1

Temat: Cewka KTM 620

Witam .
Podczas jazdy motor zgasł .
Pierwsze diagnozy brak iskry , cewka wykręcona i jak teraz sprawdzić czy cewka padła. Czekam na pomoc z miernikiem w ręku .

2

Odp: Cewka KTM 620

Jaki dokładnie motocykl i który rok?

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

3

Odp: Cewka KTM 620

KTM lc4 egs 1996
Miernik pokazuje na każdym obwodzie cewki 100ohm

4

Odp: Cewka KTM 620

Żaden ze mnie elektryk , chciałbym mieć jasność że tylko cewka odpowiada za  brak
iskry ...?

5

Odp: Cewka KTM 620

Tutaj podane masz jak na tacy wszystkie wartości w całym zapłonie (zaczyna się na stronie 38):
[url]https://drive.google.com/file/d/0B77xxVHfTnHjejZQMElERU5DMDA/view[/url]

Pomiarów dokonujemy w temp. pokojowej jakby co.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

6

Odp: Cewka KTM 620

Załóż na próbę cewkę WN od chińskiego quada lub czajnabajka.
Poza tym zapłon DC-CDI Kokusan, może też być uszkodzenie w module, względnie brak zasilania napięciem stałym.

7

Odp: Cewka KTM 620

Witam
Panowie czy w tym przypadku moze zachodzic mozliwosc ze ścieło klin na wale ?

8

Odp: Cewka KTM 620

Przy ściętym wpuście przestawi się tylko koło magnesowe - iskra będzie, ale silnik nie odpali ze względu na zmianę punktu w którym następuje zapłon.
Chyba że wraz ze ścięciem wpustu odkręci się koło magnesowe, albo urwie się czop wału. Wówczas koło magnesowe się nie obróci, nie będzie iskry, ale jeśli korzystasz z kopstartera to powinieneś poczuć, że silnikowi brakuje momentu bezwładności po przejściu po suwie sprężania.