1

Temat: (s) KTM 690 SMC R 2016

Długo się nad tym znastanawialem ale podjąłem dezycję o rozstaniu
[url]http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=7323979841[/url]

SXV 550 -> MT 09 -> KTM 690 SMC R -> WR450F -> EXC 300 TPI

2

Odp: (s) KTM 690 SMC R 2016

Na co zmieniasz?

3

Odp: (s) KTM 690 SMC R 2016

Wiesz co jak kupiłem WR 450 to tak mi się spodobało enduro ze chciałbym kupic EXC 300 nowe. I niestety żeby to kupic muszę się pozbyć SMCRa.

SXV 550 -> MT 09 -> KTM 690 SMC R -> WR450F -> EXC 300 TPI

4

Odp: (s) KTM 690 SMC R 2016

WRa do endurzenia, zła :) ?

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

5

Odp: (s) KTM 690 SMC R 2016

Nie że zła ale jednak 2004 rok. Wiesz jak to jest skarbonka. A skoro mogę sobie pozwolić na nowy to dlaczego nie. Oczywiście do EXC tez dokupię koła SM żeby po torze polatać

SXV 550 -> MT 09 -> KTM 690 SMC R -> WR450F -> EXC 300 TPI

6

Odp: (s) KTM 690 SMC R 2016

to już wolałbym KTM 350 w 4paku :) ale twój wybór :)

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

7

Odp: (s) KTM 690 SMC R 2016

Wiesz co zastanawiam się bardzo czy 300 2t na wtrysku czy 450. Dużo o tym poczytałem i ludzie są strasznie zadowolonej z tych nowych exc tpi. Podobno charakterystyka zbliżona do 4t. Mocniejszy dół niż w 2017 spalanie tez niby na podobnym poziomie jak 4t. I serwis mnie bardzo kusi. W wr 5 zaworów na tytanie w 2t zaworów 0. Mysle jeszcze nad tym co wybrać. Muszę podejść do ktma pogadać tez jak to wyglada cenowo

SXV 550 -> MT 09 -> KTM 690 SMC R -> WR450F -> EXC 300 TPI

8

Odp: (s) KTM 690 SMC R 2016

w nowej WR masz 4 zawory w tytanie.
Ja mam tą na 5cio zaworowej głowicy- 2015 rok. Kupiłem nową i mam aktualnie 170mth i zawory jak stały tak stoją. Silnika nie otwierałem.
W zimie enduro w lato SM (z wyścigami).

Ja bym się 4t nie bał ;)

Pozdrawiam,
Piotrek

9

Odp: (s) KTM 690 SMC R 2016

generalnie większa ilość zaworów powoduje, że te są lżejsze. Im coś jest lżejsze, tym mniejsze siły działają na nie i dłużej wytrzymują.

Problem z motocyklami z 2018r jest taki, że nie wiadomo jak będą się zachowywać za 2 lata jak ktoś zrobi te 100 godzin.

Dodatkowo wtrysk w 2T to też dość nowa sprawa z motocyklach. Jednak jakoś smarowanie cylindra i wału musieli załatwić, więc pewnie doszły inne pompy, które również mogą się uszkodzić.

temat rzeka :)

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450

10

Odp: (s) KTM 690 SMC R 2016

U mnie na gdzie latają na tych TPI strasznie na nie narzekają że się psują. Osobiście nawet powietrza nie pompowałem do TPI więc tylko piszę co słyszałem.

11

Odp: (s) KTM 690 SMC R 2016

Kurczę no mam dylemat nowe wr450 exc 450 albo exc 300 tpi. Cholera MACKO a mógłbyś coś tam więcej się zorientować co się psuje. Chciałbym nowy sprzęt właśnie dlatego żeby nie pakować w to od początku kasy

SXV 550 -> MT 09 -> KTM 690 SMC R -> WR450F -> EXC 300 TPI

12

Odp: (s) KTM 690 SMC R 2016

Zależy do czego chcesz używać tego motocykla. Ogólnie czym cięższy teren tym 2t będzie lepszy. Jeśli głównie będziesz jeździł w lżejszym, mniej technicznym terenie, to 4t będzie lepsze. Z 2t masz jeszcze Bete 300 RR w wtryskiem oleju stosowanym od lat.

DRZ400 SM -> WR250X-> CR 250 R -> RMZ450 RR -> nicość

13 Ostatnio edytowany przez Spidi (2018-05-02 10:18:07)

Odp: (s) KTM 690 SMC R 2016

Van-Zizi - trzyseta jest genialna. Komfort posiadania nowego nie wypierdzianego sprzętu też.
Boli jedynie jak widzisz jak obrywa raz za razem podczas kolejnych wypadów i ogromna utrata wartości.
Jednak to czy jej zakup ma sens, zależy wyłącznie od terenu w jakim jeździsz.
Nie wiem skąd jesteś, ale gdybym mieszkał w górach i jeździłbym wyłącznie w bardzo trudnym terenie też kupiłbym 2T.

Jeśli jednak jeździsz w normalnym terenie, lubisz całodniowe wypadu w enduro, gdzie liczy się fajny klimat i umiarkowanie trudna trasa a po drodze zaliczasz tylko kilka bardzo trudnych podjazdów, do tego kilka jakichś przepraw itp.
Tam 4T spisze się lepiej. Tutaj trzeba uderzyć się w pierś i uczciwie przyznać przed samym sobą - czy ja naprawdę jeżdżę hard core czy tylko tak mi się wydaje!? Bo 2T będzie miało tym większy sens im cięższy teren w którym jedziesz. W normalnych warunjach 4t jest przyjemniejsze.;)
Do SM 2t jest kiepskim pomysłem więc jak ma być do tego i tamtego. Ja dlatego kupiłem ostatnio właśnie 350. W ciężkim terenie jest dużo poręczniejsza niż 450 i bliżej jej pod tym względem do 250 4T.

SPIDI

Subiektywnie o motoryzacji z charakterem
Facebook.com/SpidiFreestyle

14 Ostatnio edytowany przez van-zizi (2018-05-02 11:05:40)

Odp: (s) KTM 690 SMC R 2016

Ja jestem z okolic Szczecina także góry to to nie są ale jest tutaj trochę miejscówek i tak naprawdę dopiero rozpoznaje temat. Wczoraj byliśmy na zwirowni i był podjazd którego nie mogłem zrobić WRka i jak zbierałem ja z tej ściany to myślałem sobie: cholera teraz już wiem ze 20kg w terenie robi ogromna różnice. To ze nowy to utrata wartości to oczywiste ale chce nowego pewniaka. Kupuje i wiem co jest. Poza tym zawsze mi się marzył nowy motocykl. Zastanawia mnie też ja taka 300 sprawdza się przy przelotach dłuższych polnymi drogami. Czy ten silniczek wtedy nie błaga o litość

SXV 550 -> MT 09 -> KTM 690 SMC R -> WR450F -> EXC 300 TPI

15

Odp: (s) KTM 690 SMC R 2016

Panie, w Szczecinie, to bym nawet nie myślał o dwusuwie :D

MOTOFREAK - BARTOSZ KOWALEWSKI - Serwis motocyklowy inny niż wszystkie
myjka ultradźwiękowa
https://motofreak.waw.pl/
Aprilia SXV 450