1

Temat: Godny mechanik

Przeszukujac forum nie trafilem zadnego info o mechanikach. Widze,ze wiekszosc z Was naprawia swoje motocykle samemu ale moze jest tu na forum jakis mechanik godny polecenia,ktoremu mozna oddac silnik do rozbiorki,pomiarow i ogolnej rewizji? Jak sie ksztaltuja ceny w Polsce za takie uslugi tj. rozlozenie,pomiary,wymiana czesci i zlozenie silnika do kupy? Chodzi o silnik 4t jednocylindrowy oczywiscie.

2 Ostatnio edytowany przez MAĆKO (2017-09-17 13:12:27)

Odp: Godny mechanik

Jaki silnik konkretnie? Bo to ma znaczenie. Ja polecam siebie:D Jak będziesz zainteresowany to podrzucę Ci portfolio i cennik na PW. Wystawiam F-VAT lub paragon:)

SD990 --> Ksywa "WYCIEK"

3

Odp: Godny mechanik

Mx Life Poznań robili mi już 3 silniki 4t.
Wyjecie z ramy na stół + rozbiórka całości + diagnozy + wymiana wszystkiego co trzeba bądź co sobie życzysz + złożenie zalanie montaż testy próbne.
Płaciłem:
Husqvarna 610- 600zl 2 lata temu
Wrf 250 550zl w tym roku na początku
Husqvarna 511 980zl miesiąc temu. Tu drożej bo operacja robiona na dwóch silnikach

Wr250f Enduro, Hsq SMR 511

4 Ostatnio edytowany przez levis (2017-09-17 15:10:29)

Odp: Godny mechanik

600 Zeta ? Ale co wchodzi w skład, bo to chyba cena wyłącznie za ich robotę. W tej cenie też przebicie korby, wyważenie walu i planowanie głowicy ?

Aprilia SXV 450

5

Odp: Godny mechanik

W wrf miałem
Korba
Tlok
Cylinder
Głowica
Łożyska
(Skróty myślowe-  kompleksowo)

Wr250f Enduro, Hsq SMR 511

6

Odp: Godny mechanik

Pierwsze co powinieneś podać to okolice z których jesteś. Jak pod Warszawą, to polecam gorąco Dmitruka z Piaseczna, naprawiał mi bubla po poprzednim fachowcu, (chyba) wszystkie kwiatki znalezione i poprawione. Gość słowny i rzetelny. Poza tym sugerując się opiniami na forum, możesz się nieźle przejechać chłopie, bądź naprawdę wnikliwy.

Husaberg FS 570
Husaberg TE 250
EXC 525 mianowicie, dość dobry.
LC4 640 badziewie, do badziewia.

7

Odp: Godny mechanik

Orietuje sie narazie,myslalem ze jest moze ktos na forum godny polecenia. Mieszkam za granica wiec bez roznicy czy wyslalbym silnik do Warszawy czy Poznania. Sciagnolem dzisiaj glowice i cylinder z ciekawosci ale dolu to juz sam rozbieral nie bede. Jesli korba nie ma zadnych wyczowalnych lozow gora dol to jest dobra czy lepiej to i tak oddac do pomiarow? Jak poznac czy zawory sa z tytanu czy ze stali? Jesli tlok ma wybita 1 to znaczy ze to sel A? Zawsze trzeba planowac glowice,nawet jesli jest ladna bez rys itd? Zastanawiam sie czy nie oddac gdzies samej glowicy do sprawdzenia,cylinder do pomiarow zakupic nowego tloka,lancuch uszczelki,poskladac i wsio. Optycznie cylinder tlok ladny bez rys,w glowicy jden zawor mial za duzy luz o 0.02. Jesli powierzchnie z glowicy sie planuje to cylindra tez? Trzeba wtedy odpowiednio grobsza uszczelke pod glowice? Sory za milion pytan!

