbym mieć jasność że tylko cewka odpowiada za brak
iskry ...?
Tutaj podane masz jak na tacy wszystkie wartości w całym zapłonie (zaczyna się na stronie 38):
[url]https://drive.google.com/file/d/0B77xxVHfTnHjejZQMElERU5DMDA/view[/url]
Pomiarów dokonujemy w temp. pokojowej jakby co.
Załóż na próbę cewkę WN od chińskiego quada lub czajnabajka.
Poza tym zapłon DC-CDI Kokusan, może też być uszkodzenie w module, względnie brak zasilania napięciem stałym.
Witam
Panowie czy w tym przypadku moze zachodzic mozliwosc ze ścieło klin na wale ?
Przy ściętym wpuście przestawi się tylko koło magnesowe - iskra będzie, ale silnik nie odpali ze względu na zmianę punktu w którym następuje zapłon.
Chyba że wraz ze ścięciem wpustu odkręci się koło magnesowe, albo urwie się czop wału. Wówczas koło magnesowe się nie obróci, nie będzie iskry, ale jeśli korzystasz z kopstartera to powinieneś poczuć, że silnikowi brakuje momentu bezwładności po przejściu po suwie sprężania.
Strony 1
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Garaż » KTM » Cewka KTM 620
Wygenerowano w 0.055 sekund, wykonano 72 zapytań