Odp: KTM 690 SMCR Kilka pytań
Policz sobie
[url]http://www.gearingcommander.com[/url]
Nie jesteś zalogowany. Proszę się zalogować lub zarejestrować.
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » KTM 690 SMCR Kilka pytań
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
Policz sobie
[url]http://www.gearingcommander.com[/url]
nie chce niczego liczyć Maćko (stronke znam), sam mam inne niż fabryka tylko jestem ciekaw co mają inni, może ktoś ma coś nietypowego :P
Zależy czego ty oczekujesz,jak jeździłeś Sxv i 09.
Przed pierwsza jazda liczyłem na wrażenie podobne z SXV...
No niestety 690 to trochę kondon jest. Myślę że fajny jak ktoś nie miał wcześniej doświadczenia właśnie z wyczynami a już o sxv550 to nie wspomnę.
SM i wrażenia dot. mocy to jakiś oksymoron:)
Parzcież to ma osiągi na poziomie sprzętów na których teraz zdaje się prawo jazdy:)
SM i wrażenia dot. mocy to jakiś oksymoron:)
Parzcież to ma osiągi na poziomie sprzętów na których teraz zdaje się prawo jazdy:)
Chyba że masz SXV. Wtedy na osiągi nie narzekasz ale z drugiej strony ciężko wyjechać z garażu. Ah że tego sprzęta nie wypuściła yamaha tylko Włosi...
SM i wrażenia dot. mocy to jakiś oksymoron:)
Parzcież to ma osiągi na poziomie sprzętów na których teraz zdaje się prawo jazdy:)
Dokladnie.
karol128 napisał/a:SM i wrażenia dot. mocy to jakiś oksymoron:)
Parzcież to ma osiągi na poziomie sprzętów na których teraz zdaje się prawo jazdy:)
Chyba że masz SXV. Wtedy na osiągi nie narzekasz ale z drugiej strony ciężko wyjechać z garażu. Ah że tego sprzęta nie wypuściła yamaha tylko Włosi...
To jak kupowałeś 690 to nie wiedziałeś z czym to sie je? Sprzedaj i kup sprzęta odpowiedniego do twoich wymagań i umiejętności i po sprawie.Moto ma dawać fun,radość a nie dylematy.
Jeden garnek nie da Ci tej mocy której chyba szukasz. Można na takim 690 polatać technicznie, jakieś winkle, jazda na gumie itp ale mega powera w tym nigdy nie będzie. Wyczyn jest fajny przez chwile też się nudzi, ja mając crf450r w garażu w ogóle nie chciałem tym jeździć. Teraz z SD nie zsiadam, w tym roku zrobiłem już 400km:) Inny wymiar funu z jazdy. Uważam że jeśli chcesz koniecznie coś lekkiego to musisz się przeprosić z SXV i zakolegować z Levisem. Ew. jak może być cięższe to wskocz sobie na sd990, można je teraz wyrwać w rewelacyjnych pieniądzach:) SD po modach ma 130 koni, 100nm praktycznie cały czas a przez pierwszy okres eksploatacji martwisz się o swoje życie. Jak wyrwiesz Rke to wiem jak zrobić z niej 140 koni całkiem małym kosztem:D Polecam
Jeden garnek nie da Ci tej mocy której chyba szukasz. Można na takim 690 polatać technicznie, jakieś winkle, jazda na gumie itp ale mega powera w tym nigdy nie będzie. Wyczyn jest fajny przez chwile też się nudzi, ja mając crf450r w garażu w ogóle nie chciałem tym jeździć. Teraz z SD nie zsiadam, w tym roku zrobiłem już 400km:) Inny wymiar funu z jazdy. Uważam że jeśli chcesz koniecznie coś lekkiego to musisz się przeprosić z SXV i zakolegować z Levisem. Ew. jak może być cięższe to wskocz sobie na sd990, można je teraz wyrwać w rewelacyjnych pieniądzach:) SD po modach ma 130 koni, 100nm praktycznie cały czas a przez pierwszy okres eksploatacji martwisz się o swoje życie. Jak wyrwiesz Rke to wiem jak zrobić z niej 140 koni całkiem małym kosztem:D Polecam
Jak bedzie cieplej dawaj znać kiedy na Kisielin lecimy,ja sie już troszeńke podszkoliłem:)
Spox, od kwietnia już zaczynam pewnie więc dam znać.
Jeden garnek nie da Ci tej mocy której chyba szukasz. Można na takim 690 polatać technicznie, jakieś winkle, jazda na gumie itp ale mega powera w tym nigdy nie będzie. Wyczyn jest fajny przez chwile też się nudzi, ja mając crf450r w garażu w ogóle nie chciałem tym jeździć. Teraz z SD nie zsiadam, w tym roku zrobiłem już 400km:) Inny wymiar funu z jazdy. Uważam że jeśli chcesz koniecznie coś lekkiego to musisz się przeprosić z SXV i zakolegować z Levisem. Ew. jak może być cięższe to wskocz sobie na sd990, można je teraz wyrwać w rewelacyjnych pieniądzach:) SD po modach ma 130 koni, 100nm praktycznie cały czas a przez pierwszy okres eksploatacji martwisz się o swoje życie. Jak wyrwiesz Rke to wiem jak zrobić z niej 140 koni całkiem małym kosztem:D Polecam
Tzn panowie ja już się pogodziłem ze wszystkimi wadami 690tki ale uwielbiam supermoto i postanowiłem że u mnie zostanie. Mam nadzieje ze jeszcze kiedyś obok 690 będzie w garażu stał superduke 1290 i exc 300 2t. Wtedy będzie to asortyment który zaspokaja moje potrzeby w 100%.
Mówisz przeprosić z SXV? Chyba nie dałbym rady. Za dużo nerwów, energii i pieniędzy mnie to kosztowało ale cały czas śledzę z zainteresowaniem poczynania Levisa :)
Sxv sa ok, to mechanicy i uzytkownicy sa kiepscy. Sprzet po prostu nie wybaczs bledow jak drz czy wr :-)
Janka sxv tez wiecej stoi niz jezdzi, a mowilem mu, zeby dal mi ja do roboty. Teraz znowu ma brak ladowania i znikajacy plyn chlodniczy :-(
Teraz nie mam takiej kasy żeby wywalić na niepotrzebną mi SXV ale jak coś ogarnę to sprawdzę obiektywnie jak to wygląda z tym że raczej w wersji turystycznej/ wyprawowej mnie ona interesuje:D Więc będzie to test na zasadzie 1000km bez dotykania czegokolwiek oczywiście po wcześniejszym serwisie.
Po którym roku 5.5 są już teoretycznie "poprawione" ?
Strony Poprzednia 1 2 3 4 5 Następna
Zaloguj się lub zarejestruj by napisać odpowiedź
FORUM.SUPERMOTO.PL » Co kupić? » KTM 690 SMCR Kilka pytań
Wygenerowano w 0.038 sekund, wykonano 70 zapytań