8

Odp: Godny mechanik

Jeśli już to rozebrałeś to nikt normalny tego do roboty nie weźmie;)

SD990 --> Ksywa "WYCIEK"

9

Odp: Godny mechanik

Cos Ty,dlaczego? Tylko gore rozebralem,a tam nie ma niczego w czym mozna by bylo sie nie polapac. Kazda srobke,szklanke,czy inna pierdole mam osobno spakowana i opisana z kad dokladnie pochodzi. Poza tym mam nadzieje ze jak ktos juz to bedzie skladal nawet gdyby byl silnik w calosci to i tak z sewisowka i wychwyci ewentualne braki.

10

Odp: Godny mechanik

MAĆKO napisał/a:

Jaki silnik konkretnie? Bo to ma znaczenie. Ja polecam siebie:D Jak będziesz zainteresowany to podrzucę Ci portfolio i cennik na PW. Wystawiam F-VAT lub paragon:)

Patrz jakos przeoczylem Twojego posta. Czyli Ty sie juz ewentualnie nie podejmiesz? ;) matocykl to  kawa kx450f 2011r

11

Odp: Godny mechanik

Nie chodzi o to czy ktoś zna ten model motocykla czy też nie ale jednak przy rozkładaniu silnika widać pewne niuanse które mogą mieć wpływ na podjęte później decyzje. Osobiście przyjmuje tylko całe silniki ew. elementy które naprawiam a ktoś sam sobie to dalej składa na własną odpowiedzialność. Pomijam już fakt że przed przyjęciem silnika w puzzlach należy sprawdzić czy są wszystkie części bo później jest świecenie oczami i nie wiadomo co zrobić. Ja mam takie podejście(trochę asekuracyjne) ale są też inni którzy wezmą to bez gadania.

SD990 --> Ksywa "WYCIEK"

12

Odp: Godny mechanik

Hehe to poskladam Tobie spowrotem:) Tak na serio to podoba mi Twoje podejscie.

13

Odp: Godny mechanik

Mam takie pytanie jeszcze tylko. Widze w fiszkach,ze np mozna zakupic kompletny wal. Zamienniki typu hot rods tez sa,taki kompletny wal jest juz zlozony do kupy i wywazony,czy trzeba to jeszcze skladac?

14 Ostatnio edytowany przez MAĆKO (2017-09-18 18:39:58)

Odp: Godny mechanik

Jest poskładany ale warto go sprawdzić przed założeniem jeśli chodzi o wyważenie. Hot Rods'a raczej nie polecam.

SD990 --> Ksywa "WYCIEK"

15

Odp: Godny mechanik

Dołączę się, jaki zakład w Warszawie do pomiaru cylindra (ewentualnie też tłoka), wymiany zaworów (dotarcie ich i co tam potrzeba jeszcze przy założeniu nowych) i ewentualnej porady? :) Mniejsza xr potrzebowała dolewki raz czy dwa oleju między wymianami więc w końcu postanowiłem to ogarnąć. Ogólnie mam ściągniętą głowicę i cylinder z tłokiem. O dziwno tłok i cylinder na oko wygląda tak samo jak półtora roku temu (wygląda tak ale nic nie widać z tego raczej sensownego https://drive.google.com/open?id=1SPTH7 … ACP9wum2zY ) :P nie czuć żadnego progu pod palcem czy coś, jodełka jest, ale wiem że tak to można sobie g... sprawdzić :) także chce to z wymiarować. Dobrze by było jak by potrafili powiedzieć czy jest np. sens szlif robić czy np. tylko pierścienie wymienić i zakładać z powrotem stary tłok (pewnie dla spokoju i tak lepiej go wymienić na nowy). A zawory to po prostu wymiana i dotarcie pewnie, bo mam już kupiony cały komplet tzn. zawory, sprężyny, podkładki pod, talerzyki nad, zabezpieczenia i uszczelniacze. Gdzieś tam mi się słyszało o parowcowej z różnymi opiniami. Jest jakaś jeszcze miejscówka gdzie na zabiją cenami i zrobią jak trzeba? :)

Honda XR400R Enduro/SM || Honda XR650R SM