Temat: (s) KTM 690 SMC R 2016
Długo się nad tym znastanawialem ale podjąłem dezycję o rozstaniu
[url]http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=7323979841[/url]
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Giełda » Sprzedam » Archwium - Sprzedam » (s) KTM 690 SMC R 2016
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Długo się nad tym znastanawialem ale podjąłem dezycję o rozstaniu
[url]http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=7323979841[/url]
Na co zmieniasz?
Wiesz co jak kupiłem WR 450 to tak mi się spodobało enduro ze chciałbym kupic EXC 300 nowe. I niestety żeby to kupic muszę się pozbyć SMCRa.
WRa do endurzenia, zła :) ?
Nie że zła ale jednak 2004 rok. Wiesz jak to jest skarbonka. A skoro mogę sobie pozwolić na nowy to dlaczego nie. Oczywiście do EXC tez dokupię koła SM żeby po torze polatać
to już wolałbym KTM 350 w 4paku :) ale twój wybór :)
Wiesz co zastanawiam się bardzo czy 300 2t na wtrysku czy 450. Dużo o tym poczytałem i ludzie są strasznie zadowolonej z tych nowych exc tpi. Podobno charakterystyka zbliżona do 4t. Mocniejszy dół niż w 2017 spalanie tez niby na podobnym poziomie jak 4t. I serwis mnie bardzo kusi. W wr 5 zaworów na tytanie w 2t zaworów 0. Mysle jeszcze nad tym co wybrać. Muszę podejść do ktma pogadać tez jak to wyglada cenowo
w nowej WR masz 4 zawory w tytanie.
Ja mam tą na 5cio zaworowej głowicy- 2015 rok. Kupiłem nową i mam aktualnie 170mth i zawory jak stały tak stoją. Silnika nie otwierałem.
W zimie enduro w lato SM (z wyścigami).
Ja bym się 4t nie bał ;)
generalnie większa ilość zaworów powoduje, że te są lżejsze. Im coś jest lżejsze, tym mniejsze siły działają na nie i dłużej wytrzymują.
Problem z motocyklami z 2018r jest taki, że nie wiadomo jak będą się zachowywać za 2 lata jak ktoś zrobi te 100 godzin.
Dodatkowo wtrysk w 2T to też dość nowa sprawa z motocyklach. Jednak jakoś smarowanie cylindra i wału musieli załatwić, więc pewnie doszły inne pompy, które również mogą się uszkodzić.
temat rzeka :)
U mnie na gdzie latają na tych TPI strasznie na nie narzekają że się psują. Osobiście nawet powietrza nie pompowałem do TPI więc tylko piszę co słyszałem.
Kurczę no mam dylemat nowe wr450 exc 450 albo exc 300 tpi. Cholera MACKO a mógłbyś coś tam więcej się zorientować co się psuje. Chciałbym nowy sprzęt właśnie dlatego żeby nie pakować w to od początku kasy
Zależy do czego chcesz używać tego motocykla. Ogólnie czym cięższy teren tym 2t będzie lepszy. Jeśli głównie będziesz jeździł w lżejszym, mniej technicznym terenie, to 4t będzie lepsze. Z 2t masz jeszcze Bete 300 RR w wtryskiem oleju stosowanym od lat.
Van-Zizi - trzyseta jest genialna. Komfort posiadania nowego nie wypierdzianego sprzętu też.
Boli jedynie jak widzisz jak obrywa raz za razem podczas kolejnych wypadów i ogromna utrata wartości.
Jednak to czy jej zakup ma sens, zależy wyłącznie od terenu w jakim jeździsz.
Nie wiem skąd jesteś, ale gdybym mieszkał w górach i jeździłbym wyłącznie w bardzo trudnym terenie też kupiłbym 2T.
Jeśli jednak jeździsz w normalnym terenie, lubisz całodniowe wypadu w enduro, gdzie liczy się fajny klimat i umiarkowanie trudna trasa a po drodze zaliczasz tylko kilka bardzo trudnych podjazdów, do tego kilka jakichś przepraw itp.
Tam 4T spisze się lepiej. Tutaj trzeba uderzyć się w pierś i uczciwie przyznać przed samym sobą - czy ja naprawdę jeżdżę hard core czy tylko tak mi się wydaje!? Bo 2T będzie miało tym większy sens im cięższy teren w którym jedziesz. W normalnych warunjach 4t jest przyjemniejsze.;)
Do SM 2t jest kiepskim pomysłem więc jak ma być do tego i tamtego. Ja dlatego kupiłem ostatnio właśnie 350. W ciężkim terenie jest dużo poręczniejsza niż 450 i bliżej jej pod tym względem do 250 4T.
Ja jestem z okolic Szczecina także góry to to nie są ale jest tutaj trochę miejscówek i tak naprawdę dopiero rozpoznaje temat. Wczoraj byliśmy na zwirowni i był podjazd którego nie mogłem zrobić WRka i jak zbierałem ja z tej ściany to myślałem sobie: cholera teraz już wiem ze 20kg w terenie robi ogromna różnice. To ze nowy to utrata wartości to oczywiste ale chce nowego pewniaka. Kupuje i wiem co jest. Poza tym zawsze mi się marzył nowy motocykl. Zastanawia mnie też ja taka 300 sprawdza się przy przelotach dłuższych polnymi drogami. Czy ten silniczek wtedy nie błaga o litość
Panie, w Szczecinie, to bym nawet nie myślał o dwusuwie :D
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Giełda » Sprzedam » Archwium - Sprzedam » (s) KTM 690 SMC R 2016
Wygenerowano w 0.056 sekund, wykonano 68 zapytań