76

Odp: LC4 SM 2005r.

Na temat AJP nie ma nigdzie żadnej wiedzy więc odpuściłem. Zaletą była niska waga.
Co do dostępności części do Huski to zadzwoniłem do mechanika z Wrocławia który robi motocykle MX, hard enduro, sm i mówił że 2 miesiące czeka na części do Huski co mnie przeraziło. W dodatku nie ma zamienników zaworów więc tylko OEM a to koszt ponad 2000-2500zł. Trochę niefajnie. Pod względem bezawayjności i bezobsługowości prym wiedzie WR250X, a wybrać i zdecydować mi cieżko, bo po ponad 100konnych nakedach jednak mocno odczuwam deficyt mocy i momentu w Wuerce. Stąd padł pomysł na Huskę.
Najlepiej się czułem i najfajniej mi się jeździło na Duke 390. Bardzo lekki, handling na asfalcie o wiele lepszy niż na WR250X,
Jak już pisałem, w terenie nie latam na gładkich oponach szosowych. Priorytetem jest miłe pokonywanie winkli na asfalcie + od czasu do czasu wypad na kartodrom. Nakartodromie WR250X u mnie spisze się chyba lepiej bo nie będzie blokady w głowie, bo będę mógł sobie pozwolić na ślizga na wuerce, bo na duke już są zniszczenia. Na asfalcie myślę że Duke 390 bije na głowę Wuerkę prowadzeniem (to że bije na głowę mocą i momentem to jest bezdyskusyjne).

MT-07

77

Odp: LC4 SM 2005r.

Bo duke to nie SM a każde SM się słabo prowadzi w porównaniu do klasycznych motocykli (geometria). Kup se szejsete nakeda.

Według mnie jedyne zastosowanie sm to miasto i tor. Po winklach zawsze następuje prosta i dobrze jest mieć troszkę mocy.

78

Odp: LC4 SM 2005r.

Dwie cechy SM mi pasowały dlatego w ogóle rozważałem zakup SM.
- gleboodporność na torze da mi spokój w głowie i będę mógł latac na limicie, w nakedzie dużo rzeczy się psuje przy szlifie
- niska masa, więc na torze kartingowym łatwo przerzucać takie moto w zakrętach i jest frajda jak można powalczyć z amatorami na sportach klasy 600:)

Jakieś wygłupy i inne rzeczy są dla mnie mniej istotne.

MT-07

79

Odp: LC4 SM 2005r.

Kup wr, przekonaj się czy daje radę, a jeśli za słabe to wal na lc4.na wr na pewno nie stracisz jesli nie zarżniesz.

80

Odp: LC4 SM 2005r.

jak dla mnie, temat to mega troll. A jak nie, to dorzucę taki obrazek, może będzie jeszcze większy rozpierdol:

http://i.imgur.com/xv1umLG.jpg

RMX 450Z

81

Odp: LC4 SM 2005r.

Obrazek z cyklu 'jak poprawnie wsadzić kij w mrowisko' :D

82

Odp: LC4 SM 2005r.

Jeden błąd tam jest.
FS570 nie wymaga konwersji bo to gotowe supermoto.

Husaberg FE 450 E / SM
KTM 380 SMR SOLD
DR-Z400SM   3x3 , FCR39MX , JD , MRD/SSW , MAGURA/BREMBO4P/BRAKING320MM, IMS 2.6  SOLD

83

Odp: LC4 SM 2005r.

Oui napisał/a:

ja tak czytając posty nashmana moge stwierdzić , że SM nie jest dla niego i obojętnie co kupi - nie będzie zadowolony

ja bym radził kupić jakiegoś lekkiego naked'a i po sprawie

ps. mam 172cm wzrostu , jechałem na exc 530 , ktm 660 , ktm smcr 690 , huska 610 , drz'tka , wr450f i żadna nie wydawała mi się za wysoka , spokojnie sięgałem nogą i pewnie stałem.... może masz jakieś mega krótkie nogi ? :P

Zmierzyłem nogę i długość wynosi 76cm czyli nie krótkie, nie długie, w normie:) Ty masz jaką długość?

MT-07

84

Odp: LC4 SM 2005r.

czytając ten temat naprawdę można się uśmiać :D

nashman - weź się chłopie ogarnij i zastanów czego tak naprawdę chcesz, bo na tę chwilę sam nie wiesz i pomimo wielu rad nadal błądzisz i zmieniasz co chwilę zdanie... zrób sobie jakąś analizę wielokryterialną dla interesujących cię modeli motocykli czy coś w tym stylu, wypisz na kartce za i przeciw i dokonaj wreszcie wyboru, a ulży i tobie i wielu osobom na tym forum :D

naprawdę strach sprzedać ci motocykl, bo może za tydzień się rozmyślisz i stwierdzisz, że chcesz coś innego...

CRF450R - trying to handle the beast

85

Odp: LC4 SM 2005r.

Pewnie na razie zostanę tylko przy rowerach. Fajne, lekkie, serwis mało wymagający.

MT-07

86

Odp: LC4 SM 2005r.

Zdecydowanie rowery to coś dla ciebie! Lekkie, jak wyglebisz to nic się nie dzieje, kupisz damke to z nogami nie będzie problemu ;)! A  wybór większy, pójdziesz na wiosnę do Tesco i sobie pojeździsz na każdym :)
Pierdolisz się w tańcu od pół roku :d to tylko Moto, na sezon dwa a nie kobita ja całe życie :d

CRF 450 < exc 125 < sx 125 < sm690 <3

87

Odp: LC4 SM 2005r.

nashman_supermoto napisał/a:

Pewnie na razie zostanę tylko przy rowerach. Fajne, lekkie, serwis mało wymagający.

https://media.giphy.com/media/XsUtdIeJ0MWMo/giphy.gif

DRZ400 SM -> WR250X-> CR 250 R -> RMZ450 RR -> nicość

88

Odp: LC4 SM 2005r.

Żartowałem z tymi rowerami. Nie no owszem na MTB/XC dużo lubię jeździć i jeździł będę nadal a moto dopiero 21 września sprzedałem więc tak naprawdę jestem bez moto jakiś miesiąc.

MT-07

89

Odp: LC4 SM 2005r.

Ja nie widze problemu kupić jedno moto i jak się nie spodoba to sprzedać. Można być niezdecydowanym ale są jakieś granice

Ktm125sx<Ktm300gs<YamahaXt600sm<Husqvarna 610sm<Dorsoduro 750

90

Odp: LC4 SM 2005r.

No dobra Damian Ty masz Huskę 610 więc opowiadaj jak z dostępnością części i serwisowaniem?
Wiem na pewno że droga impreza to wymiana zaworów ze sprężynami i gniazd bo nie ma zamienników a jeden zawór ssący 272zł a wydechowy 219zł.

MT-07